oioiii... kasutasin siis täna ilma natukene lennutamiskes,proovitud sai ka ise tehtud suuskasi.Täitsa toimisid ning lisaks õnnestusid 2maandumist ja 2õhku saamist kh.Seekord olin saba tüüriga rohkem sõber.Tegu siis nagu pisi harjutamise päevaga just maandumiste jne jne kohta.
Mõtled jalgrada, mis üle välja läheb? Jalgrada ei ole.
Need jäljed on mis ise said trambitud, on. Suuski polnudki vaja,
kõhu peale maandus ilusasti- lumi on pehme.
Esimese matsuga tegin pisut järsema sööstu, siis lõi kokpitti natuke lund
sisse, edasi läks juba paremini. Võta Särts teine päev mõni lennuk kaasa,
teeme lõuna aeg mõned ringid kui ilus ilm on.
Täna lubab laupäevaks päris soodsat ilma ja kui nii hoiab
siis võiks mõelda jah väiksele jõulupeole.
Lennukid ongi jälle värskelt punase värviga üle käidud,
nii et temaatiline küll.
Lisaks tänasel kokkusaamisel osalenud kahele noormehele helistas
mulle õhtul veel üks huviline. Selle valguses teeme ehk
lennutamise siiski Rakvere lähistel, saaksid noored huvilised
ka asja lähemalt kaeda ja ka proovida. Kyylik, võta palun jublakas kaasa,
mis laseb kahe puldiga juhtida, puhun oma Bixler 1.1-le hinge sisse.
Ehk on veel huvilisi tulemas? Särts, äkki saad ikkagi kuidagi tulla,
räägid autoomanikust naabrimehe ära, lubad seninägematut šoud?
STan, äkki on Sinul siiakanti asja?
Ajan ehk liiga vara "kima üles" aga muidu ütlete, et "oleks varem teadnud".
see ehk ei sobi kõigile,aga suht suur võimalus oleks saada 21detsember tapa lennuväljale lennutama.sõdurid lubati väravas täis joota ennem,okok nali,,aga...homme uuritakse rada üle jne jne.+veebruaris sammuti võimalus sinna pääseda,aga siis juba oleksime me sihtmärgid (aind sihtimis harjutusel,ilma laskemoonata!)
Kyylik ja Silversass lendavad laupäeval, 14. detsembril 2013
alates kella 12:00 Rakvere lähistel, Ussimäel. Huvilised,
palun võtke ühendust tel. 5061351 või privaatsõnumiga,
selgitan täpsemalt kuhu tulla.
Noored huvilised, soojad riided selga ja soojad jalanõud jalga!
jõudin peale kolme kollesele,tundub et rahvast ikka käis kuna mitu autot tuli vastu . minu lend lõppes seekord siis kuralt . sain ühe aku kopteril peaaegu tühjaks lennatud ja peale vahemaandumist,õhku tõustmisel oli sabaots maase kinni jäänud ja vedas kopteri liiga halba asendisse millest teda välja tuua ei suutnud. esmavaatlusel tuleb üks pealaba hoidjad ära vahetada. peab veel veenduma,et post sirgeks jäi.
Minu teine nädalavahetus lennukiga ja tulemuseks oli see, et tiib tuli kuidagi õhus küljest ära. Tegemist oli esimese pikema lennuga kui 5 sekundit. Ilmselt magnetid vedasid alt...kuna Bixler 2 kruve nii tüütu alt kruvida, panin magnetid asemele.
K3ndu wrote:Minu teine nädalavahetus lennukiga ja tulemuseks oli see, et tiib tuli kuidagi õhus küljest ära. Tegemist oli esimese pikema lennuga kui 5 sekundit. Ilmselt magnetid vedasid alt...kuna Bixler 2 kruve nii tüütu alt kruvida, panin magnetid asemele.
Kas keskmist toru ei olnud või? Kuidas muidu tiib ära sai tulla.
Aga sellest lennukist saab asja küll. Kas aku jäi terveks?
K3ndu wrote:Minu teine nädalavahetus lennukiga ja tulemuseks oli see, et tiib tuli kuidagi õhus küljest ära. Tegemist oli esimese pikema lennuga kui 5 sekundit. Ilmselt magnetid vedasid alt...kuna Bixler 2 kruve nii tüütu alt kruvida, panin magnetid asemele.
Kas keskmist toru ei olnud või? Kuidas muidu tiib ära sai tulla.
Aga sellest lennukist saab asja küll. Kas aku jäi terveks?
Aku jäi ilmselt terveks, see oli ninaosas. Liimisin juba kokku, eks näeb kuidas koos hoiab. Keskmine toru oli, aga ma kruve ei kasutanud. Tiivad hoidsid üksteisest magnetitega kinni, aga see süsteem ilmselt ei töötanud väga hästi.
On kellelgi ideid, millega kõige parem penoplasti omavahel liimida on?
K3ndu wrote:Minu teine nädalavahetus lennukiga ja tulemuseks oli see, et tiib tuli kuidagi õhus küljest ära. Tegemist oli esimese pikema lennuga kui 5 sekundit. Ilmselt magnetid vedasid alt...kuna Bixler 2 kruve nii tüütu alt kruvida, panin magnetid asemele.
Kas keskmist toru ei olnud või? Kuidas muidu tiib ära sai tulla.
Aga sellest lennukist saab asja küll. Kas aku jäi terveks?
Aku jäi ilmselt terveks, see oli ninaosas. Liimisin juba kokku, eks näeb kuidas koos hoiab. Keskmine toru oli, aga ma kruve ei kasutanud. Tiivad hoidsid üksteisest magnetitega kinni, aga see süsteem ilmselt ei töötanud väga hästi.
On kellelgi ideid, millega kõige parem penoplasti omavahel liimida on?
Täiesti erinevad on. See nö. püstoliliim ei sobi mitmesse kohta, kuna on
termoplastiline: külmas läheb rabedaks ja kuumenevad asjad laseb lahti,
pealegi paljude materjalidega ei nakku korralikult. Kuumalt jääb mulje,
et on kinni aga kui ära jahtub, tuleb lahti. Kuuma liimiga jääb
liimimiskoht harilikult raskem kui vedela liimiga (kontaktliimiga).
UHU por ei ole ka parim liim - liiga nätske ja jääb pärast ärakuivamist
tugevalt kleepivaks. Eelis teiste kontaktliimide ees: ei lahusta muid
vahtplasti liike, nagu EPS, depron jne. (erinevad tootjad nimetavad sarnast
ainet erineva nimega) EPO-vahtu, Bixleri materjali, võib väga edukalt ka aerosool Momendiga liimida.
Silversass wrote:Täiesti erinevad on. See nö. püstoliliim ei sobi mitmesse kohta, kuna on
termoplastiline: külmas läheb rabedaks ja kuumenevad asjad laseb lahti,
pealegi paljude materjalidega ei nakku korralikult. Kuumalt jääb mulje,
et on kinni aga kui ära jahtub, tuleb lahti. Kuuma liimiga jääb
liimimiskoht harilikult raskem kui vedela liimiga (kontaktliimiga).
UHU por ei ole ka parim liim - liiga nätske ja jääb pärast ärakuivamist
tugevalt kleepivaks. Eelis teiste kontaktliimide ees: ei lahusta muid
vahtplasti liike, nagu EPS, depron jne. (erinevad tootjad nimetavad sarnast
ainet erineva nimega) EPO-vahtu, Bixleri materjali, võib väga edukalt ka aerosool Momendiga liimida.
Kust seda Aerosool Momenti leida võib, pole kuskil silma hakanud selline asi, vähemalt Saaremaal.
pohjakas wrote:. minu lend lõppes seekord siis kuralt . sain ühe aku kopteril peaaegu tühjaks lennatud ja peale vahemaandumist,õhku tõustmisel oli sabaots maase kinni jäänud ja vedas kopteri liiga halba asendisse millest teda välja tuua ei suutnud. esmavaatlusel tuleb üks pealaba hoidjad ära vahetada. peab veel veenduma,et post sirgeks jäi.
Kui pealaba hoidja puru läheb, siis tavaliselt ka labavõll (feathering shaft) kõver ja labahoidja kuullaagrid tuksis. Labavõll peab täiesti sirge olema, muidu sa labade trackingut enam paika ei saa, painutamine ka ei aita, pead uue panema.
Peavõll kõveraks ei tarvitse minna, mõned on küll pehmemad, näiteks Esky Belt omad mis iga väikse kõksuga kohe kõveraks lähevad.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
pohjakas wrote:. minu lend lõppes seekord siis kuralt . sain ühe aku kopteril peaaegu tühjaks lennatud ja peale vahemaandumist,õhku tõustmisel oli sabaots maase kinni jäänud ja vedas kopteri liiga halba asendisse millest teda välja tuua ei suutnud. esmavaatlusel tuleb üks pealaba hoidjad ära vahetada. peab veel veenduma,et post sirgeks jäi.
Kui pealaba hoidja puru läheb, siis tavaliselt ka labavõll (feathering shaft) kõver ja labahoidja kuullaagrid tuksis. Labavõll peab täiesti sirge olema, muidu sa labade trackingut enam paika ei saa, painutamine ka ei aita, pead uue panema.
Peavõll kõveraks ei tarvitse minna, mõned on küll pehmemad, näiteks Esky Belt omad mis iga väikse kõksuga kohe kõveraks lähevad.