Võib olla matsu pannud aga parandatud ja võib olla ka täiesti tutikas.
Tiivaulatus 3m ümber. Alla 2.5m ei ole soovi.
V või T saba, pole vahet.
Servod võivad ka kauba sees olla.
Pakkumised erasõnumiga või siia teemasse (et teised ka näeks)
Terv,
K.
PS. Eriti hea oleks, kui kellelgi oleks mõni Tragi rondiks lastud lennuk, võib olla näiteks pahtline või värvimata aga põhimõtteliselt terve.
O: F5J lennuki kere ja tiivad
"Kahjuks" vist pole rondiks lastud : http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=761
Lauri Laidna - www.pistik.com
Tere Kristjan,
Nagu Lauri juba leidis, on mu 2005 a. Tragi endiselt saadaval. Koos köigi servodega, 5x HS 5125 MG, 1x WingMaxx, 2x HS5245 MG. Köik digiservod. Mootor Hacker B408L koos Maxoni 4.4:1 ülekandega ja 17x11 propiga. 2x 7GP2200 pushitud akupakki ka.
Seega komplekt plaanerist F3J stardikaaluga ca 2100g ja Elektiplaanerist F5J stardikaaluga 2400g ümber. Elektrikerel ka Schulze 8 kanaliga vastuvötja sees.
Vaja vaid akud laadida ja sobilik kvarts sisse ja tuld.
F5J raames läheb eesti tingimustes mudel 7 purgiste hulka, kus mootori tööaeg 40sek. Sooja akuga stardib mudel 8..10m/sek.
Kui pardatoite aku ära jätta, siis kaalu 100g vähem ja sellises konfiguratsioonis vötab mudel iga pisimagi termikatöusu kaasa.
Mudel palju lennanud ja ka mönest kohast tiiba parandatud.
Tiiva keskosa sai ühel vöistlusel rohkem kannatada ja sellele on uus asendus kaasas. Pole veel servosid sisse pandud.
Vana kesktükiga pole elektrilennutamisel mingit ohtu, kuid tösist starti vintsi otsas ei riskiks, selleks ka sai uus keskosa soetatud.
Mudel oli möeldud Kristiinale vöistlusmudeliks, kuid ajapuudusel on see hetkel kasutuseta, seepärast ka pakun, et kahju teda niisama keldris hoida.
Mart.
Nagu Lauri juba leidis, on mu 2005 a. Tragi endiselt saadaval. Koos köigi servodega, 5x HS 5125 MG, 1x WingMaxx, 2x HS5245 MG. Köik digiservod. Mootor Hacker B408L koos Maxoni 4.4:1 ülekandega ja 17x11 propiga. 2x 7GP2200 pushitud akupakki ka.
Seega komplekt plaanerist F3J stardikaaluga ca 2100g ja Elektiplaanerist F5J stardikaaluga 2400g ümber. Elektrikerel ka Schulze 8 kanaliga vastuvötja sees.
Vaja vaid akud laadida ja sobilik kvarts sisse ja tuld.
F5J raames läheb eesti tingimustes mudel 7 purgiste hulka, kus mootori tööaeg 40sek. Sooja akuga stardib mudel 8..10m/sek.
Kui pardatoite aku ära jätta, siis kaalu 100g vähem ja sellises konfiguratsioonis vötab mudel iga pisimagi termikatöusu kaasa.
Mudel palju lennanud ja ka mönest kohast tiiba parandatud.
Tiiva keskosa sai ühel vöistlusel rohkem kannatada ja sellele on uus asendus kaasas. Pole veel servosid sisse pandud.
Vana kesktükiga pole elektrilennutamisel mingit ohtu, kuid tösist starti vintsi otsas ei riskiks, selleks ka sai uus keskosa soetatud.
Mudel oli möeldud Kristiinale vöistlusmudeliks, kuid ajapuudusel on see hetkel kasutuseta, seepärast ka pakun, et kahju teda niisama keldris hoida.
Mart.
Tere!
Tänan selle pakkumise eest, kuid pean sujuvalt ära ütlema
Akud, mootor, regu, propp jne kõik on juba olemas.
Võistelda soovin vabaklassi kategoorias, puhtalt osalemise pärast ja et erinevaid kombinatsioone katsetada.
Topelt varustust ei soovi osta.
Kui pakuksid tühja kere+tiivad siis oleks parem.
1 pakkumine veel olemas, õnneks aega veel on ja ostusoov jääb jõusse.
Terv,
K.
Tänan selle pakkumise eest, kuid pean sujuvalt ära ütlema

Akud, mootor, regu, propp jne kõik on juba olemas.
Võistelda soovin vabaklassi kategoorias, puhtalt osalemise pärast ja et erinevaid kombinatsioone katsetada.
Topelt varustust ei soovi osta.
Kui pakuksid tühja kere+tiivad siis oleks parem.
1 pakkumine veel olemas, õnneks aega veel on ja ostusoov jääb jõusse.
Terv,
K.