"Larisa 950" väike hõljuk... turbo-diisel
"Larisa 950" väike hõljuk... turbo-diisel
Miskipärast on mudelismifoorum hetkel maas ja ei saa sinna õigesse teemasse postitust teha.
Teen siis siia lühida projekti ülevaate, kuna teemakohane kategooria on täitsa olemas.
Sain valmis hõljuki, mille kallal juba mitu kuud tööd teinud. Olen lugematul arvul kordi kere ümber ehitanud ja ilmselt tosin suuremat auku puurinud ja jälle kinni mätsinud. Kogu selle arendustöö tulemusena on valmis saanud päris heade sõiduomadustega amfiib. Sõidab siledama pinna peal, nagu liiv, asfalt ja betoon ning eriti koduselt tunneb end vees. Üle ja läbi vetikate/vesikasvude niidab päris julgelt-- "silorada" järel
Väljanägemiselt peaks meenutama vene sõjatehnikat ja nimigi sai seepärast kirillitsas. Nii nagu venelastel on kombeks masina nimele lisada ka mingi number, sai ka minu masin suvalise numbri. Eesosas on väike toonitud klaasiga kabiin kust näeb indikaatortulukesi. Tippkiirus on masinal umbkaudu 30 km/h hea ilmaga. Tuult ja laineid kardab, sest on pisike.
Lähinädalail saab külge lisatud veidi võimsam aku ja brushless mootor, mis juba ootavad külge pookimist. Vaja lihtsalt mõelda, kuidas tagumine osa ümber teha..
Viimased täiendused on mõjunud väga hästi, sest vee peal enam ümber ei lähe (olen üritanud..) ja nagu juba mainisin, sõidab nüüd ka maa peal. Täiendustega lisandus ka umbkaudu 100g juurde kogumassile, mis tippkiirust veidi piirab, aga ehk brushless-ile üleminek toob jälle tõelise palge välja.
Kiire sookoll - hea vaheldus autodele ja kopteritele.
Õhus on tunda kommunismi
Teen siis siia lühida projekti ülevaate, kuna teemakohane kategooria on täitsa olemas.
Sain valmis hõljuki, mille kallal juba mitu kuud tööd teinud. Olen lugematul arvul kordi kere ümber ehitanud ja ilmselt tosin suuremat auku puurinud ja jälle kinni mätsinud. Kogu selle arendustöö tulemusena on valmis saanud päris heade sõiduomadustega amfiib. Sõidab siledama pinna peal, nagu liiv, asfalt ja betoon ning eriti koduselt tunneb end vees. Üle ja läbi vetikate/vesikasvude niidab päris julgelt-- "silorada" järel
Väljanägemiselt peaks meenutama vene sõjatehnikat ja nimigi sai seepärast kirillitsas. Nii nagu venelastel on kombeks masina nimele lisada ka mingi number, sai ka minu masin suvalise numbri. Eesosas on väike toonitud klaasiga kabiin kust näeb indikaatortulukesi. Tippkiirus on masinal umbkaudu 30 km/h hea ilmaga. Tuult ja laineid kardab, sest on pisike.
Lähinädalail saab külge lisatud veidi võimsam aku ja brushless mootor, mis juba ootavad külge pookimist. Vaja lihtsalt mõelda, kuidas tagumine osa ümber teha..
Viimased täiendused on mõjunud väga hästi, sest vee peal enam ümber ei lähe (olen üritanud..) ja nagu juba mainisin, sõidab nüüd ka maa peal. Täiendustega lisandus ka umbkaudu 100g juurde kogumassile, mis tippkiirust veidi piirab, aga ehk brushless-ile üleminek toob jälle tõelise palge välja.
Kiire sookoll - hea vaheldus autodele ja kopteritele.
Õhus on tunda kommunismi
Tegu on jah nö ilupildiga või lavastatud vormis fotoga. Selle künka peal ta kindlasti ei sõida, kui, siis allamägeMaikkel wrote:Väga kõva aparaat tundub olevat, oma silmagagi tahaks näha sõitmas seda tulevikus.
See viimane pilt, seal kõvera maapeal ja vetikate/kõrkjate vahel, kas tegu on lihtsalt ilupildiga või asi sõidab ka reaalselt selle sodi vahel?
Üle kaigaste ja kändude samuti ei sõida. Tolle kollase olluse peal pole veel proovida jõudnud, aga homme saab ka see ära katsetatud. Olen kindel, et selle peal sõidab.
Jah, saab ikka kaane alla ka näha. Mul on praegu lihtsalt ülikiired projektid tööga seoses käsil. Ei teagi, millal rahu antakse. Praegu ilusad ilmad ja sõita ei saa..
Mis puutub sellesse õhuklappi, siis olen säärast süsteemi varem videost näinud- töötas. Aga üldiselt läheb nii oma 10-20% tõukejõudu ju minema, kui võtad padja täitmiseks õhku ühe propelleri pealt.
Mis puutub sellesse õhuklappi, siis olen säärast süsteemi varem videost näinud- töötas. Aga üldiselt läheb nii oma 10-20% tõukejõudu ju minema, kui võtad padja täitmiseks õhku ühe propelleri pealt.
Olen juba oma kolmel korral sõitnud brushless mootoriga ja eile sai hõljuk veel ühe täienduse: 4-labaga propelleri.
Asi töötab, aga erilist vahet ma tavalise ja selle Graupneri 4-labalise propelleri vahel ei näe. Esimene kaalub 2g ja Graupneri oma 9g.
Üks küsimus mul siiski on. Kuna see uus 4-labaga propeller on counter-rotating "pusher prop", siis pidin mootori ja ESC-i vahel tõstma juhtmed nii:
PUNANE > PUNANE
SININE > MUST
MUST > SININE
Kas brushless mootorite puhul on selline lüke normaalne? See ei mõjuta kuidagi mootori võimsust või selle tööd?
Pilt kah täiendatud mudelist:
Asi töötab, aga erilist vahet ma tavalise ja selle Graupneri 4-labalise propelleri vahel ei näe. Esimene kaalub 2g ja Graupneri oma 9g.
Üks küsimus mul siiski on. Kuna see uus 4-labaga propeller on counter-rotating "pusher prop", siis pidin mootori ja ESC-i vahel tõstma juhtmed nii:
PUNANE > PUNANE
SININE > MUST
MUST > SININE
Kas brushless mootorite puhul on selline lüke normaalne? See ei mõjuta kuidagi mootori võimsust või selle tööd?
Pilt kah täiendatud mudelist:
Ei, see on tavaline võte et mootori pöörlemise suunda muuta. Mõni regu lubab ka setupist reversi teha - ei pea juhtmeid tinutama hakkama.priitom wrote:...
Üks küsimus mul siiski on. Kuna see uus 4-labaga propeller on counter-rotating "pusher prop", siis pidin mootori ja ESC-i vahel tõstma juhtmed nii:
PUNANE > PUNANE
SININE > MUST
MUST > SININE
Kas brushless mootorite puhul on selline lüke normaalne? See ei mõjuta kuidagi mootori võimsust või selle tööd?...
Pole midagi paremat halvast ilmast !
Täna oli ilus ilm ja sai päris palju hõljukiga erinevate vete peal sulistatud. Pärast nelja uppumist tundus masin täna kuidagi väga aeglane. Kas võib olla, et regu on mingitmoodi kahjustada saanud?
Õhtul pimedas proovisin sõita ka Tartu linnas jõe pea. Panin masina vette just siis, kui üks paat keskmise kiirusega mööda oli sõitnud ja lained üles ajanud. Kütsin siis masinaga kohe nende lainete keskele- sõitis väga hästi, lausa surfas laineharjade otsas. Sõit lõppes sellega, kui kihutasin kalda suunas ja valmistusin ümberpööret tegema, propeller sattus sügavama vee sisse ja lendas ribadeks...
Õnneks oli masin kaldas ja sain ilma jalgu märjaks tegemata kõik kätte. Propeller muidugi ujus kuskile ära.
Mulle hakkab see masin iga sõiduga järjest rohkem meeldima. Süsteem on lollikindel ja töökindel.
Õhtul pimedas proovisin sõita ka Tartu linnas jõe pea. Panin masina vette just siis, kui üks paat keskmise kiirusega mööda oli sõitnud ja lained üles ajanud. Kütsin siis masinaga kohe nende lainete keskele- sõitis väga hästi, lausa surfas laineharjade otsas. Sõit lõppes sellega, kui kihutasin kalda suunas ja valmistusin ümberpööret tegema, propeller sattus sügavama vee sisse ja lendas ribadeks...
Õnneks oli masin kaldas ja sain ilma jalgu märjaks tegemata kõik kätte. Propeller muidugi ujus kuskile ära.
Mulle hakkab see masin iga sõiduga järjest rohkem meeldima. Süsteem on lollikindel ja töökindel.
Nii. Hõljuki teema on jälle päevakajaline, sest täna paigaldasin uue tõstemootori/EDF komplekti. Kõik on väga ilus ja korras, aga 1 probleem on juurde tekkinud. See tekkis, kui vahetasin Tx/Rx komplekti. Algusest peale oli muidu kasutuses Graupneri saatja, millel gaas (tõstemootor) asus paremal pool, vasaku kangiga liigutasin tüüri ja andsin gaasi. Vastuvõtja oli Graupneri originaal ja kõik töötas, nii, nagu vaja.
Nüüd, pärast esimese saatja läbipõletamist (kogemata), kasutan täpselt samasugust saatjat (mul neid 2 tükki), aga imetillukese synthesized Corona vastuvõtjaga. Gaas asub sellel saatjal vasakul pool (tõstemootor) ja tüüri liigutan seega parempoolse kangi abil. Paremal pool asub ka tõukemootori kang ja seal ilmnebki probleem. Kui süsteemi järgi lülitan ei tee tõukemootor enam traditsioonilisi piikse alguses. Mootor ärkab ellu, kui kangi u 30% alla tõmban. Trim on tõmmatud kõige alumisse asendisse, sest kasutan vaid edasiliikumise funktsiooni (mitte tagasi).
Probleem on selles, et tõukemootor töötab koguaeg väikestel pööretel ka siis, kui kang neutraalasendis on. Kui kangi üles lükkan, siis loomulikult käitub masin õigesti ja liigub edasi, aga kui gaasi maha lasen ja sõrmed kangilt maha võtan, töötab mootor vaikselt edasi - niimoodi normaalsel viisil sõita ei saa.
ESC, mida tõukemootori jaoks kasutan, ei ole progetav, seega ei saa ma startup % määrata ega muid funktsioone kasutada. Huvitav on see, et eelmise, identse vahetuses gaasiga, saatjaga kõik töötas ilusti ja mõlemad mootorid tegid sisse lülitades tavapärased 3 piiksu.
Möllasin probleemi väljaselgitamisega juba mitu tundi tõstes mootori juhtmeid ringi ja reverse-ides kanaleid. Mootor piiksub alguses ainult nö õige throttle kangi alt, mille alla muidu tõstemootor määratud on.
// Proovisin kolmandat, lihtsat TxRx komplekti, millel throttle asub samuti vasakul - sama asi. Tõukemootor käivitub parempoolset kangi alla tõmmates ja on püsivalt, u 15%, järel.
Mainin ära ka selle, et hetkel on Y-kaabel toite jaoks tegemata ja lülitan mõlemad ESC-id järgi kahe erineva akuga. Tõstemootori ESC toimib BEC-ina.
Lahendus?
Nüüd, pärast esimese saatja läbipõletamist (kogemata), kasutan täpselt samasugust saatjat (mul neid 2 tükki), aga imetillukese synthesized Corona vastuvõtjaga. Gaas asub sellel saatjal vasakul pool (tõstemootor) ja tüüri liigutan seega parempoolse kangi abil. Paremal pool asub ka tõukemootori kang ja seal ilmnebki probleem. Kui süsteemi järgi lülitan ei tee tõukemootor enam traditsioonilisi piikse alguses. Mootor ärkab ellu, kui kangi u 30% alla tõmban. Trim on tõmmatud kõige alumisse asendisse, sest kasutan vaid edasiliikumise funktsiooni (mitte tagasi).
Probleem on selles, et tõukemootor töötab koguaeg väikestel pööretel ka siis, kui kang neutraalasendis on. Kui kangi üles lükkan, siis loomulikult käitub masin õigesti ja liigub edasi, aga kui gaasi maha lasen ja sõrmed kangilt maha võtan, töötab mootor vaikselt edasi - niimoodi normaalsel viisil sõita ei saa.
ESC, mida tõukemootori jaoks kasutan, ei ole progetav, seega ei saa ma startup % määrata ega muid funktsioone kasutada. Huvitav on see, et eelmise, identse vahetuses gaasiga, saatjaga kõik töötas ilusti ja mõlemad mootorid tegid sisse lülitades tavapärased 3 piiksu.
Möllasin probleemi väljaselgitamisega juba mitu tundi tõstes mootori juhtmeid ringi ja reverse-ides kanaleid. Mootor piiksub alguses ainult nö õige throttle kangi alt, mille alla muidu tõstemootor määratud on.
// Proovisin kolmandat, lihtsat TxRx komplekti, millel throttle asub samuti vasakul - sama asi. Tõukemootor käivitub parempoolset kangi alla tõmmates ja on püsivalt, u 15%, järel.
Mainin ära ka selle, et hetkel on Y-kaabel toite jaoks tegemata ja lülitan mõlemad ESC-id järgi kahe erineva akuga. Tõstemootori ESC toimib BEC-ina.
Lahendus?
Ei saa olla, sest kui ma selle ESC-i näiteks "throttle" kangi/kanali peale väänan, kõik töötab ilusti ja mootor teeb alguses isegi 3 kuuldavat piiksu. Ja antud ESC töötas enne ilusti.varustaja wrote:Äkki on esc praak?
Ma proovin ESC-ide bec-funktsiooni ära vahetada. Äkki teine ESC ei ole nii pirtsakas.
Ma pidasin silmas seda gaasikangi, mis koguaeg neutraalis asub (mida saab nii üles kui alla lükata).Ropka wrote:mootori esc lähebki käima ainult siis kui sul on gaas nulli tõmmatud, mitte keskel "neutraalasendis"
Leidsin siiski mooduse, kuidas saan mootori enam-vähem normaalselt käima - iga kord enne sõitu määran ESC-il "throttle range-i" uuesti ära. Sellisel juhul tunneb ESC 0-positsiooni ära ja mootor ei tööta enam neutraalis olles. Kuigi, mõningane jõu kadu on sel viisil tuntav, sest trim on tõmmatud kõige alla.
Paras kilplase töö, aga ainult nii saab selle ESC-iga sõita.
Täna oli minu hõljuki kõige esimene sõit lume peal! Varasemalt on ta saanud vaid lörtsiga kaetud jää peal vurada, aga nüüd proovisin nii tallatud lumisel rajal kui pehme ja koheva lume sees. Kõva lume peal on tulemus täpselt selline, nagu arvasin - sõidab ilusti ja driftib nagu pöörane. Koheva, u 10-15cm, lumekihi sees ei olnud hetkel tulemus kiita, sest nina vajus lumme ja masin tahtis lume alla kaevuda. Seda seepärast, et kasutasin nö saddle-packi: üks aku ees ja teine taga. Kui tahan koheva lume sees sõita, siis pean ainult ühte akut taga kasutama, et nina üleval püsiks.
Lahe! Mulle lumi meeldib ja nüüd on masina kandevõime poole suurem kuigi maksimum efektiivsuse saavutamiseks pean õhukasti millestki tugevamast ehitama, sest praegu pressib u 10-20% väärtuslikust õhust külgedelt välja.
15cm kohev lumi on minu väikse skaala hõljuki jaoks liiiiig, mis liig. 5cm oleks skaala mõistes reaalne. Ilusama ilmaga teen ka video.
Mul tekkis küsimus mootori juhtmete pikendamise kohta, sest plaanin kõik elektroonika ette kapoti alla viia. Praegu läheb toide u 16awg ESC-i juhtmete kaudu väga peenikeste mootori juhtmete külge. Kas näiteks arvuti toiteploki juhtmete kasutamine pikendusena (20cm) on siinkohal õige? Tahan neid kasutada, sest need ei kaalu suurt midagi, samal ajal, kui HK-st tellitud 16awg, paksu silikoonikesta sees, kaalub liiga palju..
Mootor on 1800kv-d ja töötab 3S LiPo peal. Kui mootori enda juhtmed on toiteploki juhtmete jämedused, siis peaks ju sobima?
4mm bulletid on kasutuses, sest väiksemaid tol korral, kui jootsin, ei olnud.
ei saa hästi pihta mis "gaas" see üles ja alla peab käima, mootor ju tagurpidi käima ei hakka sedasi
ma saan aru et sul on gaasikanal seatud puldil sellisele kanalile mille kangi tõmbab vedru keskasendisse, ehk 50% kogu käiguulatusest on peal.
kui sa vedru ei taha teisele kangile ümber tõsta, siis sellelt kangilt pead sa vedru ikkagi ära võtma ju, mis krdi meetod see puldi kasutamisest on, kui sa igal käivitamisel midagi seadistama pead, mingeid nullasendeid
kõikidel pultidel on võimalik "mode" liiki ümber seadistada, nelja kruvi lahtikeeramisel ei tasu karta, et sa puldi sellepärast tuksi keerad, 5 minutit nokitsemist ja su uus pult töötab nii nagu ennem teise puldiga
ma saan aru et sul on gaasikanal seatud puldil sellisele kanalile mille kangi tõmbab vedru keskasendisse, ehk 50% kogu käiguulatusest on peal.
kui sa vedru ei taha teisele kangile ümber tõsta, siis sellelt kangilt pead sa vedru ikkagi ära võtma ju, mis krdi meetod see puldi kasutamisest on, kui sa igal käivitamisel midagi seadistama pead, mingeid nullasendeid
kõikidel pultidel on võimalik "mode" liiki ümber seadistada, nelja kruvi lahtikeeramisel ei tasu karta, et sa puldi sellepärast tuksi keerad, 5 minutit nokitsemist ja su uus pult töötab nii nagu ennem teise puldiga
kogun vanu vene lennukimootoreid
Ma tean, et see lahendaks mu hõljuki probleemi, aga ma kasutan antud pulti ka paari teise masina juhtimiseks (paat, amfiib jm) ja nende peal see 50% käiguulatus toimib. Ma ei tea aga, kuidas on võimalik, et paati juhin täiesti OK-lt, kui teise masinaga on probleem. Võimalik, et teistel probleemi ei esine, kuna neil on ESC-id nii edasi- kui tagasisõidu funktsiooniga ehk forward/reverse.Ropka wrote:ei saa hästi pihta mis "gaas" see üles ja alla peab käima, mootor ju tagurpidi käima ei hakka sedasi
ma saan aru et sul on gaasikanal seatud puldil sellisele kanalile mille kangi tõmbab vedru keskasendisse, ehk 50% kogu käiguulatusest on peal.
kui sa vedru ei taha teisele kangile ümber tõsta, siis sellelt kangilt pead sa vedru ikkagi ära võtma ju, mis krdi meetod see puldi kasutamisest on, kui sa igal käivitamisel midagi seadistama pead, mingeid nullasendeid
kõikidel pultidel on võimalik "mode" liiki ümber seadistada, nelja kruvi lahtikeeramisel ei tasu karta, et sa puldi sellepärast tuksi keerad, 5 minutit nokitsemist ja su uus pult töötab nii nagu ennem teise puldiga
Ma puldi kallal nokitsemist ei karda.
Täpselt selles ongi põhjus, et sul hõljukil pole reversiga regu nagu Ropka siin varemalt püüdis teiste sõnadega seletada
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Õmm... igatahes, seni kuni ma pole ESC-i probleemile lahendust leidnud, ei saa pidu seisma jääda ja viin oma kapsanunnut ikka üle päeva lumele tatsama.
Tänasest sõidust tegin video, aga see on nagu vaataks tigu lumel roomamas. Tegureid sellise roomamise jaoks oli täna mitu:
- esiteks ei leidnud ma sobivamat kohta, kui eriti pehme/koheva kihiga tiigipealne (filmimiseks vajalik päike oli juba vaikselt kadumas)
- kasutasin kokku 3000mAh LiPo powerit ja tõukemootor sai vurtsu ainult 20C reitinguga purgist
- tõukemootori ESC ei anna endiselt täit jõudu välja
Kokkuvõtvalt: ülekaaluline ja mitte kõige jõulisema mootoriga väike hõljuk tahtis kohevasse lumme ära uppuda. Mulle tundub, et sellise lume otsas ei saa rääkida hõljumisest, sest suur osa üles tõukavast õhust läheb läbi hõreda lume kuskile maapinna/jää ligidale kaotsi. Nagu videost näha, siis oli mul tükk tegu lume silumisega, enne, kui sain natukenegi normaalsemalt liuglema asuda.
Akud muidugi ei pea sellise külmaga kaua vastu, aga see-eest püsib elektroonika ilusti jääkülmana.
Teen homme ühe-aku süsteemi jaoks uue Y-kaabli, et masin kergemaks ja võimsamaks muuta.
http://youtu.be/x-ebgyFVJ1M
Tänasest sõidust tegin video, aga see on nagu vaataks tigu lumel roomamas. Tegureid sellise roomamise jaoks oli täna mitu:
- esiteks ei leidnud ma sobivamat kohta, kui eriti pehme/koheva kihiga tiigipealne (filmimiseks vajalik päike oli juba vaikselt kadumas)
- kasutasin kokku 3000mAh LiPo powerit ja tõukemootor sai vurtsu ainult 20C reitinguga purgist
- tõukemootori ESC ei anna endiselt täit jõudu välja
Kokkuvõtvalt: ülekaaluline ja mitte kõige jõulisema mootoriga väike hõljuk tahtis kohevasse lumme ära uppuda. Mulle tundub, et sellise lume otsas ei saa rääkida hõljumisest, sest suur osa üles tõukavast õhust läheb läbi hõreda lume kuskile maapinna/jää ligidale kaotsi. Nagu videost näha, siis oli mul tükk tegu lume silumisega, enne, kui sain natukenegi normaalsemalt liuglema asuda.
Akud muidugi ei pea sellise külmaga kaua vastu, aga see-eest püsib elektroonika ilusti jääkülmana.
Teen homme ühe-aku süsteemi jaoks uue Y-kaabli, et masin kergemaks ja võimsamaks muuta.
http://youtu.be/x-ebgyFVJ1M
Tänane ilm oli täpselt see, mida ma oma 2 aastat olen oodanud - krõbe kandev lumi ja suhteliselt tuulevaikne. Ma ei oska sõnadesse panna, kui rahul ma hetkel oma Lariiiissaga olen, sest pika sirge peal arendas ta kiiruseid, 40km/h - 50km/h ja oli driftimises väga stabiilne ja hästi juhitav. Ei teagi, kas eduka sõidu aluseks olid viimastel päevadel tehtud täiendused või kandev ja üsna jäine lumi.
Igatahes, kui mõni päev aega, siis teen ka video. Miskipärast mu kaamera viskab külmas kiirelt pildi eest ära. Akude kestvus on üldse väga nutune, aga fun-i peab saama!
Igatahes, kui mõni päev aega, siis teen ka video. Miskipärast mu kaamera viskab külmas kiirelt pildi eest ära. Akude kestvus on üldse väga nutune, aga fun-i peab saama!
Psychology is my med´s
Mu hõljukil on külmaga 1 akuga 3s 5000mah 45c sõiduaega 4 min ja 2 samasuguse akuga 9min. Aga sõites tundub terve igavikpriitom wrote:Tänane ilm oli täpselt see, mida ma oma 2 aastat olen oodanud - krõbe kandev lumi ja suhteliselt tuulevaikne. Ma ei oska sõnadesse panna, kui rahul ma hetkel oma Lariiiissaga olen, sest pika sirge peal arendas ta kiiruseid, 40km/h - 50km/h ja oli driftimises väga stabiilne ja hästi juhitav. Ei teagi, kas eduka sõidu aluseks olid viimastel päevadel tehtud täiendused või kandev ja üsna jäine lumi.
Igatahes, kui mõni päev aega, siis teen ka video. Miskipärast mu kaamera viskab külmas kiirelt pildi eest ära. Akude kestvus on üldse väga nutune, aga fun-i peab saama!
Team Losi LST XXL 1/8 scale Monstertruck, 105km/h electric speedboat, HBX massive 1/10 trophy truck, Align 450pro DFC,Compass Atom 500 fbl, MSH Protos MAX V2 800 (1.77m disk diam.)
No ei tea. 9min on väga vähe- ma lasen ikka 3x2000mAh-i järjest ja siis jääb ka väheks. Tänane kiirusrekord tuli 50C-ga, aga ma tean, et natuke annab veel välja pigistada, sest gaas ei tule 100% peale. Ma teeks sinu masinaga driftingupäeva, aga ei saa, sest sa sõidad mu minihõljujast üle..varustaja wrote:Mu hõljukil on külmaga 1 akuga 3s 5000mah 45c sõiduaega 4 min ja 2 samasuguse akuga 9min. Aga sõites tundub terve igavikpriitom wrote:Tänane ilm oli täpselt see, mida ma oma 2 aastat olen oodanud - krõbe kandev lumi ja suhteliselt tuulevaikne. Ma ei oska sõnadesse panna, kui rahul ma hetkel oma Lariiiissaga olen, sest pika sirge peal arendas ta kiiruseid, 40km/h - 50km/h ja oli driftimises väga stabiilne ja hästi juhitav. Ei teagi, kas eduka sõidu aluseks olid viimastel päevadel tehtud täiendused või kandev ja üsna jäine lumi.
Igatahes, kui mõni päev aega, siis teen ka video. Miskipärast mu kaamera viskab külmas kiirelt pildi eest ära. Akude kestvus on üldse väga nutune, aga fun-i peab saama!
Psychology is my med´s