Hei!
Talv tulemas ja pikad öhtud vaja sisutada.
http://www.rc-network.de/forum/showthread.php?t=1585
Veidi mötlemisainet, et järgmine hooaeg parem tuleks.
Mart.
Mötisklemist pikkadeks talveöhtuteks.
Sarnastel tulemustel on tavaliselt mitmeid põhjuseid, oskaks pakkuda selliseid:
a) tüüre liigutatakse valet pidi - aitaks hea simulaator, mis vastupidiselt sisetundele tegelikult hulga raha kokku hoiaks
b) tehnikaosa on logu ja ei tööta korralikult - seega üheksa korda mõõda ja üks kord lõika, mitte vastupidi
c) lennuaparaat on nii valesti eelreguleeritud, et ka kogenud piloodil oleks raske - loe vähemalt lennukiga kaasas olevad reguleerimis- ja lennuõpetused paar korda läbi
d) täiesti sobimatu lennuilm, mis ei vasta kogemustele ja lennuki hetke "lennuvormile" - algul vali võimalikult tuulevaikne päev
Algajal on tihti kõik need hädad korraga.
a) tüüre liigutatakse valet pidi - aitaks hea simulaator, mis vastupidiselt sisetundele tegelikult hulga raha kokku hoiaks
b) tehnikaosa on logu ja ei tööta korralikult - seega üheksa korda mõõda ja üks kord lõika, mitte vastupidi
c) lennuaparaat on nii valesti eelreguleeritud, et ka kogenud piloodil oleks raske - loe vähemalt lennukiga kaasas olevad reguleerimis- ja lennuõpetused paar korda läbi
d) täiesti sobimatu lennuilm, mis ei vasta kogemustele ja lennuki hetke "lennuvormile" - algul vali võimalikult tuulevaikne päev
Algajal on tihti kõik need hädad korraga.
kõige lahedam pilt on see kus mootor on puu küljes kinni
samas ei ole vist kedagi, kes poleks lennukit puruks lasnud, keegi pole sündinud tšempion ja lennuki katkiminemist ei maksa karta, muidu ei saa asjaga üldse tegeleda.
eks meie endi hulgast saaks ka päris vägeva galerii kokku
samas ei ole vist kedagi, kes poleks lennukit puruks lasnud, keegi pole sündinud tšempion ja lennuki katkiminemist ei maksa karta, muidu ei saa asjaga üldse tegeleda.
eks meie endi hulgast saaks ka päris vägeva galerii kokku
kogun vanu vene lennukimootoreid
Eks tuleb alati vastu võtta otsus - kas lennata või mitte! Ma ise olen mitu korda suure tuule tõttu lendamata jätnud, samas teinekord veelgi tugevama tuulega õhku tõusnud Tuleb endas kindel olla ja lennuki katki laskmist ei tohiks küll karta, ükskõik kui ilus armas ja kallis ta ka poleks! Kapi otsas ilutsemiseks pole mõtet raadioteel mudeleid kokku panna, selleks Ravell'i ja teiste tootjate plastmassist iludused olemas
See mootor puu küljes on küll enne-nägematu... tuletab loodetavasti kõigile meelde ohtutusnõuded ja selle, miks ei tohiks pea kohal lennata
Ka Eestis osatakse. Kunagi paar aastat tagasi oli üks tuuline päev Hüüru platsil, kus suuremaid või väiksemaid vigastusi kogesid 5-6 lennukit ja 1 kopter. Meenus veel üks nähtud pilt, mille ka üles leidsin http://www.heli-web.com/content.html?lk ... opic=pics9
Crashi puhul on kõige tähtsam analüüs - miks juhtus - ja põhjuse likvideerimine, et kunagi enam nii ei juhtuks!
See mootor puu küljes on küll enne-nägematu... tuletab loodetavasti kõigile meelde ohtutusnõuded ja selle, miks ei tohiks pea kohal lennata
Ka Eestis osatakse. Kunagi paar aastat tagasi oli üks tuuline päev Hüüru platsil, kus suuremaid või väiksemaid vigastusi kogesid 5-6 lennukit ja 1 kopter. Meenus veel üks nähtud pilt, mille ka üles leidsin http://www.heli-web.com/content.html?lk ... opic=pics9
Crashi puhul on kõige tähtsam analüüs - miks juhtus - ja põhjuse likvideerimine, et kunagi enam nii ei juhtuks!
Lauri Laidna - www.pistik.com
See on ka muidugi tore klõps : http://rc-network.de/forum/attachment.p ... 1142241943
Ja Jettidega ikka juhtub piltide järgi kõige rohkem : http://www.modellflieger-griesheim.de/i ... ges/Ei.jpg
Ja Jettidega ikka juhtub piltide järgi kõige rohkem : http://www.modellflieger-griesheim.de/i ... ges/Ei.jpg
Lauri Laidna - www.pistik.com