Page 1 of 1

Turbiin lennuki crash

Posted: Tue Oct 25, 2011 18:56
by Sven
Täna 25.10.11 kuskil kella 17.00 paiku, tuli veel teadmata põhjustel taevast alla Ivar turbiin mootoriga lennuk :?
Ehk Ivar oskab ise sellekohta mingit infot anda.

Sai tehtud telefoniga ka mingi udune videoklipp ja mõned pildid.

Image

Image

Image

Image

Image

VIDEO:
http://s112.photobucket.com/albums/n182 ... 11_000.mp4

Posted: Tue Oct 25, 2011 19:22
by ik
Jah, mis ma oskan öelda. Täna teise lennu ajal maandumisele tulles vajus viimases pöördes nina alla ja tuli sirgelt maha. Omaarust midagi provotseerivat ei teinud,pöördetüüri ma seal ei käpi, külgkalle oli tagasihoidlik, natuke võimsust oli ka peal, aga läbi ta ootamatult vajus.
Samas terve teine tänane lend käitus lennuk kuidagi imelikult, väga inertne tundus , justkui oleks tüüridel tohutu expo peal. Niipalju vähemalt hea,et kogu tehnika paistab OK olema.

Posted: Tue Oct 25, 2011 21:05
by lauri
Lendasid allatuult, hakkasid ümber pöörama ninaga vastu tuult ja siis nagu oleks läbi vajunud?

Posted: Tue Oct 25, 2011 21:17
by ik
täna oli tuul praktiliselt olematu, max 1m/s .. allatuleku hetkeks olin juba 45 kraadi rajaga,niiet siiski pigem vastutuult. Aga ma ei saa aru,mis lennu aeg seda inertsi põhjustas- päeva esimene lend oli ok, teise aeg aga oli kõrgustüür "loksuga"- füüsiliselt tunduvad servohoovad jne OK olema,aga lennus reageeris lennuk hilinemisega, kontollisin isegi lennu aeg kõrgustüüri d/r asendit,aga see oli õiges positsioonis.

Täna

Posted: Tue Oct 25, 2011 21:18
by aviaator
Täna polnud tuult absoluutselt Raadil, ilm oli täiesti imeline ja selge.

Muuseas eile sadas alla sealsamas veel üks kahemootoriline MIG EDF.

Aivar

Posted: Tue Oct 25, 2011 23:15
by prosper
Väga kahju kuulda :( . Aga loodame ,et parandatav :) .Kahju et "musta kasti" pole veel tehtud nende pisikeste jaoks . See aitaks ehk paremini selgust saad. Ma olen tähele pannud ,et kui hiljem kõik viimased sekundid silme eest läbi lased saad tunni kokku ja õiget põhjust ikka ei avasta. :roll:

Posted: Tue Oct 25, 2011 23:20
by trebla
Viivitused lennumasina reageerimisel võivad ka sideprobleemide korral tekkida, enne kui avastasin oma saatja probleemi, olid ligikaudu sarnased nähud selle erinevusega, et eleronide puhul märkasin ka viivitusi.

Posted: Wed Oct 26, 2011 9:31
by ik
No eks ma katsetan selle raadio ka põhjalikult üle,enne kui uuesti lendu lasen.
Mõtlesin eile, mis edasi teha- kas hankida uus nano kere, praegune ära parandada, tehnika üldse mingi muu kere peale tõsta, Foxcub on ju olemas.
Hetkeseisuga tundub,et lähen lihtsama vastupanu teed ja liimin lihtsalt uue nina otsa, ehk ehitan mingi värdja. Fox oleks ka tore ära proovida,aga talv on tulekul ja kõhualune mootor + lumi ei tundu mingi väga ahvatleva ideena.
Image

Posted: Thu Nov 03, 2011 14:05
by ik
Sain täna niikaugele,et võib kindlalt väita- väga õnnelik crash, absoluutselt kõik asjad töötavad. Kere ka jälle koos.