MLD28 28cc gasoline engine

Arutelu kõigist mootoritest ja sellega seonduvast... elektrimootorid, sisepõlemismootorid, kiiruseregulaatorid jms
Post Reply
esaarik
Posts: 12
Joined: Sun Jul 24, 2011 15:07
Location: Keila

MLD28 28cc gasoline engine

Post by esaarik »

Tervitus

Järsku keegi oskab rääkida, et kas selline isend on mõistlik otsus 71" EDGE 540´le. Kas kestab ja kas on ka inimese sõbralik nii käivitamisel kui ka töös.

http://www.sdshobby.net/newest-version- ... p-553.html

Kas puldilt motori välja suretamine nõuab lisaks ka mingit vidinat???

Erki
User avatar
ik
Posts: 478
Joined: Tue Jun 30, 2009 17:39
Location: Tartu
Contact:

Post by ik »

Konkreetset tootjat pole kohanud, selline asi on Tartus kohapeal olemas:
http://www.aerodroom.eu/index.php?main_ ... e36d97bdf1
Puldilt välja suretamine nõuab süütekatkestit- http://www.aerodroom.eu/index.php?main_ ... e36d97bdf1
viimast leiab muidugi odavamalt ka, powerboxi omal on pingeregulaator ka sisse ehitatud.
User avatar
Ropka
Posts: 1450
Joined: Mon Jun 12, 2006 16:47
Location: Tallinn

Post by Ropka »

võta siis juba see http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=5574

hiljem on vajadusel lootust ka varuosi saada

ma ise tahtsin selle mootori panna 2-meetrisele lennukile, aga kuna turnigy on metanooli mootorist poole kergem, siis tasakaalu lennukit enam ei saanud ja jäi asi ära.
Minu mootor käivitus ja reageeris gaasitamisele väga ilusti
kogun vanu vene lennukimootoreid
esaarik
Posts: 12
Joined: Sun Jul 24, 2011 15:07
Location: Keila

Post by esaarik »

Sai see MLD28cc ära tellitud ja eks siis ole näha kui kohale tuleb. See oli soovituslik mootor minu lennukile ja kuna tegu minu esimese balsakaga ja veel nii suurega, siis ei julgenud erilisi riske võtta. Need foorumid ja kommentaarid mida lugesin olid positiivsed - ainus asi, mille üle oli nurinat pisut oli süüte täpsus. Selle saab välja vahetada vajadusel.

Kui mootor käes, siis jagan uuemat infot

Erki
Post Reply