Detsember 2011
Hm, pole küll kuulnud.Andu wrote:Oot, Tartus toimub see nädalavahetus midagi erilist?
Täna oli imelik lugu küll, autopiloot ajas vasaku ja parema poole sassi

Ametlik marsuut pidi olema sinnani kus ta vasakule keeras, alla metsani,tagasi majani ja jälle minu juurde. Aga miks ta sunnik 180kraadi valesse suunda pööras ja koju ei osanud tulla,vajab veel uurimist..

P28A- FPV
Täna sai üle pika aja jälle lennutatud, sedakorda ka oma uut lindu. Kollasele juurdepääs oli täitsa OK, auto määrib muidugi ära aga kinni ei jää. Lennuväljal on maa külmunud ja kannab kõndida ning lennutegevusega tegeleda.
Homme jälle. Kui korra kuus on lennuilma, siis lihtsalt peab pikema lõuna tegema
Täna oli muidugi udupilve alus jube madal - pakun, et 50 m. Hüüru lennuväli ka mäe otsas, merepinnast mingi 30 m kõrgusel, nii et see toob pilved veelgi lähemale.
Homme peaks jälle mõnus vaikne ja sademeteta olema, nii et võibolla tuleb jälle pikem lõuna.
Tarmo käis samuti oma vigureid tegemas. Lahe oli.
Homme jälle. Kui korra kuus on lennuilma, siis lihtsalt peab pikema lõuna tegema

Täna oli muidugi udupilve alus jube madal - pakun, et 50 m. Hüüru lennuväli ka mäe otsas, merepinnast mingi 30 m kõrgusel, nii et see toob pilved veelgi lähemale.
Homme peaks jälle mõnus vaikne ja sademeteta olema, nii et võibolla tuleb jälle pikem lõuna.
Tarmo käis samuti oma vigureid tegemas. Lahe oli.
Täna oli ilm sama, mis eile, vast pisut külmeme. Sai jäätumist kogetud. Niiskus kõrge ja õhk jahe, eriti lennukõrgusel. Tiiva esiserv ja prop olid õrna jääkihiga koos juba peale 5 min lendu.
Katsetasin täna drooni ja kõik sujus kenasti. Tarmo tegi jälle trenni. Kahjuks olid pilved jälle vastu maad, linnas jällegi peaaegu pilvitu. Tundub, et ilmad lähevad jälle karmiks. Kena jõulu kõigile!
Katsetasin täna drooni ja kõik sujus kenasti. Tarmo tegi jälle trenni. Kahjuks olid pilved jälle vastu maad, linnas jällegi peaaegu pilvitu. Tundub, et ilmad lähevad jälle karmiks. Kena jõulu kõigile!
Tartus oli täna vilgas tegevus, paraku oli mudelite saatus karmipoolne.
Raadile oli maha tulnud paari sendine poolkõva lumekiht,mis rattad karmilt kinni haakis,niiet Jaani lennuk ei suutnudki õhku saada vaid vajab väikest ravi. Mina olin hädas käivitamisprobleemidega, teisel katsel sain nano siiski käima,aga seda lõbu jätkus u minutiks, siis lülitas ennast sektori kaugemas otsas välja- jälle põhjuseks failsafe, kahtlustan,et raadio ja turbiini vahel tekib mingi hetk kehv kontakt sellise 0 ligidase ilmaga, juhitavus ei kao küll kordagi. Tagajärjeks hädamaandumine raja kõrvale põllule ja 1 kõver telik, mis nüüdseks parandatud. Aga vaatepilt,kuis lennuk läbi lume rühkis oli iseenesest väga äge
Avo sai vist kõige rohkem lennata ja jubat päris hea tunde kätte, lõpuks läks vist liiga uljaks.
Meie pea 100% crashimiste rekordi rikkus ära Priit, kes näitas meile väga ilusat FPV multiplex twinstari, kahjuks oli tuul selleks ajaks juba tõusnud ja seda me lendamas ei näinud.
Raadile oli maha tulnud paari sendine poolkõva lumekiht,mis rattad karmilt kinni haakis,niiet Jaani lennuk ei suutnudki õhku saada vaid vajab väikest ravi. Mina olin hädas käivitamisprobleemidega, teisel katsel sain nano siiski käima,aga seda lõbu jätkus u minutiks, siis lülitas ennast sektori kaugemas otsas välja- jälle põhjuseks failsafe, kahtlustan,et raadio ja turbiini vahel tekib mingi hetk kehv kontakt sellise 0 ligidase ilmaga, juhitavus ei kao küll kordagi. Tagajärjeks hädamaandumine raja kõrvale põllule ja 1 kõver telik, mis nüüdseks parandatud. Aga vaatepilt,kuis lennuk läbi lume rühkis oli iseenesest väga äge
Avo sai vist kõige rohkem lennata ja jubat päris hea tunde kätte, lõpuks läks vist liiga uljaks.
Meie pea 100% crashimiste rekordi rikkus ära Priit, kes näitas meile väga ilusat FPV multiplex twinstari, kahjuks oli tuul selleks ajaks juba tõusnud ja seda me lendamas ei näinud.
P28A- FPV