Soetasin hiljuti omale õhuvõitluse FW190, mis oli mõeldud elektrivariandiks. Paraku tuleb selle kaal minu jaoks liiga suur ja nüüd on tahtmine sinna nitromootor külge monteerida.
Kas keegi teab mõnda head epoksiid- vms lakki, mis kaalult liiga raske ei oleks? Pakend võiks ka väikesemapoolne olla.
Vaatasin ka Tikkurila paadilakki, aga see vis akrüülvärviga kokku ei lähe. Pealegi on kirjade järgi selle tolm isesüttiv, mis on päris halb.
Palun soovitage kütusekindlat lakki Robbe akrüülvärvile.
Re: Palun soovitage kütusekindlat lakki Robbe akrüülvärvile.
See lisaks aga õhuvõitlusele veidi realismitikka wrote: Pealegi on kirjade järgi selle tolm isesüttiv, mis on päris halb.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Kas akrüülvärv mitte midagi lateksi kanti pole? Siinkogal võin eksida aga kui on siis lahustibaasil lakiga seda lakkida ei saa, sulatab alt värvi lahti. Soovitan uurida autovärve müüvatest firmadest seal segatakse niipalju värvi kui vaja sest äkki leidub neil ka epopõhist värvi.
Õhk kannab tiivulisi
Lateksvärv on mõnede veebaasil akrüülvärvide niiöelda turundusnimi, tegelikult lateksit seal pole, see tuleb PVA ja PVC lisanditest mida ka millegipärast lateksiks nimetatakse. Siiski tehakse akrüülvärve erinevate lahustite baasil ka. Akrüüli hea omadus on see, et ta kuivab kiiresti ja pärast seda eriti hästi enam lahustitele ei allu ning ei lähe hapraks. Sellest plahvatavast tolmust kuulen küll esimest korda. Stendimudelite puhul igatahes pole täheldanud
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Plahvatusohtlikul ja isesüttival on suur vahe. Ärge hakkake sõnu painutama. Enam ei mäleta, mis seal täpselt kirjas oli, aga põhimõtteliselt võib selle lihvimistolm olla isesüttiv. Samuti lakist läbiimbunud tekstiil või paber.Sellest plahvatavast tolmust kuulen küll esimest korda. Stendimudelite puhul igatahes pole täheldanud
Igatahes soetasin Kemiflorast Teknodur 290 polüuretaanlaki koos vastava kõvendiga. http://www.google.ee/url?sa=t&rct=j&q=& ... 3fuvDnua8A Lakki kandsin mudeli pinnale pintsliga ja see hakkas natuke värvi sulatama küll. Pintsel sai värviseks ja pind muutus kleepuvaks. Tõenäoliselt kulus sellepärast ka rohkem lakki kui vaja. Aerograafiga oleks tulemus mitu korda parem. Veidi rikkusin Reivo ilusat värvimistööd, aga samas kivistus lakk ära ja lõpptulemus tundub päris vastupidav. Mõnes mõttes näeb mu mudeli rikutud värvipind isegi rohkem sõjas osalenud lennuki moodi välja. Selles suhtes on õhuvõitluse lennukid head, et nende peal saab katsetada igasugu värvimistehnoloogiaid. Pärast oleks suurema koopia sõjalinnu värvimisel asi käpas.
Poest ostes ei märganud, et lakk ei ole hävitajale kohaselt matt, vaid läikiv. See on juba suurem prohmakas. Lisaks on mu pintslitöö kohati lohakas ja esineb lakkimata täppe. Praegu võtan ehitusprotsessi üliaeglaselt, sest lennutamas käimiseks niikuinii transporti pole.
Kui keegi soovib ise katsetada, siis võin lahkelt lakki koos kõvendiga sümboolse summa eest jagada. Mul on seda kokku mingi liiter. Lugege ainult tootekirjeldust ja hoolitsege oma tervise eest. Poolmask kulub marjaks ära, sest juba lõhna järgi tundub olevat päris karmi asjaga.
Lennuk oli mõeldud elektrikaks, sellepärast sai algul selline värv valitud. Ma oleks saanud ta kohe lasta kütusekindla värviga katta.Soovitan uurida autovärve müüvatest firmadest seal segatakse niipalju värvi kui vaja sest äkki leidub neil ka epopõhist värvi.
Täna leotasin ja nühkisin mõnest kohast lakitud keret ja paiguti tuli värv lahti. Kohati ei teinud 10% Cool Power kütus midagi. Tõenäoliselt on seal laki kiht ühtlasemalt peale kantud. Järgmiseks plaanin lennukatseid vastupidavuse proovimiseks kütuse põlemisproduktide vastu. Kui lennupäeva lõpuks on pool keret värvist paljas on ka hea, sest siis on pool tööst tehtud. Kui värvi tuleb maha ainult paiguti katan need kohad mingi kütusekindla alumiiniumvärviga, siis on äkki välimus veel rohkem sõjas kasutatud lennuki moodi.
Mingi 100ml lakki koos kõvendiga võin tasuta anda. Doseerimiseks on mul 10ml ja 20ml süstlad. 200ml oleks 1 euro ja kokku võin ära ärida vähemalt 600ml. Vaja on tuua enda anumad laki ja kõvendi jaoks (klaas või metall). Vastutasuks tahan veel tagasisidet teiste katsetuste tulemusest (suuremat nitro % võiks ka keegi proovida).