Ei saanudki aru, kas tegu oli häirega, või mingi seadistusega, aga lennuk tõmbas hetked pärast starti nina taevasse ja hakkas paremale keerama - piloot surus kõrgustüüri kangi ette ja elerone vasakule, aga miski ei aidanud enam ja just nagu simus, siiski natukene reaalsemalt, tuli piper nina ees emakest maad kündma - jättes seljataha propelleri labad ja saepuru.
Kusjuures, kui mõtlema hakkan, siis sai gaas maha tõmmatud, kui nina oli juba otse maa poole, aga mootor käis ikka täis gaasil edasi (võib-olla kujutan seda enda kaitseks ette).
Vigastused:
Mootori võll on ilmselt kõver, lennukil puudub nina ja mootoriruum, lahkus ka parem küljeaken koos raamidega, vasaku akna raamides on mõrad, sabatüüri ülemine ots on muljuda saanud, tiibadest eraldus vasak eleron, ülejäänud tiib on mitme lahtise luumurruga - murdunud balsa osakesed urvitavad läbi kile välja nagu väikesed luu tükikesed läbi verise naha koos rippiva lihaga, propeller on kolmeks, servode alus salongist on eraldunud, telik on kõver.
Pildid räägivad enda eest:


Matsa - palun vabandust, teen korda! (üritan vähemalt)
Paluks kaaskodanike abi - oleks vaja selle sama piperi jooniseid / skeeme, et üles ehitada lennuki nina osa. Korjasin küll saepuru kokku, aga ei suuda taas luua näidist, milline peaks mootori kinnitus ja nina olema. Ehk keegi leiab ja saab aidata.
Tegu on VIST selle isendiga, vähemalt wingspan on sama: http://www.theworldmodels.com/para/prod ... laneid=188
Häbi on - kõigi nähes ikkagi ja soojenduslennule minnes (hea, et kaamerat küljes polnud

Kusjuures just enne õhkutõusu mõtlesin, et ei hakka teiste poole õhku tõusma ( mööda lennuvälja ), vaid lähen risti üle lennuvälja õhku, enam-vähem täpselt vastutuult.
Puhaku ta rahus (mõnda aega).