Aircombat -i huvilisi Tartus
Aircombat -i huvilisi Tartus
Tere sõbrad,
Kas oleks Tartus Aircombati huvilisi või sellega tegeleda soovijaid ?
Ootan vastukajasid
Aivar
Kas oleks Tartus Aircombati huvilisi või sellega tegeleda soovijaid ?
Ootan vastukajasid
Aivar
Sven
Hävitajad tulevad nüüd vist Detsembri alguses, aga kõigepealt kui on ilma pühapäeval tule Raadile.
Toimub monstrumi mille taastasin esmalend
Aivar
Toimub monstrumi mille taastasin esmalend
Aivar
FMS Mini seeria
Siin on mini seeria sõjalennukite tutvustus http://www.youtube.com/watch?v=gZcMlsgO ... ure=relmfu
Ja siin lennu ülevaade http://www.youtube.com/watch?v=ueU1UleG ... ure=relmfu
Pakun neid lennukeid kuni 29 detsembrini 135, 00 euroga.
Lennukil kõik vajalik olemas peale vastuvõtja ja aku.
Kui sõbrad saaksid kopereeruda, siis 4 lennuki tellimisel saab 5 da kauba peale, selline võimalus on kehtiv kuni 29 detsember 2011.
Muidugi võiks teha sellise mitte akadeemilise õhuvõitluse klassi ja lihtsalt lennata lõbu pärast, alati ei pea kõike väga tõsiselt võtma ju
Kui asi pakub huvi võtke ühendust läbi PS - i või võite ka helistada telefonil 58051886
Aivar
Tarneaeg 5-6 päeva.
Ja siin lennu ülevaade http://www.youtube.com/watch?v=ueU1UleG ... ure=relmfu
Pakun neid lennukeid kuni 29 detsembrini 135, 00 euroga.
Lennukil kõik vajalik olemas peale vastuvõtja ja aku.
Kui sõbrad saaksid kopereeruda, siis 4 lennuki tellimisel saab 5 da kauba peale, selline võimalus on kehtiv kuni 29 detsember 2011.
Muidugi võiks teha sellise mitte akadeemilise õhuvõitluse klassi ja lihtsalt lennata lõbu pärast, alati ei pea kõike väga tõsiselt võtma ju
Kui asi pakub huvi võtke ühendust läbi PS - i või võite ka helistada telefonil 58051886
Aivar
Tarneaeg 5-6 päeva.
Näiteks niimoodi
Lisaksin eelnevale jutule, näiteks selliste lennukitega aetakse asju niimoodi http://www.youtube.com/watch?v=pgUFF5Vi ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=IVDQ30cJ ... re=related
Aivar
http://www.youtube.com/watch?v=IVDQ30cJ ... re=related
Aivar
Igal juhul
Igal juhul peame kui liitujaid leidub, on veel aega harjutada
Aivar
Aivar
Linti
Milline lint üldse sobiks selliseks otstarbeks ?
Aivar
Aivar
Tavaline "makilint" kipub liiga kõva olema - ei hammusta täket peale. Samuti kipub ta lõikaja mootorit "pooma", kui ümber võlli keerab.Oehh wrote:Kas omal ajal ohikatel kasutatud KREP-paber ei sobi RC kombatis?
Lihtlabane KREP aga karta liiga õrnakene - pole just eriti huvitav, kui lint iseenesest tagumise märgi ära kaotab. Krtm, siiamaani pole ma veel pihta saanud, kuskohast Ida-Viru ässad oma linti hangivad. Miskid jutud olid lillepoodidest...
Lint
Ma arvan et lindi saladuse aitavad mul lahendada sõbrad Pihkva klubist,
Eks ma teavitan mida nad kasutavad.
homme nad tulevad oma uutele lennukitele järele.
Kes huvitub meie naabrite mudelialasest tegevused võib vaadata nende foorumit http://www.flyers2002.narod.ru/
Aivar
Eks ma teavitan mida nad kasutavad.
homme nad tulevad oma uutele lennukitele järele.
Kes huvitub meie naabrite mudelialasest tegevused võib vaadata nende foorumit http://www.flyers2002.narod.ru/
Aivar
Lillepotte mähitakse ju KREP paberisse ?
Muidugi on neil seal must-tuhat erinevat kilelaadset materjali ju ka
millesse lillekimpe keeratakse aga need enamasti mingid valmis koonused mis meetritesse ei ulatu.
Ja aru ma ei saa miks see KREP siis ohikate puhul vastu pidas... ?
Kiirused olid ju vaat, et suuremad kui RC puhul.
Muidugi on neil seal must-tuhat erinevat kilelaadset materjali ju ka
millesse lillekimpe keeratakse aga need enamasti mingid valmis koonused mis meetritesse ei ulatu.
Ja aru ma ei saa miks see KREP siis ohikate puhul vastu pidas... ?
Kiirused olid ju vaat, et suuremad kui RC puhul.
Krepp
Mis seal ikka proovime ära siis nii kreppi kui muud paberilaadsed lindid.
Aivar
Aivar
videokasseti linti muidu saab kasutada küll, kuigi jah, elektrimootor seda võibolla katki ei närigi
teine asi on selle puhul, et musta linti ei näe taevas eriti hästi, eriti veel pilvede all
ida-viru tegelased kasutavad ikka sellist n.ö. krep.paberi rulli, mille nad ise pooleks lõikavad (nii 1 cm laiuseks)
kasutada võib ju tegelikult ükskõik mida, peaasi, et oleks kättesaadav ja kerge ja niipalju tugev, et ise katki ei läheks (riigilipudki kipuvad lõhki minema)
teine asi on selle puhul, et musta linti ei näe taevas eriti hästi, eriti veel pilvede all
ida-viru tegelased kasutavad ikka sellist n.ö. krep.paberi rulli, mille nad ise pooleks lõikavad (nii 1 cm laiuseks)
kasutada võib ju tegelikult ükskõik mida, peaasi, et oleks kättesaadav ja kerge ja niipalju tugev, et ise katki ei läheks (riigilipudki kipuvad lõhki minema)
kogun vanu vene lennukimootoreid
See väikeste elektrikate õhuvõitluse klass tundub mulle huvitavam kui 1/12 klass, sest lennukid on aeglasemad. Enne kui ma uut lennukit torman ostma paar küsimust:
1. Kas tehakse ka mingid reeglid? Näiteks ei tohi kasutada poeseadest võimsamat akut, mootorit, regulaatorit vms.
2. Kuidas üleüldse on plaanis tagada võistlejate võrdsus?
1. Kas tehakse ka mingid reeglid? Näiteks ei tohi kasutada poeseadest võimsamat akut, mootorit, regulaatorit vms.
2. Kuidas üleüldse on plaanis tagada võistlejate võrdsus?
tegelikult õhuvõitluses ei ole penoplastiklassi olemas
on 1/12 sõjalennukid ja open klass (selles oli ainus piirang 7,5 kuubikut mootor et asi liiga jõhkraks ei läheks või eksin?)
mitteametlikke võistlusklasse võib moodustada mis iganes, näiteks need poeseades penolennukid või midagi analoogset.
Võrdsust reguleerida väga ei saagi, kõige suurem erinevus tekib lennutajate näpuosavusest. Osavat plaanerivenda sa ei saa kahemeetrise moosiriiuliga ka kätte kui tasemed väga erinevad on, küll aga jätkub põnevust ja lootust, et äkki ikka saad kätte
Kui nüüd said aru mida mõtlesin, siis pole vahet millega lennutad, peaasi et välja tuled ja osa võtad.
on 1/12 sõjalennukid ja open klass (selles oli ainus piirang 7,5 kuubikut mootor et asi liiga jõhkraks ei läheks või eksin?)
mitteametlikke võistlusklasse võib moodustada mis iganes, näiteks need poeseades penolennukid või midagi analoogset.
Võrdsust reguleerida väga ei saagi, kõige suurem erinevus tekib lennutajate näpuosavusest. Osavat plaanerivenda sa ei saa kahemeetrise moosiriiuliga ka kätte kui tasemed väga erinevad on, küll aga jätkub põnevust ja lootust, et äkki ikka saad kätte
Kui nüüd said aru mida mõtlesin, siis pole vahet millega lennutad, peaasi et välja tuled ja osa võtad.
kogun vanu vene lennukimootoreid
Kui me kelleltki ametlikku "katust" ei palu, siis on ju reeglid täiesti meie enda tehatikka wrote: 1. Kas tehakse ka mingid reeglid? Näiteks ei tohi kasutada poeseadest võimsamat akut, mootorit, regulaatorit vms.
Reeglid tegelikult peaks ikka olema - muidu läheb see asi julmaks ja ohtlikuks kätte ära. Isiklikult võtaksin 1/12-st üle kogu ohutuse kama (kiivrid/lennualad/teravate osade keelu).
Võimsust võiks kah täiesti vabalt piirata - hmm, kui piiraks lihtsalt kaasa võetavad voltampertunnid?
Võistlejate võrdsust nüüd vaevalt keegi tagada saab - kui ika osavuse vahed liig erinevaks lähevad, siis vast mitu eri gruppi. A see oleks juba liiga märg unelm vist, et eesti peale kaks-kolm piisava osavõtjaarvuga alagruppi saaks moodustatud.tikka wrote: 2. Kuidas üleüldse on plaanis tagada võistlejate võrdsus?
Võrdsus
Võrdsusena saaks määrata mõõdud näiteks , kuid mootori ja muu suhtes ei tea.
Olid ka päris sõjalennukid suhteliselt ühesuguste mõõtudega, kuid võimsuselt ja muudelt omadustelt päris erinevad.
Ehk ühtedesse lennukitesse oli surutud võimsam mootor kui teise konstruktori lennukisse sama kere mõõdu juures.
( tihtipeale olid ka aeglaste lennukite piloodid võidukad, küsimus oli strateegias)
Siin võikski olla selline võistluslik moment asjal juures kes suudab mahutada rohkem volte , watte,ampreid ja hobujõude oma enam vähem kindla mõõduga lennukisse,siis palun väga.
See arendab innovaatilist mõtlemist
põhiline otsustav tegur on ikkagi näpuosavus lennuki juhtimisel, ma arvan.
Aivar
Olid ka päris sõjalennukid suhteliselt ühesuguste mõõtudega, kuid võimsuselt ja muudelt omadustelt päris erinevad.
Ehk ühtedesse lennukitesse oli surutud võimsam mootor kui teise konstruktori lennukisse sama kere mõõdu juures.
( tihtipeale olid ka aeglaste lennukite piloodid võidukad, küsimus oli strateegias)
Siin võikski olla selline võistluslik moment asjal juures kes suudab mahutada rohkem volte , watte,ampreid ja hobujõude oma enam vähem kindla mõõduga lennukisse,siis palun väga.
See arendab innovaatilist mõtlemist
põhiline otsustav tegur on ikkagi näpuosavus lennuki juhtimisel, ma arvan.
Aivar
Re: Võrdsus
Kui ma nüüd õieti mäletan, siis strateegia jah, aga mitte "väljakuulutatud võitluses" oli see, mis enamuse allatulistamisi tõi. Kasmitte kuskil 75-80% mahavõtmisi ei pandud toime "esimese lasuga" - ehk siis suudeti vastasele läheneda nii, et see miskit ei näinud, ning siis tina tagumikkuaviaator wrote: ( tihtipeale olid ka aeglaste lennukite piloodid võidukad, küsimus oli strateegias)
Eriti ei jaga seda seisukohta. Kahjuks kipub rohkem watte/ampreid tulema mitte ajust, vaid pigem rahakotist. Seepärast jääksin mina küll miski voltampertunni piiri juurde. Vabaks võiks jääda see, kas võtad kaasa rohkem volte või ampreid, ning kuidas nad "vankri ette" rakendad - oskad propist/mootorist/akust parema kasuteguri välja meelitada.aviaator wrote: Siin võikski olla selline võistluslik moment asjal juures kes suudab mahutada rohkem volte , watte,ampreid ja hobujõude oma enam vähem kindla mõõduga lennukisse,siis palun väga.
See arendab innovaatilist mõtlemist
Aga tegelikult vist jah - (omaenda näpuosavusega ligi meelitatud) õnn on esmatähtis
Reeglid
Tundub päris mõistlik mõte olevat, see annab võrdsemad võimalused siseneda asja mõistliku eelarvega ja kogu võistluse tulemus hakkab sõltuma näppude osavusest.
Aivar
Aivar