Page 1 of 1

M: BANDIT

Posted: Fri Nov 10, 2006 12:10
by Tom
Müüa BANDIT täiskomplekt.
Kaasa 2 akut.
Hind: 1500.-

tel. 50 61 595

Image

Posted: Fri Nov 10, 2006 18:27
by businessman
tahaks rohkem infot, eriti saatja kohta. ma ei leia internetist selle lennuki kohta midagi

Posted: Fri Nov 10, 2006 19:55
by mart63
www.robbe.com
Otsingusse "bandit" ja esimene asi.
:shock:

Posted: Fri Nov 10, 2006 20:05
by businessman
aga kas seda pulti arvutiga ühendada ka saab

Posted: Sun Nov 12, 2006 14:19
by Tom
Puldil on pesa ainult akude laadimiseks.

Posted: Sun Dec 31, 2006 16:49
by rewind
kas pult on nelja kanaliga ?

Posted: Tue Jan 02, 2007 23:05
by Ervin2
mis sagedusel pult on?
kui 35mhz siis oleks huvi.

Posted: Wed Jan 03, 2007 0:50
by lauri
Peaks väga suure tõenäosusega 35MHz olema küll (Submarini oma oli), kui just Aasiast või USA-st ostetud pole (http://at.robbe-online.net/rims_at.stor ... w/1&2D3157)

Posted: Wed Jan 03, 2007 10:08
by Submarin
minu teada oli ta 4 kanaliga.

Posted: Thu Jan 04, 2007 0:07
by tikut6mme
on hea lennuk täiesti algajale?

Posted: Thu Jan 04, 2007 1:47
by lauri
Täiesti algajale kahjuks mitte väga hea, suhteliselt raske (suure pinnakoormatusega) ja seetõttu ka kiire lennuga. Kui aga simu peal lend selge, siis vast saab ka algaja hakkama, võibolla :)

Posted: Thu Jan 04, 2007 10:12
by Submarin
Jube kiire ja raske juhitavusega lind oli jah... see pult on tuleb sul ise ümber tõsta! Gaas on paremal ja tüürid vasakul,aga kui sa nii oskad siis palun väga:)

Posted: Thu Jan 04, 2007 11:23
by tikut6mme
aga milline oleks siis hea algajale?
sõbraga kahepeale ostaks, mingi 1500max hind siis esimeseks lennukiks!
sõidame poolex selle kohe nagunii :lol:

Posted: Thu Jan 04, 2007 11:28
by Submarin
mina alustasin Piperiga see on suht levinud lennuk. 1h simut ja lendab korralikult.

http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... d=P9240006

Posted: Thu Jan 04, 2007 11:46
by tikut6mme
aa, ok, äitäh sulle!
a palju see piper maksab kah?

Posted: Thu Jan 04, 2007 17:22
by Tom
Linnuke müüdud. Teema lukus.

Posted: Thu Jan 04, 2007 20:38
by Submarin
see piper mis pildil oli üle 2000 aga Lauri käest (pistik.com) poest saab 1590 kätte ;)

Posted: Thu Jan 04, 2007 22:34
by tikut6mme
ok :)
aga mis vahe neil siis on?
kui on?õ


btw. sorry et nii palju küsin!

Posted: Thu Jan 04, 2007 23:26
by Submarin
Kyosho hind on lihtsalt kõrgem. Ehk mõni targem teab öelda.

Posted: Thu Jan 04, 2007 23:41
by Võsalendur
Submarin wrote:Jube kiire ja raske juhitavusega lind oli jah... see pult on tuleb sul ise ümber tõsta! Gaas on paremal ja tüürid vasakul,aga kui sa nii oskad siis palun väga:)
Gaas paremal ei ole mingi probleem, ka nii saab lennata ja ei ütleks, et keerulisem kui mode 2'ga lendamine.

Posted: Thu Jan 04, 2007 23:47
by Kristjan
Ebaloogiline...

Päris lennukil ei juhi ju pedaalidega kaldtüüre?

K.

Posted: Fri Jan 05, 2007 0:40
by Võsalendur
Kristjan wrote:Ebaloogiline...

Päris lennukil ei juhi ju pedaalidega kaldtüüre?

K.
No minu jaoks on lihtsalt 2 kangi puldil ma tean mis suunas neid mingi manöövri jaoks liigutada tuleb ja piisab. Ei näe põhjust hakata otsima seoseid "päris" lennukitega.

Posted: Fri Jan 05, 2007 0:53
by Kristjan
Minu arvamus on minu arvamus.

Sinu arvamuse kohaselt ei ole vahet, kas mudelautol gaasi annad ka rooliga või mitte.

Päris lennuki kõrgustüür ja kaldtüürid on ühe kangi all, kopteril kaldeautomaadi kallutamine - mudelil olgu samamoodi.

Gaas/labanurk ja pöördetüür jääb teise kangi alla.

Mul ju suht suva tegelt kuidas keegi lendab, lihtsalt kui arutamiseks läheb siis peab arutama :P
Uutel tulijatel soovitan küll MODE 2 valida.

K.

Posted: Fri Jan 05, 2007 1:27
by Võsalendur
Kristjan wrote:Minu arvamus on minu arvamus.

Sinu arvamuse kohaselt ei ole vahet, kas mudelautol gaasi annad ka rooliga või mitte.

Päris lennuki kõrgustüür ja kaldtüürid on ühe kangi all, kopteril kaldeautomaadi kallutamine - mudelil olgu samamoodi.

Gaas/labanurk ja pöördetüür jääb teise kangi alla.

Mul ju suht suva tegelt kuidas keegi lendab, lihtsalt kui arutamiseks läheb siis peab arutama :P
Uutel tulijatel soovitan küll MODE 2 valida.

K.
On vahe.. kang on kang, roolil ja "hooval" on suur vahe sees:D Kopteril jah võiks olla kaldeautomaadi kallutamine ühe kangi all, lihtsam veidike nii. Lennukil ei ole juhtimise poole pealt minu arvates mingit vahet:)

Posted: Fri Jan 05, 2007 9:22
by Ropka
Võsalendur wrote: Lennukil ei ole juhtimise poole pealt minu arvates mingit vahet:)
on küll, kui kiireks läheb, siis kahe käe ja kahe liigutuse asemel on vaid üks liigutus ühe käega. suurem osa ajast on teine käsi vaba ja saab puldi menüüsid klõpsida või nina nokkida :lol:

ju siis pole veel päris "spordi"poiss, kui see argumendiks pole, rahuliku lennuga plaaneritel jms. pole tõesti erilist vahet

Posted: Fri Jan 05, 2007 15:40
by tulnuk
Mõlemat pidi lennatakse äärmiselt edukalt nii plaanereid, mootormudeleid ja ma arvan et ka koptereid, järeldus - asi on puhtalt harjumuses.

Üks esimesi argumente mis mul pähe turgatab mode1 poolt on see, et plaanerite stardis on tähtis jõhvi otsast lahti haakides teha "cobra" võimalikult kiiresti ja otse, et kaotada kõige vähem energiat.
Kui nii kõrgus kui eleronid on sama kangi all, võib juhtuda, et kõrgustüüri kiire liigutamise tõttu võin liigutada ka elerone ja olgugi et käik võib väike olla, siis suurel kiirusel võib see otsustavaks faktoriks saada kõrguse kogumisel.

Samas pole ma ühtki teist mode`i kunagi proovinud seega ei taha ma väita et vaid mode 1 mingiks olukorraks mingi mudeli puhul hea on.

Posted: Fri Jan 05, 2007 16:44
by tikut6mme
minu poolt veel siis par lolli küsimust :oops:
1. Mis asjad on eleronid? :roll:
2. kuidas siis enamustel pultidel on? kus pool gaas jne.

Posted: Fri Jan 05, 2007 17:08
by Kristjan
Eleron, inglise keeles Aileron, on kaldtüür. Kaldtüüre on üldjuhul 2. Üks vasaku ja teine parema tiiva küljes.

Kaldtüür kallutab lennukit vasakule või paremale sedasi, et kui üks tüür liigub üles siis teine tüür liigub alla - või vastupidi - põhjustades ühe tiiva ülesliikumise ja teise allaliikumise.

Pilt:
Image


Valdav enamus kasutab Mode 2 kangide asetust ehk siis.

Vasak kang üles-alla on gaas/labanurk
Vasak kang vasakule-paremale on pöördetüür

Parem kang üles-alla on kõrgustüür
Parem kang vasakule-paremale on kaldtüür

Terv,

K.

Posted: Fri Jan 05, 2007 18:15
by tikut6mme
suur äitäh et keegi mulle vastata viitsis! :wink: