M: BANDIT
-
- Posts: 74
- Joined: Tue Apr 25, 2006 17:29
- Location: Kuressaare
-
- Posts: 74
- Joined: Tue Apr 25, 2006 17:29
- Location: Kuressaare
Peaks väga suure tõenäosusega 35MHz olema küll (Submarini oma oli), kui just Aasiast või USA-st ostetud pole (http://at.robbe-online.net/rims_at.stor ... w/1&2D3157)
Lauri Laidna - www.pistik.com
Täiesti algajale kahjuks mitte väga hea, suhteliselt raske (suure pinnakoormatusega) ja seetõttu ka kiire lennuga. Kui aga simu peal lend selge, siis vast saab ka algaja hakkama, võibolla
Lauri Laidna - www.pistik.com
mina alustasin Piperiga see on suht levinud lennuk. 1h simut ja lendab korralikult.
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... d=P9240006
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... d=P9240006
Futaba T8FG
TBS Discovery
GoPro 3 BE +
51980760
TBS Discovery
GoPro 3 BE +
51980760
-
- Posts: 258
- Joined: Tue Aug 02, 2005 9:45
- Location: Tartu
-
- Posts: 258
- Joined: Tue Aug 02, 2005 9:45
- Location: Tartu
Minu arvamus on minu arvamus.
Sinu arvamuse kohaselt ei ole vahet, kas mudelautol gaasi annad ka rooliga või mitte.
Päris lennuki kõrgustüür ja kaldtüürid on ühe kangi all, kopteril kaldeautomaadi kallutamine - mudelil olgu samamoodi.
Gaas/labanurk ja pöördetüür jääb teise kangi alla.
Mul ju suht suva tegelt kuidas keegi lendab, lihtsalt kui arutamiseks läheb siis peab arutama
Uutel tulijatel soovitan küll MODE 2 valida.
K.
Sinu arvamuse kohaselt ei ole vahet, kas mudelautol gaasi annad ka rooliga või mitte.
Päris lennuki kõrgustüür ja kaldtüürid on ühe kangi all, kopteril kaldeautomaadi kallutamine - mudelil olgu samamoodi.
Gaas/labanurk ja pöördetüür jääb teise kangi alla.
Mul ju suht suva tegelt kuidas keegi lendab, lihtsalt kui arutamiseks läheb siis peab arutama
Uutel tulijatel soovitan küll MODE 2 valida.
K.
-
- Posts: 258
- Joined: Tue Aug 02, 2005 9:45
- Location: Tartu
On vahe.. kang on kang, roolil ja "hooval" on suur vahe sees:D Kopteril jah võiks olla kaldeautomaadi kallutamine ühe kangi all, lihtsam veidike nii. Lennukil ei ole juhtimise poole pealt minu arvates mingit vahet:)Kristjan wrote:Minu arvamus on minu arvamus.
Sinu arvamuse kohaselt ei ole vahet, kas mudelautol gaasi annad ka rooliga või mitte.
Päris lennuki kõrgustüür ja kaldtüürid on ühe kangi all, kopteril kaldeautomaadi kallutamine - mudelil olgu samamoodi.
Gaas/labanurk ja pöördetüür jääb teise kangi alla.
Mul ju suht suva tegelt kuidas keegi lendab, lihtsalt kui arutamiseks läheb siis peab arutama
Uutel tulijatel soovitan küll MODE 2 valida.
K.
on küll, kui kiireks läheb, siis kahe käe ja kahe liigutuse asemel on vaid üks liigutus ühe käega. suurem osa ajast on teine käsi vaba ja saab puldi menüüsid klõpsida või nina nokkidaVõsalendur wrote: Lennukil ei ole juhtimise poole pealt minu arvates mingit vahet:)
ju siis pole veel päris "spordi"poiss, kui see argumendiks pole, rahuliku lennuga plaaneritel jms. pole tõesti erilist vahet
kogun vanu vene lennukimootoreid
Mõlemat pidi lennatakse äärmiselt edukalt nii plaanereid, mootormudeleid ja ma arvan et ka koptereid, järeldus - asi on puhtalt harjumuses.
Üks esimesi argumente mis mul pähe turgatab mode1 poolt on see, et plaanerite stardis on tähtis jõhvi otsast lahti haakides teha "cobra" võimalikult kiiresti ja otse, et kaotada kõige vähem energiat.
Kui nii kõrgus kui eleronid on sama kangi all, võib juhtuda, et kõrgustüüri kiire liigutamise tõttu võin liigutada ka elerone ja olgugi et käik võib väike olla, siis suurel kiirusel võib see otsustavaks faktoriks saada kõrguse kogumisel.
Samas pole ma ühtki teist mode`i kunagi proovinud seega ei taha ma väita et vaid mode 1 mingiks olukorraks mingi mudeli puhul hea on.
Üks esimesi argumente mis mul pähe turgatab mode1 poolt on see, et plaanerite stardis on tähtis jõhvi otsast lahti haakides teha "cobra" võimalikult kiiresti ja otse, et kaotada kõige vähem energiat.
Kui nii kõrgus kui eleronid on sama kangi all, võib juhtuda, et kõrgustüüri kiire liigutamise tõttu võin liigutada ka elerone ja olgugi et käik võib väike olla, siis suurel kiirusel võib see otsustavaks faktoriks saada kõrguse kogumisel.
Samas pole ma ühtki teist mode`i kunagi proovinud seega ei taha ma väita et vaid mode 1 mingiks olukorraks mingi mudeli puhul hea on.
Eleron, inglise keeles Aileron, on kaldtüür. Kaldtüüre on üldjuhul 2. Üks vasaku ja teine parema tiiva küljes.
Kaldtüür kallutab lennukit vasakule või paremale sedasi, et kui üks tüür liigub üles siis teine tüür liigub alla - või vastupidi - põhjustades ühe tiiva ülesliikumise ja teise allaliikumise.
Pilt:
Valdav enamus kasutab Mode 2 kangide asetust ehk siis.
Vasak kang üles-alla on gaas/labanurk
Vasak kang vasakule-paremale on pöördetüür
Parem kang üles-alla on kõrgustüür
Parem kang vasakule-paremale on kaldtüür
Terv,
K.
Kaldtüür kallutab lennukit vasakule või paremale sedasi, et kui üks tüür liigub üles siis teine tüür liigub alla - või vastupidi - põhjustades ühe tiiva ülesliikumise ja teise allaliikumise.
Pilt:
Valdav enamus kasutab Mode 2 kangide asetust ehk siis.
Vasak kang üles-alla on gaas/labanurk
Vasak kang vasakule-paremale on pöördetüür
Parem kang üles-alla on kõrgustüür
Parem kang vasakule-paremale on kaldtüür
Terv,
K.