Page 1 of 1
kolks
Posted: Tue Nov 29, 2011 21:43
by Sven
Re: kolks
Posted: Tue Nov 29, 2011 22:27
by cuprum
Ja põhjuseks siis?
Posted: Tue Nov 29, 2011 22:49
by Sven
hulljulgus ja pohhuism?
Taastatav, kui aus olla siis juba taastatud

Posted: Tue Nov 29, 2011 23:36
by Ufonaut22
Vot see ongi üks põhjus miks ma ei raatsi omale selliseid kallimaid lennukeid soetada, kuigi väga tahaks
Väikese ja odava lennukiga kah hea lennata, kuigi sellist lennumõnu need ei paku nagu suured korralikud lennukid. Hea, et korda said.
Posted: Wed Nov 30, 2011 1:33
by ufo
vot seda võib küll kolksuks kutsuda
huvitav kas tegid õhus kolksu või katsetasid maaga kolksu?

Posted: Wed Nov 30, 2011 8:35
by Ropka
aga see ongi ju odav lennuk
paistab, et saba oli juba ise tehtud
Posted: Wed Nov 30, 2011 9:09
by cuprum
Ufonaut22 wrote:Vot see ongi üks põhjus miks ma ei raatsi omale selliseid kallimaid lennukeid soetada, kuigi väga tahaks

Nu kui nüüd natuke vanema tegija mätta otsast kaagutada, siis .....

Kui Sul on mitu lennumasinat, siis miskipärast kalleim nendest kipub kõige kauem säiluma. Tõenäoliselt siiski alateadvus töötab, ning manitseb selle "parimaga" pisut ettevaatlikum olema.
Posted: Wed Nov 30, 2011 9:47
by ik
cuprum wrote:Ufonaut22 wrote:Vot see ongi üks põhjus miks ma ei raatsi omale selliseid kallimaid lennukeid soetada, kuigi väga tahaks

Nu kui nüüd natuke vanema tegija mätta otsast kaagutada, siis .....

Kui Sul on mitu lennumasinat, siis miskipärast kalleim nendest kipub kõige kauem säiluma. Tõenäoliselt siiski alateadvus töötab, ning manitseb selle "parimaga" pisut ettevaatlikum olema.
100% nõus.. 2 suuremat on suve põhm. kriimudega üle elanud, v.a üks arusaamatu crash, aga nagu ma mingit vahukat proovin siis jätkub neid paarikümneks lennuks,kuni kuskil liiale lähen. Suurtega lihtsalt ei riski niipalju.
Posted: Wed Nov 30, 2011 12:50
by Sven
Täna ka lendama, et enam nii julgeks ei lähe vast.
Odav lennuk tõepoolest ja saba, ning palju muud juba ise tehtud..
Posted: Wed Nov 30, 2011 21:11
by Sven
Täna proovitud uuesti, tundus natuke kahtlase võitu.Sai siis asjale jälile jõutud, miks lennuk alla kukkus, üks asi oli juba eelnimetatud hulljulgus, kuid eelnevalt sellele sai tiiva eleronid(mis ei liikunud piisavalt) tehtud ümber nailon hingedele.
Asja point oli see,et tiiva ja eleroni vahele jäi liiga suur tühimik, mis oli liialt lähedal kandev osale tiival, ning kõrgem rõhk tiivaalt lipsas läbi ava madalrõhule jalgu,mille tulemusena tahtis lennuk ise rollima hakata ja eleroni reageering/tõhusus vähenes. Väga raske oli kontrollida ka madalatel kiirustel. Asi sai lahendatud läbipaistva pakketeibiga.
Elu õpetab.

Posted: Wed Nov 30, 2011 21:25
by ik
Aa, ei saanud enne rahu kui tegid penost hinged ringi

Posted: Wed Nov 30, 2011 21:34
by Sven
Kuna tal on ühe servoga eleronid ja painde all tiib, siis see metallvarras paindub seal ja peno hinged olid maru jäigad, et saada rohkem liikuvust otsustasin ümber teha jah.
Posted: Wed Nov 30, 2011 22:19
by tikka
Aerodünaamika on mu lemmikaine ja selles vallas on arutelud alati huvipakkuvad. Ma ei saanud aru miks hakkas su lennuk nailonhingede pärast kalduma ühele tiivale? Tühimik oli sul ju mõlema eleroni vahel. Olen ise kasutanud nailonhingesi ilma probleemideta. Kui suure vahe sa jätsid?
eleroni vahele jäi liiga suur tühimik, mis oli liialt lähedal kandev osale tiival
Mida sa sellega mõtled?
Posted: Wed Nov 30, 2011 22:49
by rallikas
Alatiivalised on madalal kiirusel üldiselt ka ju ebastabiilsed?!
Posted: Wed Nov 30, 2011 22:56
by Sven
Võibolla sellepärast hakkas rollima ühele poole,et vahede võrdsus polnud sama. Vahed kuskil 3-4 mm
Tiiva all on corsairil nõgusa osa lõpp,(eleronide alguses), kui sealt kõrgrõhk lekib madalasse siis peaks ju see vähendama nn dragi?
Suur vahe võib põhjustada ka lapertamist ja kui kerge tuul ka on siis kergesti kaotada kontrolli lennuki üle.
Kindalsti mõjutab see ju ka eleroni tööd, kuid ei pruugi kõikide tiivaprofiilidega ühtemoodi käituda.
Kahe otsaga asi,et ühel nii teisel naa, mul aitas see teipimine ülihästi.
Tuumafüüsik pole, kuid see puhtalt minu arvamus.
Sven
Posted: Wed Nov 30, 2011 22:59
by Ufonaut22
Ropka wrote:aga see ongi ju odav lennuk
paistab, et saba oli juba ise tehtud
Kuidas võtta, võrreldes nn proffilennukitega on tõesti odav.
Repliik
Posted: Thu Dec 01, 2011 0:01
by aviaator
Tahaksin siia lisada , et see oli algselt minu nn esimene alatiivaline lennuk.
Tänu sellele lennukile sain üle hirmudest mis olid seotud alatiivaliste lennukitega ja väikese tiivaulatusega 1000mm.
Tegin temaga ühe arvestatava lennuõnnetuse mis oli seotud asjaoluga , et mootorikinnitus oli tehases seoses kokkuhoiupoliitikaga liimitud vähese liimiga ja tormas madallennul lennuki ninast välja.
Peale taastamist oli kõik jälle ok.
Usun et see aparaat teenib Sven i veel hästi kaua.
Aivar