Olen sunnitud seda teemat lennufoorumis arutama, sest mudelsmifoorumisse mina miskipärast enam ei pääse - hakkab mingit skype'i jura downloadima.
Igatahes. Auto on HSP Tyrannosaurus 4x4. Ise konvertisin nitro elektriliseks ja harjadega variandiga sain sõita omajagu. Lõpuks jäi lahjaks.
Ostsin BL mootori ja ESC-i, lisaks uue aku. Täna panin BL setup'i peale ja olin valmis maad kündma, aga kohe alguses tekkis probleem. Kui gaasi vajutan, siis läheb auto edasi täiesti huupi. Vahepeal lõgistasin gaasi nupuga oma 10 korda edasi tagasi, kui miskit mõikama hakkas. Täisgaasiga sõitmine oli seepärast harukordne, sest normaalsest sõidust on hetkel asi kaugel: auto turtsub.
Arvasin, et ehk on asi saatjas+vastuvõtjas või on leviprobleemid - proovisin teise komplektiga - ei ole. Tx ja Rx on seega välistatud- nood on OK.
Aga kus viga olla võib? Komplekt ise on:
BL mootor 3000kv 13T
ESC 60A
Aku 3S
Veider on see, et kui ma auto käega üles tõstan ja gaasi põhja lükkan, siis veerevad rattad mõlemas suunas laitmatult. Turtsuma hakkab siis kui auto rattad maad puutuvad ehk sõidul.
Kõik juhtmeotsad peaksid kindlad olema seega välistaks ka selle esialgu.
Asi, mida mul pole, on programmeerimiskaart (ESCi jaoks). ESC on seatud nii, nagu ta poest ostes tuli. Lükkasin lihtsalt mootori järgi ja asi ants. Komplekt on sensorless.
Abiiii automehed!
1/10 Brushless komplekt jukerdab
1) Vastuvõtja ja regu on korralikult kokku laulatamata
2) mootori ja regu vahel on kuskil kehv kontakt või katkestus (kui rattad õhus ilma koormuseta töötab laitmatult). Neis säästumootorites, kus mähise traat on otse mootorist välja toodud, võivad katkestused ka mootoris sees tekkida.
3) Lipo cut off on vale või jamab regu temp andur. Regu peab kindlasti saama ka piiksude järgi progeda.
4) Regu on risu või iseseaduv.
5) Sensorless süsteem pisut ragistabki paigalt võttes.
2) mootori ja regu vahel on kuskil kehv kontakt või katkestus (kui rattad õhus ilma koormuseta töötab laitmatult). Neis säästumootorites, kus mähise traat on otse mootorist välja toodud, võivad katkestused ka mootoris sees tekkida.
3) Lipo cut off on vale või jamab regu temp andur. Regu peab kindlasti saama ka piiksude järgi progeda.
4) Regu on risu või iseseaduv.
5) Sensorless süsteem pisut ragistabki paigalt võttes.