Page 1 of 1

nomaeitea!?

Posted: Fri Jan 04, 2013 0:31
by prosper
http://www.youtube.com/watch?feature=fv ... ndJYE&NR=1
Leidsin ja vaatasin aga arvamust ei tekkinud :? Nagu oleks ja samas ei ole ka. :? Mõnel võib olla aga mis hinna eest :? Ainuke asi kui tahad "kellegi" eest jalga lasta ,pöörad nurga taha ja lased vehkat 8)
Ennem lendaks plaaneriga :)

Posted: Fri Jan 04, 2013 1:01
by Oehh
Aga miks mitte? Tegemist siis autoziro ja rolleri hübriidiga.

Praktiline väärtus võiks avalduda kusagil maarajoonides.
Või ehk väikelinnades.
Tegelikult on selliste arendusteks vaja arvestatavaid ressursse.
Ja alati ei pea esimese hooga hindama seda kasutus-rakenduslikku külge.
Ma olen seda meelt, et iga Jaan Tatikas arendab tehnikat edasi ka siis kui tal midagi välja ei tule. Siis teised saavad mõndasid vigu vältida ja sealt edasi minna.

Alati võib muidugi näpuga näidata, et kusagil inimesed nälgivad aga tema näe raiskab oma mitte just väikest raha mingite mõtetuste peale.

Mulle jäi lõpukaadrites silma ketiga ülekanne tagaratastele.
Ma oleks nii edeva ja kalli projekti juures selle küll vähemalt hammasrihmaga teinud. Nagu Harleyl.

Posted: Fri Jan 04, 2013 1:31
by Scoop
Oehh wrote:
Mulle jäi lõpukaadrites silma ketiga ülekanne tagaratastele.
Ma oleks nii edeva ja kalli projekti juures selle küll vähemalt hammasrihmaga teinud. Nagu Harleyl.
Ma ei suuda küll ühtegi aspekti välja mõelda, milles hammasrihm võiks kettülekandest parem olla. Ka auto mootorite puhul on ilmselgelt ju kettülekanne oluliselt mugavam, riskivabam ja odavam?

Mis masinasse puutub, siis lahe putukas :D

Posted: Fri Jan 04, 2013 2:27
by Oehh
Hammasrimhm on kergem kui tegemist lennuvahendiga.
Ja töökindlus on täiesti piisav kuna see oli maa peal sõitmiseks mitte lendamiseks.

Vaiksem on ka, ja sellepärast autodel kasutataksegi tihti siiski nukkvõlli ajamina rihma.

Posted: Fri Jan 04, 2013 12:58
by Kuno
Vaiksem on ka, ja sellepärast autodel kasutataksegi tihti siiski nukkvõlli ajamina rihma
arvan,et kasutamise põhjus autodel on puhtalt kommertslik - ketti ei vahetata kunagi,aga rihma peab vahetama - igal juhul teenistus garanteeritud :lol:

Posted: Fri Jan 04, 2013 14:28
by trebla
Mulle küll meeldis, võrreldes paljude teiste hübriididega suhteliselt elegantne lahendus.

Posted: Fri Jan 04, 2013 14:50
by Kpe
Tundub lausa 3 x hübriid olema. Auto, kopter ja autogyro.
Lisaksin omaltpoolt veel, et rihmülekannet kasutatakse ka paljudel väiksema klassi helikopteritel. Ja seda just pigem väiksema massi ja müra tõttu.

Posted: Fri Jan 04, 2013 17:34
by Oehh
Kuno wrote:arvan,et kasutamise põhjus autodel on puhtalt kommertslik - ketti ei vahetata kunagi,aga rihma peab vahetama - igal juhul teenistus garanteeritud :lol:
Selle vastu raske vaielda :cry: Peale selle veel isevahetajatele saab uued klapid maha müüa kui mõni hammas vahetuse käigus nihkesse läheb. :)
Kpe wrote:Tundub lausa 3 x hübriid olema. Auto, kopter ja autogyro.
Auto või roller on muidugi vastavalt kehtivale liiklusseadusele.
On kolmerattalisi autosid ja neljarattalisi sedaan kerega rollereid.
Aga kopterit ma seal küll ei tuvastanud. :roll:

Posted: Fri Jan 04, 2013 18:30
by prosper
No egas mul ka selle "pilli" vastu miskit pole aga kuna puudus arvamus siis on tore kuulata mis mõtted tulevad :) Igal juhul on see nupumeeste ajurünnak niisugune riistapuu kokku panna õnnestunud. Eriti meeldis PROPELLER. Ja küsimus tekkis ,kas siis aparaat ARKis registreerida või Lennuametis.Ja kuhu numbrimärk kinnitada :) .

Posted: Fri Jan 04, 2013 18:41
by Kpe
Oehh wrote: Aga kopterit ma seal küll ei tuvastanud. :roll:
Pearootor hakkas pöörlema mootori jõul, mitte nagu autogyrol.

Posted: Fri Jan 04, 2013 22:10
by Ufonaut22
Saba võiks ka veel mootoriga sisse ja välja liikuda, siis ei peaks kabiinist väljagi ronima. Lahe masin, oleks hea sellisega maalt päälinnas tööl käia :D

Posted: Sat Jan 05, 2013 9:55
by cuprum
Kpe wrote: Pearootor hakkas pöörlema mootori jõul, mitte nagu autogyrol.
Ma isiklikult kardan, et nii on enamuse autogyrodega ;)
Algne hoog antakse sisse mootorilt, seejärel ühendatakse asi mehhaaniliselt lahti. Nagu üks tuttav gyroomanik seletas, saaks ta tõesti "tiivad" põõrlema ka stardirajal "joostes", aga siis peaks tu stardirada olema absurdselt pikk.

Posted: Sun Jan 13, 2013 23:10
by prosper

Posted: Sun Jan 13, 2013 23:18
by Oehh
prosper wrote:Siin siis järgmine NOMAEITEA :) http://www.youtube.com/watch?v=qKAWBNl4 ... ture=share
See on Robotica edasijõdnutele :)
Peab siis kogu aeg sumo, joone ja vuti roboteid ehitama 8)

Posted: Sun Jan 13, 2013 23:24
by ufo
Oehh wrote:
prosper wrote:Siin siis järgmine NOMAEITEA :) http://www.youtube.com/watch?v=qKAWBNl4 ... ture=share
See on Robotica edasijõdnutele :)
Peab siis kogu aeg sumo, joone ja vuti roboteid ehitama 8)


:lol: :lol:

Posted: Mon Jan 14, 2013 0:24
by trebla
Võeh, nüüd ei kõlba inimestel enam pilli ka mängida! Robotid peaksid ju musta töö peal olema, puid lõhkuma ja patju kloppima, mitte laval lõngerdama! Uist! :twisted:

Posted: Mon Jan 14, 2013 12:58
by usamees
:o Vat mis internetirobot(ühend) räägib : http://youtu.be/_ySljCcnq4o mis siin enam mustast ööst rääkida. Neil ju otsene kõikjale ulatuv ja hõlmav info koheselt olemas. I-Phonedega kaasas olev proge (siri oli vist) omab kah pea kogu infi .Kasutab sinult ja sinu liikumistest(ka liigutustest,ja südame tööst jne.) võrgus ja gps jne. Sellele kah rumalaid küsimusi ju esitatud nagu: tapsin just juhuslikult inimese,mida teha. Koheselt tulid vastuseks kõigi lähimate soode koordinaadid ja kava sinna jõudmiseks !
Edaspidi jäämegi ilmselt vaid nn. musta ja primitiivsema töö tegijateks. Kuna me ei suuda väga paljude erineva kategoorija tedusharudes ühtviisi tipptasemel ja kiiret infot omada ning koostöö on suht primitiivne (emotsionaalsus ! See aga meie kena omadus ja põhiline ning ainus seletatav elamise mõte ja tegelik põhjus meie endi jaoks . Sellega ei ole kindlasti paljud päri,pidades liig primitiivseks kuid mingit ratsionaalset seletust/põhjust meie endi olemasolu vajalikkusest universumile polegi !). . Eks näis. Praegusel hetkel veel, vaid lahe vaadata (jälle emotsioon). :D