Page 1 of 1
Harjadeta mootor VS Kiiruseregulaator
Posted: Wed Jan 10, 2007 19:38
by Submarin
Tere.
Jälle minul mure
Oman mootorit nimega AF 400 BLSja nüüd mure on kiiruseregus (millest mul eriti aimu ei ole) kuulsin et iga regu ei sobi ja nüüd istun nagu loll ja ei tea milline siis sobiks. Passis on kirjas Sky victory BLS25 kuid google eriti vastuseid mulle sellekohta ei anna.
On kellegil ideid?
nb! teema läks vist teemast mööda

sorry
AF400 BLS B/08/10 või AF400 BLS C/13/28 (2750KV)
Posted: Wed Jan 10, 2007 21:59
by pipercub
KYOSHO AF400 BLS B/08/10 või AF400 BLS C/13/28 (Kasutusel Kyosho EP Caliber 400 ARF helicopteris).
Esimene on 12V, 110W, 46g, 10x4,7 prop ja teine 12V, 200W, 54g mootor.
Esimesele sobib 18-20A harjadeta mootori regulaator(Brushless ESC ehk B(R)L ESC), teisele on vaja 25-30A regulaatorit. Hinnad eBays kuskil alates $15.
Akuks 10-elemendine NiMH(12V) või 3-ne LiPo(11,1V).
Posted: Thu Feb 08, 2007 22:05
by Submarin
natuke totakas küsimus...ega keegi ei tea kas on olemas harjadeta mootorit millel juba kiiruse regu küljes?
teine variant kas on olemas vana hea karoona suurust LiPo? 1500mA 11,1v
Mure selles et uuele lennukile ei mahu hästi see kompott sinna sisse ja millegist pean ma loobuma
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... d=P2080003
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... d=P2080002
Posted: Sat Feb 10, 2007 13:01
by [J]
Sellist mootorit pole kohanud.
LiPo aku 1 kuupsentimeeter (11,1V) on umbes 45 mAh. Krona mõõtus siis tuleks umbes 750 mAh.
Posted: Sat Feb 10, 2007 13:37
by mart
Väga ilus mudel!
Ma prooviksin akut panna kerele väljaspoole, tiiva alla vöi peale ja regu lükkalsin nii vöimalikult ninasse, vöi ka kerest väljapoole, kui saab, kui raskuskese lubab.
Posted: Sat Feb 10, 2007 15:06
by Submarin
aku on kere sees tiivapeal alla tead enam panna ei saa...ainuke varjant on jah regu välja tuua. vaatan mis teha annab

Posted: Sat Feb 10, 2007 23:08
by lauri
Aku võiks kere/tiiva sees olla, siis on ta kõige paremini kaitstud. LiPo on üpris pehme ja löögist läheb kortsu! Kortsus aku on aga tuleohtlik ja töölooma temast enam pole, kui just ainult nurk näiteks mudida ei saa, siis võib veel lootust olla! Aku on ka kõige raskem, seega omab suurimat kineetilist energiat crashi ajal.
Regu, servod, vastuvõtja on kõik suht kerged ehk 10-20 grammi ja kui nad vähegi kere küljes kinni, siis ei tohiks sellise lennukiga sisuliselt ühegi crashi puhul probleeme tekkida!
Posted: Sun Feb 11, 2007 0:19
by [J]
Mul kukkus kunagi üks LiPo element aku kokkujootmise ajal laualt põrandale ühe nurga korralikult kortsu. Kui kätte võtsin oli see nurk päris tuliseks läinud. Mudisin ta ruttu normaalkujusse tagasi oodates kõige hullemat. Jahtus maha ja hakkas uuesti tööle küll. Järgmiseks suveks aga andis see element talve jooksul karbis seistes (roostevabast terasest arstiriistade karp) "otsad ära".
Siiani on Eestis LiPo-dega maha põlenud minu teada üks bussi istepink.
Posted: Sun Feb 11, 2007 8:39
by lauri
Mul kopteri crashis sai 3S lipo ühe elemendi üks äär veidi muljuda, märk sees. Kõik on korras, testisin põhjalikult et välistada igasugu jamasid. Selle muljuda saanud elemendi mahtuvus on ~4% väiksem. Varem olid akud 99% võrdsed!
Posted: Sun Feb 11, 2007 18:19
by Submarin
ma uurisin ja vaatasin ja puurusin ja mõtlein.....ikkagi mahub see kaadervärk ära (nibin nabin) kiiruseregu koos oma 100 juhtmega tuleb võimalikult ette toppida. peavalu valmistab see servo seal keskel aga saame üle. Mõned uued pildid ka galeriis üleval