niisiis..keerasin täna oma speedy kringlisse! tundub hetkel et kannatada sai ainult lennuki nina.
aga crashi põhjused on veel müstika.lennuk alustas kenasti lendu.püsis õhus kh kenasti.kuni peale cr 4-6minutit kostus lennukilt mingi kaeblik piiks vms.(meenutas nagu tühjaks saanud patareiga mõnda piiksujat vms.selline eriti kaeblik ja veniv)aku alarm muideks teeb teist häält.asja uurimiseks alustasin laskumist ja enne kui suutsin pöörde lõpetada kadus mootori võimsus ära ja lennuk kukkus alla.õnneks et enne maad oli pööre lõpetatud.st.tiivad ei puudutanud maad.(midagi lohutuseks)
panin nüüd siis mootori teisele lennukile ja antsid pöördeid.aku andmed siis sellised:cr 25-30% võimsusega.crashi ja testi vahel oli umbes 30minta ja tegu sama akuga.NB! prop oli kh peal.
kell 14:22
ALL :11,9
No1: 3,98
No2: 4,01
No3: 3,95
kell 14:29
ALL: 11,5
No1: 3,84
No2: 3,89
No3: 3,81
ja testi ajal ei kõikunud pöörded ega muud säärast.mootor ja regu tundusid natukene soojad vms.
Oi kahju Mul pole muid ideid kui,et pead ta uuesti üles ehitama ja siis uuesti katsetama. See oli Sul see isetehtud lennuk? Sul kere vormid veel alles? Kas tiivad jäid siis terveks? Vahel esineb krässide puhul ka müstikat. Kas tegid maas kõik testid ära ja katsetasid ka mootorit ning regu. No akut peaks ikka servode jaoks jaguma. Plaaner peaks ka ise lendama. Oli Sul ikka kõik paigas? Kuda sai aku nii tühjaks? Miskit reguga siis
vormid olemas jah,,ja tegu oli originaaliga mille lendu ajasin et seda 6-7juulil järva-jaanis kasutada.tähendab et lülitus välja mootor.servod jäid toimima aga kuna mootor seiskus ootamatult ja kaugel siis ei osanud ma arvatagi algul et lennukil midagi valesti.aga kui taipasin viga siis oli liiga hilja.arvati juba et tegu võis olla sellega et regu läks liiga kuumaks ja lülitas mootori välja(seda see ägine toon taevas tähendas)homme igaljuhul teen mootoriga testi.panen mootori laua külge töötama ja regu panen millegi alla peitu..vaatan kas juhtub sama.
*************
Homseks on juba paika pandud lennuk koos mootoriga nagu plaanis oli.laeb ka gopro mille filmima jätan sinna ning homset ootab ka originaal kere nina tagasi liimimine.
no nii..test tehtud,kahjuks mootori seiskumist ei suutnud tekitada.crashi aeg oli teine prop kh,üritan selle nädalapärast sebida.aga lasin siis cr50% võimsusega 15minutit kuniks hakkas aku alarm karjuma.aku polnud ka kahjuks väga täis.
aga tulemuseks oli see et kui koheselt kere sees olevat regu näppisin siis suutsin teda suhtkoht raskelt käes hoida,kuna oli üli kuum.
kyylik wrote:no nii..test tehtud,kahjuks mootori seiskumist ei suutnud tekitada.crashi aeg oli teine prop kh,üritan selle nädalapärast sebida.aga lasin siis cr50% võimsusega 15minutit kuniks hakkas aku alarm karjuma.aku polnud ka kahjuks väga täis.
aga tulemuseks oli see et kui koheselt kere sees olevat regu näppisin siis suutsin teda suhtkoht raskelt käes hoida,kuna oli üli kuum.
Nüüd proovisin uuesti.50-80% võimsusega 5minutit andis kõrvetava regu.aku oli soe ja mootor oli jahe.proovisin ka aku alarmi ära.isegi peale 3minutit hoitatusi reageerisi mootori normilt.
hetkel olen loobunud selle lennuki õhku saamisest.puhkan sellest risust natukene.st.lappsin siis lennuki ära ja vaatasin niisama õpetuselt CG täpset asukohta.kõik oli siis tore ja lahe kuniks peale viset koheslt lennuk end püstiajas ja propi puruks jälle kukkus,ning tiiva jälle keskelt lahti tõmbas.nii et igasuguseid õpetusi ei tasu alati uskuda:D
kyylik wrote:hetkel olen loobunud selle lennuki õhku saamisest.puhkan sellest risust natukene.st.lappsin siis lennuki ära ja vaatasin niisama õpetuselt CG täpset asukohta.kõik oli siis tore ja lahe kuniks peale viset koheslt lennuk end püstiajas ja propi puruks jälle kukkus,ning tiiva jälle keskelt lahti tõmbas.nii et igasuguseid õpetusi ei tasu alati uskuda:D
ehk on viga ikka mehes ?
Eco Expert -
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
Viga oli toesti minus et usaldasin joonist.veitc kahtlesin et kuidas võimalik et CG asub suht tiiva keskel..arvasin et ehk nt tiiva v.lennuki eripära vms.olex pidanud ise selle paika panema
Kui tiib on tahapoole noolekujuga, jääbki tiiva esimesel kolmandikul asuva raskuskeskme projektsioon umbes tiiva keskele tiiva kinnituskohas kerel. http://adamone.rchomepage.com/cg_calc.htm
tiib on nagu ikk lennukil.aga ok! ehk tegu mingi standard lennuki kokku paneku õpetusega mida pilud kõikidele lennukitele kaasa topivad.esimene lend mis lõppes mootori välja lülitamisega kulges küll normaalselt,siis kui olin silmajärgi raskuskeskme paika pand.
aga nüüd hakkasin peale 1päevast puhkust jälle lennukit putitama.
Minu speedy tänab kõiki crashi huvilisi ja liigub edasi nüüd juba lendavate masinate hulka:D sain ta siis täna lendama,kasutasin 8x6E propi... regu pikutas lennukil küljepeal ja lennu lõpus oli ta täitsa jahe.
maandumine on muidugi jube..päris suurel kiirusel alla:D õnneks ml kasutada pehmendus.maisi põld:D