Mootorist AC2830
Mootorist AC2830
Natuke nõu oleks vaja...
Nimelt sain just tööle 4-kopteri selliste mootoritega: https://store.diydrones.com/Motor_AC283 ... 004-04.htm , propid 10*4,5, toide 3S akult ja ESC-id on HobiKinga 18/20A pudinad. Hüva, 3 mootorit käivad kenasti aga 4-s jättis (käes lendamisel) mõne aja pärast takte vahele. Asja lähem uurimine lõppes kõrvetatud näpuga - mootor oli sigakuum! Nati tuli suitsu ka.
OK, power off ja ..mis siis edasi - mootor kutu? Kas on prop tema jaoks liiga suur (soovitatakse 10*4,7) või sattus lihtsalt kvartali lõpu eksemplar?
Või on veel midagi, mida peaksin teadma aga ei tea? Kas võivad mingil mulle teadmata põhjusel ka ülejäänud mootorid samamoodi kärssama minna? Ja...kas tolle kuuma mootori peaks maha kandma (töötab küll veel aga tean küll et traadi lakk väga palju ei kannata) ?
Nimelt sain just tööle 4-kopteri selliste mootoritega: https://store.diydrones.com/Motor_AC283 ... 004-04.htm , propid 10*4,5, toide 3S akult ja ESC-id on HobiKinga 18/20A pudinad. Hüva, 3 mootorit käivad kenasti aga 4-s jättis (käes lendamisel) mõne aja pärast takte vahele. Asja lähem uurimine lõppes kõrvetatud näpuga - mootor oli sigakuum! Nati tuli suitsu ka.
OK, power off ja ..mis siis edasi - mootor kutu? Kas on prop tema jaoks liiga suur (soovitatakse 10*4,7) või sattus lihtsalt kvartali lõpu eksemplar?
Või on veel midagi, mida peaksin teadma aga ei tea? Kas võivad mingil mulle teadmata põhjusel ka ülejäänud mootorid samamoodi kärssama minna? Ja...kas tolle kuuma mootori peaks maha kandma (töötab küll veel aga tean küll et traadi lakk väga palju ei kannata) ?
Pole midagi paremat halvast ilmast !
-
- Posts: 153
- Joined: Thu May 24, 2012 19:12
- Location: Tartu
Re: Mootorist AC2830
huvi pärast küsin, mis aju kasutad, tundub et mul sarnane pobleem. nimelt huvi tekitas asjaolu, et 4.s mootor.felch wrote:Natuke nõu oleks vaja...
Nimelt sain just tööle 4-kopteri selliste mootoritega: https://store.diydrones.com/Motor_AC283 ... 004-04.htm , propid 10*4,5, toide 3S akult ja ESC-id on HobiKinga 18/20A pudinad. Hüva, 3 mootorit käivad kenasti aga 4-s jättis (käes lendamisel) mõne aja pärast takte vahele. Asja lähem uurimine lõppes kõrvetatud näpuga - mootor oli sigakuum! Nati tuli suitsu ka.
OK, power off ja ..mis siis edasi - mootor kutu? Kas on prop tema jaoks liiga suur (soovitatakse 10*4,7) või sattus lihtsalt kvartali lõpu eksemplar?
Või on veel midagi, mida peaksin teadma aga ei tea? Kas võivad mingil mulle teadmata põhjusel ka ülejäänud mootorid samamoodi kärssama minna? Ja...kas tolle kuuma mootori peaks maha kandma (töötab küll veel aga tean küll et traadi lakk väga palju ei kannata) ?
Olen leidnud huvi uue hobi vastu, olen hetkel väga amatöör, kuid huvi fotograafia ja helikopterite vastu on väga suur.
Proovi selle ESC-i taha terve mootor panna, kas läheb ka põlemafelch wrote: Viga võiks olla ESCis või mootoris. Ise kahtlustan praak-mootorit. Aga äkki tegin ise midagi valesti...

Kui vigasest traadist mähis siis võib siuke jama tulla küll, lühiskeerud kuumutavad niisuguse switched asja kiiresti üles.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Mnjah, probleem on vist lahendet: mootor ON kutu. Ühe faasi mähised on mustad ja kõrbenud.
Meenub, et just selle kanali ESC kärssas samuti, siis asendasin teisega. Ilmselt ESCi põlemine ongi põhjus.
Ega nii hästi ei lähe, et kellelgi oleks mainitud mootor üle ja sooviks seda mulle müüa? Tellisin muidugi ära aga saatmine võtab liiga palju aega.
Meenub, et just selle kanali ESC kärssas samuti, siis asendasin teisega. Ilmselt ESCi põlemine ongi põhjus.
Ega nii hästi ei lähe, et kellelgi oleks mainitud mootor üle ja sooviks seda mulle müüa? Tellisin muidugi ära aga saatmine võtab liiga palju aega.
Pole midagi paremat halvast ilmast !
Arvatavasti eelmine ESC põles maha ikkagi vigase mootori pärast. Järgmine ESC oli jälle vastupidavam. Pooljuhtide värk, you knowfelch wrote:Mnjah, probleem on vist lahendet: mootor ON kutu. Ühe faasi mähised on mustad ja kõrbenud.
Meenub, et just selle kanali ESC kärssas samuti, siis asendasin teisega. Ilmselt ESCi põlemine ongi põhjus.

TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Järgmine ESC on tõesti võimsam (25/30A) ja on senini elus aga kumb siiski oli ennem - muna või kana - ei oska kuidagi määrata. Phys.org kunagi kirjutas, kuidas asi oli... (kanade kohalt) aga ei mäleta enam tulemust 
Tegelikult põles kopteril 2 ESC-i - erinevatel aegadel - kuid teine mootor tundub kõbus olevat.
Süüdistan ennast - tola, tegin ajutise ühenduse kasutades isoleerpaela. See on aga moodsal ajal superõhuke ja äkki said faasid peale pisukest soojenemist sõbralikult kokku ?
Edasi isoleerisin põhjalikumalt. Nii mootori toru otsast välja tulevad juhtmed (et ei annaks toru vastu lühist) kui ka muidugi ühendused ja seda korraliku termorüüžiga.
Ühe ESCi saab korda (vaid 1 faas lühises), transid on juba teel aga teises põles kogu paksu "sähkö" pool puhtaks ja majanduslikult on mõistlikum sealt vaid signaalijuhe teiste projektide tarbeks maha joota. Kvarts ja stabikad vast ka, muu on .. pahn.
Arvatavasti vahetan turvalisuse huvides ära mõlemad kahtlased mootorid ja ka ESCid. Katseid on huvitav teha aga seda laborilaua peal. Õhus olev masin peab olema vaba igasugustest kahtlustest!

Tegelikult põles kopteril 2 ESC-i - erinevatel aegadel - kuid teine mootor tundub kõbus olevat.
Süüdistan ennast - tola, tegin ajutise ühenduse kasutades isoleerpaela. See on aga moodsal ajal superõhuke ja äkki said faasid peale pisukest soojenemist sõbralikult kokku ?
Edasi isoleerisin põhjalikumalt. Nii mootori toru otsast välja tulevad juhtmed (et ei annaks toru vastu lühist) kui ka muidugi ühendused ja seda korraliku termorüüžiga.
Ühe ESCi saab korda (vaid 1 faas lühises), transid on juba teel aga teises põles kogu paksu "sähkö" pool puhtaks ja majanduslikult on mõistlikum sealt vaid signaalijuhe teiste projektide tarbeks maha joota. Kvarts ja stabikad vast ka, muu on .. pahn.
Arvatavasti vahetan turvalisuse huvides ära mõlemad kahtlased mootorid ja ka ESCid. Katseid on huvitav teha aga seda laborilaua peal. Õhus olev masin peab olema vaba igasugustest kahtlustest!
Pole midagi paremat halvast ilmast !
Lühiskeerdudega mootor peaks suht ruttu kuumaks minema. Teed näiteks samades tingimustes võrdleva katse ja siis mõõdad näiteks 20 sekundi pärast temperatuuri, rikkis mootoril peaks see tuntavalt kõrgem olema.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit