4.8 m/s
Kui raskuskese on paigas ja mootori veojõu suund õige, saab põhjuseks olla näiteks õhuvoolu kiirusest tulenev suurenenud tõstejõud. Selle vastu aitab kõrgustüüri abil natuke nina allapoole keeramine
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Tasakaaluga niipalju sai, et kui käest viskasin siis maandus viis meetrit eemal ja ilusasti paraleelselt maapinnaga. Õhku tõustes tahtis kohe nina allatuult keerata ja kui vastutuult tagasi tulema hakkasin, siis tõmbas nina üles nii palju, et pidurdas hoo maha ja hakkas nina ees alla tulema.
Kõrgustüüri liigutamine enam ei päästnud ja tulemus oli kerge nina ees 20m pealt. Selline leiutis lennutamiseks: http://cl.ly/image/3A340Q0y2c0n
Kõrgustüüri liigutamine enam ei päästnud ja tulemus oli kerge nina ees 20m pealt. Selline leiutis lennutamiseks: http://cl.ly/image/3A340Q0y2c0n
Mida pikem on lennuki kere tiiva siruulatuse suhtes, seda parem pikistabiilsus. Sama asi ka kiilu pindala kohta. Sinu juttu lugedes tundub, et mootor võiks ka vähe võimsam olla või siis propp pole mootori jaoks sobiv. Kõrgustüüriga peaks sinu lennukiga suht hellalt ringi käima vist.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Stabilisaatori suurem kaugus on parem pikistabiilsusele, aga kiilu pindala suurendamine võib hakata teatud punktist stabiilsust vähendama. Teooria kohta soovitan lugeda A. Abel ja E. Helme raamatut "Mudellend", mis on ka digitaalselt saadaval: http://www.coptercam.ee/mudellend/eesona.html. Võimsuse lisamine ei pruugi siin midagi aidata. Kui lennuk on tehtud mingi plaani järgi, siis tavaliselt märgitakse seal vajalikud mootorinurgad, lennukaal jne.trebla wrote:Mida pikem on lennuki kere tiiva siruulatuse suhtes, seda parem pikistabiilsus. Sama asi ka kiilu pindala kohta. Sinu juttu lugedes tundub, et mootor võiks ka vähe võimsam olla või siis propp pole mootori jaoks sobiv. Kõrgustüüriga peaks sinu lennukiga suht hellalt ringi käima vist.