Page 1 of 1

Algaja uuesti poes :)

Posted: Thu Apr 11, 2013 23:48
by Wagabond
Algaja ostis 1.55m tiivaga p-51d mustangi.
Peale seda kuue kanaliga simulaatori.
Nüüd mõtleb, et oleks vaja ikkagi ka midagi enne mustangit füüsilist õhku saata, nii umbes 160$ ringis.

1. Trainstar Tough Trainer 1.4m Plug And Fly Version
Image

2. L-4 Grasshopper 1400mm EPO
Image

Posted: Fri Apr 12, 2013 0:32
by Oehh
Peab veel veidi investeerima :)
Teibinuga, kuumliimipüstol ja ESPAKist pakk "MAXPODi" :lol:
Google, YouTube ja siinne foorum alati abiks.

Ei pea ju kohe midagi erilist ehitama, et seda 5...10 sekundi pärast parandada.
Piisab kui midagi enam-vähem lennukõlbulikku kokku liimid...
siis pole põdemised ja pettumused nii suured ja areng on oluliselt kiirem. :)

Posted: Fri Apr 12, 2013 6:49
by aviaator
Pakuks ühte head lennukit alustamiseks ja harjutamiseks :

http://www.rcuniverse.com/magazine/arti ... le_id=1254

Lennuk on komplektne koos akuga, vaja ainult saatjat ja vastuvõtjat.

Natuke on kasutatud ja kriimustatud kuna oma 11 aastane poeg õppis sellega lendama, kuid täiesti lennuvalmis ja töökorras.

Hind ka hea 45 eur + saatmine Tartust.

PS. Niikuinii oli plaan ta müügi kuulutustesse panna nädalavahetusel

Aivar

580 51886

Posted: Fri Apr 12, 2013 8:17
by trebla
Koopia ja poolkoopia mudelid on kindlasti ahvatleva väljanägemisega kuid on suht kallid ja on stabiilsuselt enamasti kehvemad kui niiöelda mudelina konstrueeritud lennuvahendid. Seetõttu, kui ise ehitamine mingil põhjusel ei sobi, soovitaks võtta esimesteks harjutusteks ikkagi lihtsama ja stabiilsema mudeli nagu näiteks aviaator siin pakub.

Posted: Fri Apr 12, 2013 11:23
by Wagabond
Täname pakkumast, kuid asja iva on selles, et mul on HK-st välja võideldud 160 raha kaupluse krediiti :)
Sellepärast eelistaks nende kraami.
Veel paar tükki kaalule.
Miks ma kogemuseta kaldun suurema poole on kogemus väikse kopteriga, mis peale väikest tuuleiili oli 15m eemal...

1. Bixler v1.1 EPO 1400mm - (ARF) (DE Warehouse)
Image

2.Micro Piper J3 EPO (PNF) (DE Warehouse)
Image

Posted: Fri Apr 12, 2013 17:28
by azgar
Soovitan kindlasti Bixlerit.
Lihtne lennutada ja parandada, andestab vigu nii õhus kui maandumisel.
Kaamerat kannab, kui vaja, ka väga edukalt.

Posted: Fri Apr 12, 2013 18:07
by trebla
Bixler kannatab algaja lennuvõtted tunduvalt paremini välja kui see Piper. Soovitaks ka seda.

Väikesed kopterid lendavad ka tuulise ilmaga, pead lihtsalt õige kopteri võtma :wink: Fikseeritud labanurgaga kopterid viib tuul suht kergelt minema, väljas lendamiseks sobib ikka rohkem CP kopter (niiöelda 3D), olin isegi üllatunud, et 45 grammine CP kopter talub tuult kõvasti paremini kui 350 grammine FP kopter.

Posted: Fri Apr 12, 2013 23:06
by FPVmarko
azgar wrote:Kaamerat kannab, kui vaja, ka väga edukalt.
Bixler või Bixler 2 üle prahi jah. Kandevõime on ulme. Lennuk originaalis kaalub 700-900gr. Kuid lendab ilusti ka 1.5kg-sena. Hullemad tegelased lennanud ka 2kg bixleriga ja maast startinud.
Niiet ei tohiks probleem olla ka poolekilone kaamera kui asub tiivast madalamal.
Odavam alternatiiv on kuulus AXN Floater. Eestikeelset juttu panin inimestele lugeda siia http://www.okidoki.ee/item/2148354/

Vabriku lennukite puhul tasub alati uurida mis modid vajalikud enne esmalendu. Põhiline Bix1 ja 2 puhul: vajavad tugevamat tiivatoru. Üks 4mm carbon lisaks, võin anda 2.5€.
Muid nippe võib lugeda siit http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=7046&highlight= või veelparem RCG Bixleri hiigelteemadest:
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1231310
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1703262

* * *

Esimootoriga asja ma algajale ei soovitaks. Samuti balsat.
Tagamaootoriga vahukaga ei kulu proppe ja mootoreid. Jääb alles rohkem raha ja aega lendamiseks. Bixler lendab ka siis kui nina küljest murda. Elektrikale saab kohe kaamera peale panna ja pole vibra probleeme.

Kui aga haigus on juba varakult süvenenud ja on ärakannatamatu huvi sisepõlekate vastu siis pole tõesti muud varianti kui vanakooli balsatreener. Mis on siis kahjuks mootor ees.
Aga ei ole hullu - saab näpud õliseks ja puukere remondi kogemuse kohe kätte. Varuda käputäis proppe, remondiaega, balsamaterjali, liimi, coverit, triikraud ...
Lohutada võib end sellega, et on üksikuid juhtumeid kus ei lõhutagi oma uut lennukit esimestel tundidel ära - vaid veidi hiljem :D Kindel aga see, et matsud tulemata ei jää.

Niiet alustada võiks vahukaga ja kui lennuk juba pikemat aega tervena püsinud siis edasi liikuda keerulisemaks.

Posted: Sun May 12, 2013 11:09
by [J]
Mina pakun sellist varianti:
a) kõvasti korralikku simulaatorit ja sellega vigurlendu (50 -100 tundi)
b) sellist tüüpi lennuk vaikse ilmaga ja pikas rohus naljalt ei purune

Image
(klõpsa pildil)
c) edasi võib lennata ükskõik millega ja kõik teed lahti.

Posted: Sun May 12, 2013 17:01
by FPVmarko
[J] wrote:Mina pakun sellist varianti:
b) sellist tüüpi lennuk vaikse ilmaga ja pikas rohus naljalt ei purune
Image
(klõpsa pildil)
Veidi OT: selliste lapspilootide videode kohta ma pakun et 90% lendab kaadri taga härra issi või onu Eino. Aga vahva ikka vaadata.

Posted: Sun May 12, 2013 20:38
by [J]
See titt tundub olema päris reaalne :?: ja papil crashimiseks raha vist jätkub:
http://www.youtube.com/results?search_q ... mVZcQ3fEyw

Posted: Sun May 12, 2013 21:23
by FPVmarko
Nüüd lisa uurides - konkreetne imelaps võib jah tõsi olla. Vaevalt, et vanemad viitsiks 10 aastat fake infot ja videosid toota. Kuigi 2-3 aastasena videod tunduvad liiga head.