Oli siis vaja täiesti korralik rehv katkiselt veljelt kätte saada. Kuna liimimine oli hästi tehtud, siis noaga lõigates polnud lootustki. Panin rehvi supipotti ja pliidile keema

Eelised:
* rehv ja velg jäävad täiesti terveks
* Keedes ei lähe vee temperatuur üle 100C ja seega ei ole erilist ohtu velg või rehv liiga suure kuumuse tõttu ära rikkuda
* kiire töö ~15 minutit per tükk
Puudused:
* rehvi täitešvamm läheb märjaks ja kuivamine võtab aega
Täpsustus: Minu puhul oli tegu TeamLosi LST2 1:8 Monsteri 420-mõõdus velgedega. Nüüd hiljem uurisin, et kasutatakse ka atsetooni abi või siis rehvi ahjus kuumutamist, kuid keetmine on kindlasti mõlemast variandist parem!
NB! Velje sisse läheb kuum vesi ja sellega on lihtne käed ära põletada, kui jahtuda ei lase!