Kas oleks Tartus Aircombati huvilisi või sellega tegeleda soovijaid ?
Ootan vastukajasid
Aivar

Tavaline "makilint" kipub liiga kõva olema - ei hammusta täket peale. Samuti kipub ta lõikaja mootorit "pooma", kui ümber võlli keerab.Oehh wrote:Kas omal ajal ohikatel kasutatud KREP-paber ei sobi RC kombatis?
Kui me kelleltki ametlikku "katust" ei palu, siis on ju reeglid täiesti meie enda tehatikka wrote: 1. Kas tehakse ka mingid reeglid? Näiteks ei tohi kasutada poeseadest võimsamat akut, mootorit, regulaatorit vms.
Võistlejate võrdsust nüüd vaevalt keegi tagada saab - kui ika osavuse vahed liig erinevaks lähevad, siis vast mitu eri gruppi. A see oleks juba liiga märg unelm vist, et eesti peale kaks-kolm piisava osavõtjaarvuga alagruppi saaks moodustatud.tikka wrote: 2. Kuidas üleüldse on plaanis tagada võistlejate võrdsus?
Kui ma nüüd õieti mäletan, siis strateegia jah, aga mitte "väljakuulutatud võitluses" oli see, mis enamuse allatulistamisi tõi. Kasmitte kuskil 75-80% mahavõtmisi ei pandud toime "esimese lasuga" - ehk siis suudeti vastasele läheneda nii, et see miskit ei näinud, ning siis tina tagumikkuaviaator wrote: ( tihtipeale olid ka aeglaste lennukite piloodid võidukad, küsimus oli strateegias)
Eriti ei jaga seda seisukohta. Kahjuks kipub rohkem watte/ampreid tulema mitte ajust, vaid pigem rahakotist. Seepärast jääksin mina küll miski voltampertunni piiri juurde. Vabaks võiks jääda see, kas võtad kaasa rohkem volte või ampreid, ning kuidas nad "vankri ette" rakendad - oskad propist/mootorist/akust parema kasuteguri välja meelitada.aviaator wrote: Siin võikski olla selline võistluslik moment asjal juures kes suudab mahutada rohkem volte , watte,ampreid ja hobujõude oma enam vähem kindla mõõduga lennukisse,siis palun väga.
See arendab innovaatilist mõtlemist![]()