Page 1 of 1
Talon 2 raamiga quad
Posted: Tue Dec 04, 2012 18:32
by qwerty009
Pikalt olen mõelnud, et võiks oma quadi confi siia ülesse visata, ehk tuleb kellelegi kasuks kui koostama hakakb vms. Võtsin nüüd siis ennast kokku ning siin see on:
Raam:
Turnigy Talon Quadcopter (V2.0) Carbon Fiber
Aju:
Crius ALL IN ONE PRO
Mootorid:
NTM Prop Drive Series 28-30A 750kv / 140w
ESC'd:
TURNIGY Plush 30amp Speed Controller SimonK softiga.
Propellerid:
Slow Fly Electric Prop 11X4.7SF
Aku:
Turnigy nano-tech 2200mah 4S 45~90C Lipo
Kogukaal 1100g.
Hover @ 15V 10A (150W).
Softist on peal MP NG 2.7 R4
Posted: Tue Dec 04, 2012 19:24
by Scoop
Kui pikka lennuaega see 4S aku pakub? Oled mootorite võimsust max throttle peal mõõtnud ka?
Posted: Tue Dec 04, 2012 19:40
by qwerty009
Scoop wrote:Kui pikka lennuaega see 4S aku pakub? Oled mootorite võimsust max throttle peal mõõtnud ka?
Pole mõõtnud ning praeguste miinuskraadidega ei saa seda paraku teha ka.
Posted: Tue Dec 04, 2012 19:45
by Scoop
Miinuskraad ei tohiks segada. Minu masina lennuvõime ka hetkel sama, mis ta suvel oli.
Posted: Tue Dec 04, 2012 19:56
by trebla
Kui aku pole külmas olnud siis lendab kopter talvel väga hästi, õhk ju tihedam ja kannab paremini
Talvel lennutades kanna akusid põuetaskus, akud kohe erksamad, eriti Lipodele mõjub külm väga nõrgestavalt.
Posted: Tue Dec 04, 2012 20:06
by qwerty009
Pole nüüd lumega proovinud lennata (võttes eelnevalt sooja aku), kuid kasutan tööjuures LiPo akudega drelli ning vaadates selle jõuetust madalal temperatuuril poleks proovima hakata mõelnudki. KArdan siiski, et aku temp kukkudes kustub see aku väga kiiresti ära.
Posted: Tue Dec 04, 2012 20:25
by Scoop
Akud lähevad tööd tehes soojaks. Ma lendan octoga sellise ilmaga ca 12 minutit, ei ole suvega võrreldes mingit vahet.
Posted: Tue Dec 04, 2012 20:40
by trebla
qwerty009 wrote:KArdan siiski, et aku temp kukkudes kustub see aku väga kiiresti ära.
Pärast lendu on akud ikka suht kuumad, nii et mahajahtumise hirmu pole
Posted: Tue Dec 04, 2012 21:26
by Oehh
qwerty009 wrote:Hover @ 15V 10A (150W)
Kas sellest tuleb aru saada, et need 4 NTM mootorit tarbivad hõljutades kokku ainult 10A voolu
See teeks siis 2,5A x 15V = 37,5W mootori kohta.
Nii väikse vooluga ei pruugi akud talvel küll tõesti oluliselt soojeneda.
Posted: Tue Dec 04, 2012 21:37
by qwerty009
Oehh wrote:qwerty009 wrote:Hover @ 15V 10A (150W)
Kas sellest tuleb aru saada, et need 4 NTM mootorit tarbivad hõljutades kokku ainult 10A voolu
See teeks siis 2,5A x 15V = 37,5W mootori kohta.
Nii väikse vooluga ei pruugi akud talvel küll tõesti oluliselt soojeneda.
Aku ei soojene kindlasi, kuna suvel peale lendu oli asi kergelt leige. Aga 10A kokku jah.
Posted: Tue Dec 04, 2012 22:09
by Mikser11
Vaatan, et sul regud flashitud. Oskad Simon K kohta midagi head öelda? On just Plushide puhul vahe tuntav?
Posted: Tue Dec 04, 2012 22:49
by qwerty009
Suvel, kui KK2.0 aju kasutasin lasin SimonK peale ning mootorid muutusid veits kiiremini reageeritavaks küll. KK'l on muidugi refresh rate ka suht madal, mingi 300Hz kanti oli vist.
Ei tea kuidas see M sinna sattus
Posted: Tue Dec 04, 2012 23:08
by trebla
qwerty009 wrote:KK'l on muidugi refresh rate ka suht madal, mingi 300MHz kanti oli vist.
Refresh rate peaks kontrolleri taktsagedusest ikka tükkmaad madalamal olema
Posted: Tue Dec 04, 2012 23:37
by Oehh
qwerty009 wrote:Suvel, kui KK2.0 aju kasutasin lasin SimonK peale ning mootorid muutusid veits kiiremini reageeritavaks küll. KK'l on muidugi refresh rate ka suht madal, mingi 300Hz kanti oli vist.
300 korda sekundis polegi nii vähe võrreldes sellega, et kopteril enesel on mass ja selle ületamine mingi suuna muutmiseks võtab aega vähemalt 1/20 sek.
Põhiline edu on siiski regude kiires reageerimises mis tavasoftiga on ju mõeldud lennukile või muule suht stabiilsele lennuvahendile.