O: LiPo laadia
Posted: Mon Feb 06, 2012 19:51
Ostaks lipo laadia. Hinnaks kuni 30 eur.
See minu käest ostetud? Uskumatu lugu aga väga hea, et tagasisidet andsid. Kumb variant sai - kas pistikud deans või valged jullad?rosoft wrote:Umbes 10min laadimise järel otsustas jäme toite juhe kuskilt katkeda. Sai uuritud toiteplokki otsides et milles viga ja imestatud kuidas sellise koostekvaliteediga asi ültse töötab ja põlema ei lähe. Seda jämedat kaablit ei osanud esialgu kohe ültse arvata ,et see lihtsalt katkeb. Siis kaks nuppu lahti, lipo poolne toite pistik otsustas poolduda. Seda esimeste tundidega. Eks asjast saab asja kui ümberehitada. Toiteplokk tuleb kohe kindlasti välja vahetada ja balanseerimis värki täpsemalt uurida mida ette võtta.
Nagu Riff kirjutas: SkyRC hologramm on see, mida neil sinistel otsida.Riff wrote:See oli siis nüüd mitte GENUINE isend või? iMax laadijatel on hologramm, mille all on kood, et kontrollida õigsust sky rc kodulehelt, kuigi ka seda saab järgi teha.
http://www.skyrc.com/antifake/indexen.php
10% loomulik - vist näpukas? : ) Nii metsiku eksimisega poleks võimalik isegi näha kas autoaku täis või pooltühi: 12v vs. 10.9v (~10% vahe).Oehh wrote:Kui tester eksib kas-või 10% pluss veel viimane digit, mis on digimõõteriistadel loomulik.
100€ testril pole kodus mõtet jah ;P. Targem minna sinna kus seda saab kasutada ehk küla tuleb muhamedi juurde. See Velleman paistab igati norm aga ärge hakake sellega oma laadijaid 4.20v piirile kalibreerima!Oehh wrote:Ostke julgelt konkreetselt selline odav tester ja allesjäänud 88 Euri eest ...
äkki kallim ja nimega laadija
qdwin wrote:Tsiteerin: 4,24v = äkksurm.
Sellest pole lipol sooja ega külma. 4,2V on kokkulepitud ohutu number. Suvel tahtsime pojaga proovida, mis juhtub kui laadida täislaetud lipo akut nimh režiimis. Õnneks käis pauk enne kui meil ootamisest kõrini sai. Tund aega laadisime täislaetud akut. Laadija ütles korda mitu et aku on täis. Kui õieti mäletan, põlema läks 12v peal, punni vist peale 11v ületamist. 2S akuga oli tegemist.
4,2v-st võib mitu kümnendikku üle põrutada, ilma et aku eluiga saaks kannatada. Jah, kui pidevalt veel enam üle laadida, usun et see mõjutab tõesti aku kestvust. 4,2V piir on vajalik ka selleks et keegi ei hakkaks kaasvõitlejaid petma: P=I*U.
qdwin wrote:Et 4,22v on ohutu (paljude laadijate max pinge), 4,24 mõjub juba fataalselt???
Ei ole see elu nii karm sugugi. Kordan, 4,2 (või 4,22v) on kokku lepitud suurus, et võistlustel ei oleks konkurentide ees eeliseid. Lisaks võib oluliselt suurem pinge tõesti kahjustada akut. 4,24v, kui ohtlik pinge on tühipaljas legend.