http://www.youtube.com/watch?v=yC4jG-wuVoc
http://www.youtube.com/watch?v=BzHZfujKbHA
Jet World Masters 2013
-
- Posts: 123
- Joined: Sun May 04, 2008 22:53
- Location: Ridali
- Contact:
NSVL ajal tehti selliseid koopiaid nii, et meeskond saatis hommikul detailide joonised sõjalennukite tehase tsehhidesse ja õhtul mõõdeti detailid üle ning ebatäpsed praagiti välja.
Lendama pandi mõni tuntud äss.
Ei usu, et seal maal asi nüüdki palju teisiti käib ja valmistaja tehas on ka aimatav.
Lendama pandi mõni tuntud äss.
Ei usu, et seal maal asi nüüdki palju teisiti käib ja valmistaja tehas on ka aimatav.
Minu arvamus oleks, et ei küüni kuni pole piloote, kes 1000 lendu aastas teevad ning ehitamiseks vastavaid toetusi ja resursse.Kuno wrote:kas meie maal ka keegi sinnamaani kunagi küünib
Ma arvan, et küüniks kui....... kui kellelgi oleks hobi ka "töö". Keegi kahjuks ei maksa jah sellise töökoha eest. Eestlased on tagasihoidlikud ja uhkust ei jagu ka eriti. Me tunneme rõõmu teiste saavutustest ja naudime neid.
Ja veel üks oletus filmi põhjal ,et kui Eesti tiimil oleks nii kehvasti läinud nagu mõnel seal. Ma arvan ,et lennujaamas ollakse vastas mitte lillede vaid kirvestega Kes tahaks niukest koormat kanda Aga samas ei välista ,et miski ka koos tehtud saaks. Minu meelest läks üks Wilga projekt päris hästi käima nii, et Marek pidi oma kontole blokaadi tegema "Lühiühendusi" juhtub igas skeemis. Oma kogemus Lennupäevadest on just see "porgandi projekt" milles osa oli paljudel tegijatel. Võib olla olen liialt optimist aga kogu Eesti mudelistide seltskonnaga läheks luurele küll. Kuigi jah , mis sa rahuajal ikka luurad .
Aga film ja vene tiim olid SUPER LUX. Nad väärisid seda esikohta.
Ja veel üks oletus filmi põhjal ,et kui Eesti tiimil oleks nii kehvasti läinud nagu mõnel seal. Ma arvan ,et lennujaamas ollakse vastas mitte lillede vaid kirvestega Kes tahaks niukest koormat kanda Aga samas ei välista ,et miski ka koos tehtud saaks. Minu meelest läks üks Wilga projekt päris hästi käima nii, et Marek pidi oma kontole blokaadi tegema "Lühiühendusi" juhtub igas skeemis. Oma kogemus Lennupäevadest on just see "porgandi projekt" milles osa oli paljudel tegijatel. Võib olla olen liialt optimist aga kogu Eesti mudelistide seltskonnaga läheks luurele küll. Kuigi jah , mis sa rahuajal ikka luurad .
Aga film ja vene tiim olid SUPER LUX. Nad väärisid seda esikohta.
Põhjamaade Nordicu võistlusel selguks päris tõde. Tore kui ka selles vigurlennu variandis naabermaade kokkutulekul esikoht Eestisse tuleks nagu F3J-s on juba kaks aastat järjest juhtunud.Marek wrote:Piloteerimisoskuse taha asi siinmaal ei jää
Last edited by [J] on Fri Sep 20, 2013 9:46, edited 1 time in total.
soome team
tere
Veedsin selle 2 nädalad seal Meiringenis ja oli tore.
Videot tegin raporteerimiseks ja facebookisse panin päevaraporti koos videoga,
Teami kuulus oli 4 pilooti ja meid oli kokku 7.
http://www.jwm2013.com/fileadmin/seiten ... a4_low.pdf
face:
https://www.facebook.com/groups/1409498535935869/
Veedsin selle 2 nädalad seal Meiringenis ja oli tore.
Videot tegin raporteerimiseks ja facebookisse panin päevaraporti koos videoga,
Teami kuulus oli 4 pilooti ja meid oli kokku 7.
http://www.jwm2013.com/fileadmin/seiten ... a4_low.pdf
face:
https://www.facebook.com/groups/1409498535935869/
Ma ei saa nüüd aru, kuidas see F3A ja F3J teemasse tulid? Ma avaldasin arvamust, et koopiate piloteerimise taha asi Eestis ei jää. Sinu loogika järgi aga ei ole F3A ega F3J piloodid piisavalt head. Ma arvan, et mõlemas grupis ja mõnes teiseski veel on piloote, kes selliste koopiatega kenasti hakkama saaks ja piloteerimise osas alla ei jääks.[J] wrote:Põhjamaade Nordicu võistlusel selguks päris tõde. Tore kui ka selles vigurlennu variandis naabermaade kokkutulekul esikoht Eestisse tuleks nagu F3J-s on juba kaks aastat järjest juhtunud.Marek wrote:Piloteerimisoskuse taha asi siinmaal ei jää