Juuni 2012
Juuni 2012
Avame uue kuu teema. Järgmine nädalavahetus on siis rahvas kus?
Angaar: Aerobird Swift, Multiplexi Twinstart 2, Blizzard, Funjet, Cularis, PVC toru ja Easyglider PRO ristand ning FPV kola koos EagleTree OSD ja träkkimisega.
Pole olemas lolle küsimusi, probleem on selgitajas..
Pole olemas lolle küsimusi, probleem on selgitajas..
raadi
Täna õhtul oli Raadil esindatud järgmised lennuaparaadid : EDF mudelid, propelleriga mudelid, plaanerid ja paraplaneristid ja õppelendu tegev helikopter , samal ajal käis rajal ettevalmistused ja harjutused nädalavahetusel toimuvateks autode ja mootorrataste kiirendusvõistlusteks.
Kõik mahtusid ilusti ära ja kellelegi liiga ei tehtud.
Aivar
Kõik mahtusid ilusti ära ja kellelegi liiga ei tehtud.
Aivar
Hiiumaa Mudeliklubi on samuti teguderohke. Esimene tegu just mitte mudelite vallast aga sootuks Seebikarbi ralli. Kohalikel võistlustel saavutasime 28st meeskonnast kolmanda koha. Võisteldi mitmel alal 1.Kiirus (olime teised ja saavutasime 26km/h) 2. Slaalom (katse ajal tegime ühe tiiru üle kaela ja maandusime kraavis,sulgi lendas aga masin jäi terveks ) 3.Tehniline lahendus (väga hea)4.Disain ja lisad (teine) Ja nüüd nädalavahetusel on poisid võistlemas Narvas ja Rakveres. Sõiduki nimi "TURBOKANA"
on küll natuke tiivulisega seotud ja suledki on ilusti kere katmas . Otsast lõpuni on masin ise tehtud. Sorteerin veel pilte ja panen oma galeriisse ülesse. Nädala sees leidsime kaks päeva oma kohalikele võistlustele. Tegemist siis võistlusega mis natuke kohandatud F5J klassi alale. Lennukiteks kõigil võrdselt Nine Eagles Sky Climberid. Loevad ainult võistleja oskused ja täpsus. Nädala lõpus(9. juunil) siis Mudeliklubi väljas Hiiumaa Lastefestivalil. Samuti tihe lennuvälja niitmine ja Linnumäe Lennupäevadeks valmistumine. Eks panen varsti jutu üles sellel teemal, aga planeerige oma suve ikka nii ,et augusti esimene nädalavahetus oleksite Hiiumaal . Automudelistid teevad suuremaid plaane ja meie mees Maiko Taelma on vingelt esinenud ka väljaspool Eestit. Nael kummi talle ja edu.
Ja muidugi ei lähe veel siiani paljudel meelest meie lennualane Tartumaa külastus mis lõppes Ridalis lendamisega. Ridali klubile suur kummardus ja loodame ,et nad varsti oma klubi vähemalt pooled piloodid ja lennukid Hiiumaale kolivad. Kui maandumisrada ei jägu siis vötame möned kadakad ää ja plats olemas .
Aga kahju ,et meid Helicampile ei jagunud
Niuke suve algus
on küll natuke tiivulisega seotud ja suledki on ilusti kere katmas . Otsast lõpuni on masin ise tehtud. Sorteerin veel pilte ja panen oma galeriisse ülesse. Nädala sees leidsime kaks päeva oma kohalikele võistlustele. Tegemist siis võistlusega mis natuke kohandatud F5J klassi alale. Lennukiteks kõigil võrdselt Nine Eagles Sky Climberid. Loevad ainult võistleja oskused ja täpsus. Nädala lõpus(9. juunil) siis Mudeliklubi väljas Hiiumaa Lastefestivalil. Samuti tihe lennuvälja niitmine ja Linnumäe Lennupäevadeks valmistumine. Eks panen varsti jutu üles sellel teemal, aga planeerige oma suve ikka nii ,et augusti esimene nädalavahetus oleksite Hiiumaal . Automudelistid teevad suuremaid plaane ja meie mees Maiko Taelma on vingelt esinenud ka väljaspool Eestit. Nael kummi talle ja edu.
Ja muidugi ei lähe veel siiani paljudel meelest meie lennualane Tartumaa külastus mis lõppes Ridalis lendamisega. Ridali klubile suur kummardus ja loodame ,et nad varsti oma klubi vähemalt pooled piloodid ja lennukid Hiiumaale kolivad. Kui maandumisrada ei jägu siis vötame möned kadakad ää ja plats olemas .
Aga kahju ,et meid Helicampile ei jagunud
Niuke suve algus
türil käidud,kuna tuul oli tugev siis ei julgend midagi lennutada,aga see eest tegi vares majakoha kino.tuli kenasti allatuult,sattus katuse kohale(tuule pöörisesse),koheselt kaldus külili.autopiloot disconnectis koheselet,sai kobadega end õhus paika.esimesele jamale järgnes kohaselt ka uus alarm sound,"stall warning"
vares paiskus koheselt mõned meetrid alla.declaring an emergency! aga kuna tegu oli staasika varesega siis enne prügikasti sai ta täis võimsuse tagasi ja vuhises üle heki edasi.
vares paiskus koheselt mõned meetrid alla.declaring an emergency! aga kuna tegu oli staasika varesega siis enne prügikasti sai ta täis võimsuse tagasi ja vuhises üle heki edasi.
Juuniorite klassi F5J tiitlid lähevad Teil kaduma kui ainult endi üritustel osalete!! Viskekatega võiks kindlasti samuti häbenemata kogemusi ja diplomeid kogumas käie.prosper wrote:Tegemist siis võistlusega mis natuke kohandatud F5J klassi alale. Lennukiteks kõigil võrdselt Nine Eagles Sky Climberid.
Täiesti õige Jüri ! Lähevad jah kaotsi Eesti tiitlid. Eks minagi tõukan paljusid siit välja ka. Muidugi algab elu ikka oma kodust. Me pole Eesti jaoks veel kaotsi läinud ja aastad veel ees. Kasvatame seda võistlus vaimu ikka kogu täiega. Eks paljud teavad kuidas sellega lood on Aga tulgu siis mõni tiitliga mees ka Hiiumaa Linnumäe Lennupäevadele ,et säde leegiks paisuks. Kuida on?? Kas saame kokkuleppele ??
Kindlast saame näha demo nii kopteri kui ka vigurlennu kavadest.
Eelmine aasta isegi toimus kerge võistlus F5J alal mille vist mina võitsin?? või oli see siiski Kati .
Kindlast saame näha demo nii kopteri kui ka vigurlennu kavadest.
Eelmine aasta isegi toimus kerge võistlus F5J alal mille vist mina võitsin?? või oli see siiski Kati .
Mina käisin tiitlitega mehi vaatamas hiljuti Torupilli talu lennuväljal. Sel aastal olid enamus Baltimaate parimate reitingutega mehi kohal.prosper wrote:mõni tiitliga mees ...
Nüüd püüan trennis vahet nendega veidike vähendada, eks sügisel on näha, kas õnnestus midagi parandada.
Augusti algul on Lätis BalticOpeni viimane, otsustav etapp ja lätlased pidid ka F5J sealsamas tegema.
Tiitlitega mehi on vist ka seal vähe, sest ollakse F3J MM-võistlustel.
proovisin siis täna kuda poja suhtub mudelismi
http://www.youtube.com/watch?v=T71vg1Y5 ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=T71vg1Y5 ... e=youtu.be
paraku tuleb siiski teemat puudutada,meeldib see meile või ei.Ruute ei ole võimalik niitmata jätta,kuna siis ei ole enam mudelit maandumas näha - minuarust seda me ju mõni aasta tagasi kogesime.Ka muutub niitmata ala mättaliseks ja läheb üldse käest ära.Ehk keegi veel mäletab sügisest "heinategu" trimmeritga.Üldse võiks asjal ka mingi esteetiline välimus olla - see ei ole nii ülemõistuse suur töö ja seltskond on piisavalt suur,et see töö ka väljaspool võistluste aega ära teha.
Või oleme nii lugupeetud,et ostame teenuse sisse ? Siis ei pea kogu aeg kemplema - kes kui palju jne,jne.
Turuuring näitas,et hinnatase on 120.-(eeldusel,et niidetake iga nädal) kuni 350.-EUR (siis eeldatakse 2 nädala tagant niitmist),ehk siis kuukulu oleks 480-700.-Eur - kas tundub mõistlik Ehk siis viimase korjanduse järele otsustades tuleks summa 21 ga jagada,ehk mingi 23-33 EUR iga kuu - võibolla on maksjaid isegi rohkem - siis ei ole nii kulukas..Mis arvate,kas see oleks lahendus
Või oleme nii lugupeetud,et ostame teenuse sisse ? Siis ei pea kogu aeg kemplema - kes kui palju jne,jne.
Turuuring näitas,et hinnatase on 120.-(eeldusel,et niidetake iga nädal) kuni 350.-EUR (siis eeldatakse 2 nädala tagant niitmist),ehk siis kuukulu oleks 480-700.-Eur - kas tundub mõistlik Ehk siis viimase korjanduse järele otsustades tuleks summa 21 ga jagada,ehk mingi 23-33 EUR iga kuu - võibolla on maksjaid isegi rohkem - siis ei ole nii kulukas..Mis arvate,kas see oleks lahendus
Mõned hetked lennuplatsil ja ka mujal(FPV pakub lisapinget ka mujal kruisides)
https://www.youtube.com/watch?v=GNMwpsG ... =endscreen
https://www.youtube.com/watch?v=1N6fMlov-O8
https://www.youtube.com/watch?v=GNMwpsG ... =endscreen
https://www.youtube.com/watch?v=1N6fMlov-O8
Teise video muusika oli hea!
Aga...
Eile startis üks raskekaallane Tallinnast. Kütust pani 120 tonni peale ja lahkus pool tühjana - ainult 55 tonni lasti + mõned merejalaväelased.
Kokpiti viib trepp ~ 30 astmega. Kabiinis istekohti viis pluss mõned klapptoolid. Instrumentaarium pärineb suuremalt jaolt sellest ajast, kui Neil Armstrong Kuu peal tatsas. Ainult pardaarvutid, TCAS ja paar vidinat veel on digitaalsed.
(kui keegi pildil cessnat näeb, siis öelge mulle ka kus see on )
http://www.youtube.com/watch?v=mlKZ12Vy75Q
Aga...
Eile startis üks raskekaallane Tallinnast. Kütust pani 120 tonni peale ja lahkus pool tühjana - ainult 55 tonni lasti + mõned merejalaväelased.
Kokpiti viib trepp ~ 30 astmega. Kabiinis istekohti viis pluss mõned klapptoolid. Instrumentaarium pärineb suuremalt jaolt sellest ajast, kui Neil Armstrong Kuu peal tatsas. Ainult pardaarvutid, TCAS ja paar vidinat veel on digitaalsed.
(kui keegi pildil cessnat näeb, siis öelge mulle ka kus see on )
http://www.youtube.com/watch?v=mlKZ12Vy75Q