O:PowerPanel

Koht kus hea-ja-parem kraam leiab endale uue omaniku!
Post Reply
User avatar
Oehh
Posts: 1196
Joined: Thu Jul 12, 2007 1:23
Location: Tallinn

O:PowerPanel

Post by Oehh »

Plaan tellida üks PowerPanel.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=17493

Äkki kellegil vedeleb midagi sarnast?
Küünlavool ei pea olema ilmtingimatta automaatselt isereguleeruv.

Ja kas keegi teab seletada kuidas saab kõikvõimalikel küünaldel olla üks ja sama vool nii, et automaatne regulaator oskaks kõigile õiget voolu hoida???
Miks uuel mootoril pole kohe küünalt kaasas?
Saan aru, et propsi puhul vaja omal vastavalt mudelile ja "perfoomansile" ise sobiv valida... ja seda kaasa ei panda.
Aga küünlaga peaks ju olema vähemalt suht kindel tüüp, - vähemalt sissetöötamise ajal?
Või saan ma millestki valesti aru?
User avatar
tikka
Posts: 902
Joined: Wed Jan 31, 2007 13:33
Location: Rakvere

Post by tikka »

Ja kas keegi teab seletada kuidas saab kõikvõimalikel küünaldel olla üks ja sama vool nii, et automaatne regulaator oskaks kõigile õiget voolu hoida???
HK toode on väliselt identne sellega siin:
https://www.petenplanes.com.au/field-eq ... d_608.html. Antud seadmel hoitakse püsipinget 1,5V ja küünla takistus määrab voolu.
Miks uuel mootoril pole kohe küünalt kaasas?
Harva tuleb ette, et on. Tootja ei tea, mis kütusesegu ostja kasutab. Lisa jupp kergitab näivat mootori hinda. Tundub sama nagu söögikohas, kus ostad prae, aga kartulid pead lisandina juurde ostma.
Aga küünlaga peaks ju olema vähemalt suht kindel tüüp, - vähemalt sissetöötamise ajal?
Küünla valik on mootori juures suhteliselt oluline ja tavaliselt tasub teha vastavalt kasutusjuhendile. Tavakasutaja jaoks ei ole see vast kõige määravam, aga hoolikalt valib küünalt see, kes tahab oma mootorist maksimumi kätte saada (näiteks võistlustel). Omast kogemusest sain teada, et "külm" küünal raskendab mootori käivitamist vähese nitro sisalduse korral. Lihtsalt infot ühe tootja poolt: http://www.osengines.com/accys/choosing-glowplugs.html
Post Reply