Järgmisel nädalal suur ja huvitav elektri- ja kolbmootorite vastasseis:
Electric vs Nitro
FAI F3A World Championship Newsletters
Elektrimootoriga lennu maksumus olevat murdosa kolbmootoriga lendamise kuludest.
Elektrimootoriga lennu maksumus olevat murdosa kolbmootoriga lendamise kuludest.
Dad calculates the cost of a fl ight under glow power to be $7 to $8 per
fl ight. Electric fl ights are a fraction of that cost.
Sellise lennuki vöiks ka elektrikaks teha, ei tea palju maksma ka läheks ja kas tasuks ära
http://www.pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=89
http://www.pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=89
Eks oleneb eesmärgist!tiit wrote:kas tasuks ära
Nii suuri hea hinnaga seerijamootoreid veel pole. NACA artiklites on küll näha olnud.
Ära tasub ilmselt F3A-s jne., kus lennatakse väga palju, isegi tuhandeid lende aastas.
Quadcopterimehed võiks hoopis kolbmootoritega üritada. Kas oleks üldse võimalik hakkama saada
Saab ikka, piisab suisa ühest mootorist ja neljast reguleeritava pitchiga rootorist, a'la: http://www.youtube.com/watch?v=n6uC6AasfJo
Pole küll kolbmootor, aga mõte säilib.
Pole küll kolbmootor, aga mõte säilib.
Elektrimootor oli väga konkurentsivõimeline:
Six of the top ten pilots were flying electric powered aircraft. Four of the six electric pilots in the top ten relied on Thunder Power RC to power their competitive flights. Congratulations to the top ten pilots representing their respective countries and Team Thunder Power RC: Wolfgang Matt, Stefan Kaiser, Chip Hyde and Andrew Jesky.
http://www.rctoys.com/pr/wp-content/upl ... ELEASE.pdf
Six of the top ten pilots were flying electric powered aircraft. Four of the six electric pilots in the top ten relied on Thunder Power RC to power their competitive flights. Congratulations to the top ten pilots representing their respective countries and Team Thunder Power RC: Wolfgang Matt, Stefan Kaiser, Chip Hyde and Andrew Jesky.
http://www.rctoys.com/pr/wp-content/upl ... ELEASE.pdf
Elektrimootori eelistest:
Donatas wrote: -Less noise.
-Less vibration (equipment will work longer).
-No white smoke! That is left by four stroke engines, smokes can show your small mistakes.
-Brushless engine work longer than any glow ore gas engines.
-During all flight C.G (center of gravity) stay same.
-During all flight weight of plane is same.
Two last notes give big advantage agains glow ore gas setup on F3A planes, same weight and C.G means no changes in flying characterystics durring all flight (you don't have fuel that is ussed, Lypo battery weight stay same all flight).
Aga kolbmootori võimsus püsib kuni kütte viimse tilgani konstantne. Li-po kahjuks kaotab ju iga minutiga. Või ei ole nii.?? Kas see eeltoodud mõte peab paika? Valdav enamus lennukeid ja koptereid mul elektriga või üldse ilma .Isegi üks õhkmootoriga kopter on mul olemas. http://www.youtube.com/watch?v=UI7FUKbKU-E Lapsed armastavad seda kõige rohkem.
On ikka, raske vastu vaielda!prosper wrote: Li-po kahjuks kaotab ju iga minutiga. Või ei ole nii.??
Tegelikult on olemas üks vungi korrigeerimise kang saatjal ja kui seda alateadvus heast treenitusest liigutama peaks, tundub ehk see häda väiksena.
Sealt nimekirjast on välja jäänud üks väga oluline erinevus - elektrimootori pöördemoment on suur igasugustel pööretel, kolbmootoril on selle asjaga kehvasti.
Ikkagi saaks nii suure elektrikaks teha ja lausa seerijamootoriga:tiit wrote:Sellise lennuki vöiks ka elektrikaks teha, ei tea palju maksma ka läheks ja kas tasuks ära
http://www.pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=89
http://www.youtube.com/watch?v=jgChROFceb8
Bernd Beschorner videol on 2011.a. Saksa F3A meister.