Kaasa 2 akut.
Hind: 1500.-
tel. 50 61 595

On vahe.. kang on kang, roolil ja "hooval" on suur vahe sees:D Kopteril jah võiks olla kaldeautomaadi kallutamine ühe kangi all, lihtsam veidike nii. Lennukil ei ole juhtimise poole pealt minu arvates mingit vahet:)Kristjan wrote:Minu arvamus on minu arvamus.
Sinu arvamuse kohaselt ei ole vahet, kas mudelautol gaasi annad ka rooliga või mitte.
Päris lennuki kõrgustüür ja kaldtüürid on ühe kangi all, kopteril kaldeautomaadi kallutamine - mudelil olgu samamoodi.
Gaas/labanurk ja pöördetüür jääb teise kangi alla.
Mul ju suht suva tegelt kuidas keegi lendab, lihtsalt kui arutamiseks läheb siis peab arutama![]()
Uutel tulijatel soovitan küll MODE 2 valida.
K.
on küll, kui kiireks läheb, siis kahe käe ja kahe liigutuse asemel on vaid üks liigutus ühe käega. suurem osa ajast on teine käsi vaba ja saab puldi menüüsid klõpsida või nina nokkidaVõsalendur wrote: Lennukil ei ole juhtimise poole pealt minu arvates mingit vahet:)