Jetlennu Jämil

Kõigest mis teiste alateemade alla ei mahu
Post Reply
User avatar
laurinko
Posts: 96
Joined: Mon Aug 15, 2005 12:38
Location: Helsinki/Tallinn
Contact:

Jetlennu Jämil

Post by laurinko »

Tere

Olin "jetlennukoolis" Jämil 2 päeva. Kaveriga lennutasime Boomerang Elanid esimese päeva kaablide abil. Aga siis läks mulle ette esimene soololend
Jetil.
Önnestus hästi,natuke maandumisel hyppas paar korda ja lennuk jäi terveks!!

Ja järgmine päeva läks ka hästi, äkki sai 20 liitrid minema. paak 2.5 liitrid.

Lauri

paar pilti ka

http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... -jetflight :D
User avatar
ik
Posts: 478
Joined: Tue Jun 30, 2009 17:39
Location: Tartu
Contact:

Post by ik »

Õnnitlused!
Meil võiks siin ka mingi Jetikool olla :)
Väga ilus Elan. Tundub,et digitechi telik, aga mis turbiin tal on? Graupner ?
User avatar
laurinko
Posts: 96
Joined: Mon Aug 15, 2005 12:38
Location: Helsinki/Tallinn
Contact:

Elani tehnika

Post by laurinko »

Turbiin on G booster 80 . Graupner pöhineb samale valmistajale.

http://www.xtremepowersystems.net/g_booster_80_plus.php

Telikud on Behotech mekaniikat ja Digtech Strutit.

Servot on spectrumi omad,metallratas ja digit. 9 servod kokku.

Pidurid ja telikud juhitakse elektriklapidega, digitech tootang ka.
User avatar
prosper
Posts: 1621
Joined: Mon May 11, 2009 18:22
Location: Hiiumaa
Contact:

Post by prosper »

Mul mõte ,et Jetikool on küll tore( ehk siis treening päev või koolitus). Ja see mõte mul just oli kui Lauriga rääkisin ühistest ettevõtmistest. Kuidas saaksime omi tegemisi koos läbi viia. Ehk vajavad siinsed alguses olevad mudelistid trainerjuhtmega koolitust ja abi ka muude lennukite piloteerimisel. Simulaator on üks tore asi aga kui kauaks sellega mängima jääda siis harjub liialt ära miniatuurse pildiga. On põllule minnes pilt ju palju avaram. Ning siis pulki enam reset nupu abil kokku ei korja :) . Ja näib ,et siis ongi abi vaja. Simulaator on peale seda siis juba abimees uute trikkide õppimisel ja lihvimisel.
Soome ja Eesti ei ole üksteisest kaugel (Hiiumaa ja Tallinna vahel sama maa ja laevasõit ka :) ).
Ja meilgi on hakkajaid abilisi kes julgelt lennuplatsidel abi annavad lennukite timmimisel ja esmalendudel. Cuprum, Marek, Kuno, Titan, Kristjan ja paljud teised abivalmid tegijad. Ma ei ole küll kohanud trainingjuhtmega ahelat. Ja pole isegi kordagi seda protsessi pealt näinud. Andke teada kes on nii lennanud. Mul oleks soov kasvõi mõnigi sedasorti teadja Hiiumaale saada. Kui tekkib küsimus ,et kes siis oma lennuki sedasi lendamiseks annab ? Vastan ka ja küsin samas ,et eks paljudel on lennukid juba endal ootel ja kui ei ole siis meil kaks Calmato trainertüüpi lennukit mida oleks võimalik õhku tõsta. Kuidas need sobivad selliseks lendudeks või ehk on midagi paremat ??

Vabandan, Lauri et kirjutasin selle teema sisse. (ei tahtnud eraldi teemat teha sest arvasin et koolitusest rääkimine sama asi )
User avatar
Submarin
Posts: 826
Joined: Sun Aug 27, 2006 17:49
Location: Tln

Post by Submarin »

Calmato Sport ;) on parem kui tariner.
Futaba T8FG
TBS Discovery
GoPro 3 BE +

51980760
User avatar
laurinko
Posts: 96
Joined: Mon Aug 15, 2005 12:38
Location: Helsinki/Tallinn
Contact:

Lennutreening

Post by laurinko »

Lenutuse algatamine on trainerjuhtmega köige turvalisem.
Minul on see suvi yks lennuk varutud öpetamisel. Vana midwesti Skyraider.

Ja siiskui on ropellerilennukiga oskaja, ei ole vaja häbenada kaablidega jeti lennutamist :wink:

Kui on valmid lennukid olemas,siis vaj kaks raadiot ja trainerjuhe. Ja kui veel siis peab olema vastuvötja,mida panna traineri peale.
Ja see raadio paar peab olema katsetatud, nagu lennuk ka.

Ise lennutasime jetid Futaba 12FG raadiol,sain laenata teiselt harrastajalt.
Oli kindel tunne,töötas hästi.
Ja aega peaks olema ka,,seda ei niisama jatku ...oleme soomes vöi eestis :roll:
Post Reply