Ja kui võõras keel peaks ehmatama, siis lühikokkuvõte sellest, mis saaksid siinsamas arhiivides ringi tuustides
* Esimeseks asjaks soovitaksin "kapist välja tulla" ja mõnele siinse kamba koosviibimisele laekuda - näeksid(/te) natukene lähemalt neid veidraid asju, ja saaksite ka konkreetsematele küsimustele vastuseid. Tlna lähikonnas tasuks "Kollaselt" läbi astuda - seal vast kogu aeg keski askeldab, kindla peale minek aga "üritused/võistlused" all välja kuulutatud ajal. Kui kaugemalt, siis vaadata suuremaid üritusi (Tulemas: Järva-Jaani, Hiiumaa)
* Simuga sebimine - Kui plaan tegelema hakata, siis sellest ei pääse niikuinii. Samuti abiks otsustamaks, kumb siis tegelikult oled - kopteri- või lennuki-inimene. Isiklikult soovitan hankida mõne pisut prohvima simu - saab natukene täpsema "lennutunde", mitte ainult suunataju harjutamist. Kui hinda kartma hakata, siis laias laastus kommerts simu võrdub ühe RTF komplekti hinnaga, kestab aga tunduvalt kauem (arvan, et olen ise simus vähemalt tuhatkond korda "punast nuppu" vajutanud).
* Lennuki/kopteri hankimine - Peale seda, kui otsustatud, kas oled koera- või kassi-inimene tasub siis poodi minna - pood võib olla ka virtuaalne(internet). Aga enne ostmist soovitan soojalt natukene mõne tegijaga lähemalt rääkida (tegelklt siin ka piisavalt sel teemal jauratud, aga oma silm on ikkagi kuningas).
* Edasi juba siis lennuvahendi kokkupanek, maapealne inspekteerimine ja esmalend. Jällegi, esmalennuks soovitaksin kopereeruda mõne kogenuma tegijaga. Üksiküritajate esmalennud kipuvad statistika järgi jääma vahemiku viiest kuni kümne sekundini.
Kui teil nüüd veel huvi säilis seda okkalist rada jätkata, siis tere tulemast klubisse
PS. Valik kas kopter või lennuk tuleb ikka Sul omal teha. Mina isiklikult ei näe erilist vajadust kopterini üle lennuki või siis vastupidi *õppimiseks*. Nad on siiski niipalju erinevad, et see ülehüpe erilist kasu ei anna. Samas, kui juba asjas sees olla, siis keegi ei keela "profiili vahetada".