Kindlasti ei ole see uus nipp, aga kahjuks pole info ka väga levinud.
Oli siis vaja täiesti korralik rehv katkiselt veljelt kätte saada. Kuna liimimine oli hästi tehtud, siis noaga lõigates polnud lootustki. Panin rehvi supipotti ja pliidile keema Oli nagu kuskilt silma-kõrva jäänud, et nii tehakse!? Nii 10-15 minutit ühtlasel tulel keetmist, kiire jahutamine ja... rehv tuli velje küljest hetkega ära! Kostusid ainult meeldivad prõksud, kuidas liim järele andis!
Eelised:
* rehv ja velg jäävad täiesti terveks
* Keedes ei lähe vee temperatuur üle 100C ja seega ei ole erilist ohtu velg või rehv liiga suure kuumuse tõttu ära rikkuda
* kiire töö ~15 minutit per tükk
Puudused:
* rehvi täitešvamm läheb märjaks ja kuivamine võtab aega
Täpsustus: Minu puhul oli tegu TeamLosi LST2 1:8 Monsteri 420-mõõdus velgedega. Nüüd hiljem uurisin, et kasutatakse ka atsetooni abi või siis rehvi ahjus kuumutamist, kuid keetmine on kindlasti mõlemast variandist parem!
NB! Velje sisse läheb kuum vesi ja sellega on lihtne käed ära põletada, kui jahtuda ei lase!
Rehvid velgede küljest lahti - KEETEMISEGA
Rehvid velgede küljest lahti - KEETEMISEGA
Last edited by lauri on Tue Dec 26, 2006 6:33, edited 1 time in total.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Tagantjärgi tark leiab ka piltidega õpetuse, pole siin ilmas midagi uut - http://www.rcbros.com/forum/forum_posts ... D=889&PN=1
Lauri Laidna - www.pistik.com