Page 1 of 1

FUNFLY MAGIC 40

Posted: Wed Nov 08, 2006 12:27
by mart63
http://www.youtube.com/watch?v=EvX004yE ... ed&search=

Imestasin et kasutatakse 3d lennukil nelja taktilist mootorit :shock:

Posted: Wed Nov 08, 2006 14:44
by Ropka
no neljataktilisel on ju teatavad eelised kahetaktilise ees.

enamus trikitajaid kasutabki 4-taktimootoreid.

Posted: Wed Nov 08, 2006 18:11
by mart63
2 taktiline ju sama töömahu juures võimsam 4 taktilisest :roll:

Posted: Wed Nov 08, 2006 18:31
by Ropka
2-taktilisel on see võimsus punn põhjas vingudes....
aga millistel pööretel riputakse propi otsas? kui ruttu läheb 0st max kiiruseni jne... kui suur on pöörete vahemik milles 4-taktiline käib....jne

jõumoment on see mis teeb...

noh miks on raske USA raua autodel suured V8 mootorid ja nagu olematu võimsus, samas 1,6 L riisiraketil oleks nagu sama palju võimsust või rohkemgi...

pane aga need võidu ajama ja kas tekib kahtlust kumb pähe saab?

Posted: Wed Nov 08, 2006 20:11
by mart63
Tänan seletuse eest :D

Posted: Wed Nov 08, 2006 20:21
by lauri
Muuseas nii mudelismis kui ka näiteks krossi-mootorrataste puhul (minuteada) kasutatakse nii 2- kui 4-taktilised moootorid. Miks? Sest mõlemal on oma eelised! Minuteada ka maailma tipus vigurlennu puhul kasutatakse/kasutati mõlemaid.

Posted: Wed Nov 08, 2006 21:48
by mart63
2t mootorite maksimaalvõimsus on kõrgetel pööretel.
4t aga madalal.

Vastavalt vajadusele pannaksegi siis õige mootor siis kas lennukile või mootorrattale või millele iganes.