Page 1 of 3

Detsember 2013

Posted: Sun Dec 08, 2013 16:45
by kyylik
oioiii... kasutasin siis täna ilma natukene lennutamiskes,proovitud sai ka ise tehtud suuskasi.Täitsa toimisid :D ning lisaks õnnestusid 2maandumist ja 2õhku saamist kh.Seekord olin saba tüüriga rohkem sõber.Tegu siis nagu pisi harjutamise päevaga just maandumiste jne jne kohta.

suht pooring,kuna crashe ju polnd..

http://www.youtube.com/watch?v=YaiySkgz ... e=youtu.be

Posted: Sun Dec 08, 2013 19:02
by Silversass
Käisin tiirutasin ka pisut Lennuk 2-ga. Bauofist Tõrma poole,
kergliiklustee ääres on päris mõnus lage plats mõõtudega 200x250 m.

plats

Posted: Sun Dec 08, 2013 23:20
by särts
Kas see plats suuskadega maandumiseks sobib,jalajälgi ei ole?

Posted: Mon Dec 09, 2013 13:00
by Silversass
Mõtled jalgrada, mis üle välja läheb? Jalgrada ei ole.
Need jäljed on mis ise said trambitud, on. Suuski polnudki vaja,
kõhu peale maandus ilusasti- lumi on pehme.
Esimese matsuga tegin pisut järsema sööstu, siis lõi kokpitti natuke lund
sisse, edasi läks juba paremini. Võta Särts teine päev mõni lennuk kaasa,
teeme lõuna aeg mõned ringid kui ilus ilm on.

Posted: Mon Dec 09, 2013 17:49
by kyylik
tglt peaks mingi koos lennutamise jälle korraldama,viimasest on juba häbiväärselt kaua möödas:D

lennutamine

Posted: Mon Dec 09, 2013 21:35
by särts
Mul lõuna lühike ja päeval vaevalt et töölt pääsen.Jäävad ainult nädalavahetused,siis jälle transa probleem.

Posted: Mon Dec 09, 2013 21:41
by Silversass
No on elu! Selle peale hakkaksid eleronid jupsima küll!
Vabakutselisel jälle teine jama: finants kogu aeg "Empty" peal.

Posted: Mon Dec 09, 2013 22:28
by kyylik
järelikult silver pakime lennukid kaasa ja põrutame tapale:D nt.see laup kui ilma on.

Posted: Wed Dec 11, 2013 0:33
by Silversass
Täna lubab laupäevaks päris soodsat ilma ja kui nii hoiab
siis võiks mõelda jah väiksele jõulupeole.
Lennukid ongi jälle värskelt punase värviga üle käidud,
nii et temaatiline küll.
Lisaks tänasel kokkusaamisel osalenud kahele noormehele helistas
mulle õhtul veel üks huviline. Selle valguses teeme ehk
lennutamise siiski Rakvere lähistel, saaksid noored huvilised
ka asja lähemalt kaeda ja ka proovida. Kyylik, võta palun jublakas kaasa,
mis laseb kahe puldiga juhtida, puhun oma Bixler 1.1-le hinge sisse.
Ehk on veel huvilisi tulemas? Särts, äkki saad ikkagi kuidagi tulla,
räägid autoomanikust naabrimehe ära, lubad seninägematut šoud?
STan, äkki on Sinul siiakanti asja?
Ajan ehk liiga vara "kima üles" aga muidu ütlete, et "oleks varem teadnud".

Palun tagasisidet!

Posted: Wed Dec 11, 2013 22:33
by kyylik
see ehk ei sobi kõigile,aga suht suur võimalus oleks saada 21detsember tapa lennuväljale lennutama.sõdurid lubati väravas täis joota ennem,okok nali,,aga...homme uuritakse rada üle jne jne.+veebruaris sammuti võimalus sinna pääseda,aga siis juba oleksime me sihtmärgid (aind sihtimis harjutusel,ilma laskemoonata!)

No nüüd tuleb nali ära!

Posted: Wed Dec 11, 2013 22:49
by Silversass
... võib ju ka moonaga ... ainult tingimusel, et vastu võib ka lasta!

tapa

Posted: Thu Dec 12, 2013 12:10
by särts
Hakkan lennukile rakette paigaldama!

Posted: Fri Dec 13, 2013 17:16
by Silversass
Kyylik ja Silversass lendavad laupäeval, 14. detsembril 2013
alates kella 12:00 Rakvere lähistel, Ussimäel. Huvilised,
palun võtke ühendust tel. 5061351 või privaatsõnumiga,
selgitan täpsemalt kuhu tulla.

Noored huvilised, soojad riided selga ja soojad jalanõud jalga!

Posted: Sat Dec 14, 2013 9:04
by pohjakas
ei tea kuda kollasel lood on? (vist lubab ilma peale lõunat)

Posted: Sat Dec 14, 2013 11:45
by Marek
Jah, kui rahvas minemas, siis andke ikka märku! 8)

Posted: Sat Dec 14, 2013 16:22
by Riff
Täna oli hea lennuilm üle pika aja. Viimasel ajal jääb lennutamine järjest harvemaks, ei jõua sooja aega ära oodata.

Posted: Sat Dec 14, 2013 17:15
by pohjakas
jõudin peale kolme kollesele,tundub et rahvast ikka käis kuna mitu autot tuli vastu :) . minu lend lõppes seekord siis kuralt :( . sain ühe aku kopteril peaaegu tühjaks lennatud ja peale vahemaandumist,õhku tõustmisel oli sabaots maase kinni jäänud ja vedas kopteri liiga halba asendisse millest teda välja tuua ei suutnud. esmavaatlusel tuleb üks pealaba hoidjad ära vahetada. peab veel veenduma,et post sirgeks jäi.

Posted: Sat Dec 14, 2013 18:49
by K3ndu
Minu teine nädalavahetus lennukiga ja tulemuseks oli see, et tiib tuli kuidagi õhus küljest ära. Tegemist oli esimese pikema lennuga kui 5 sekundit. Ilmselt magnetid vedasid alt...kuna Bixler 2 kruve nii tüütu alt kruvida, panin magnetid asemele.

Image

Posted: Sat Dec 14, 2013 21:31
by kyylik
ma vedasin ome bixule takja ribad tiibadele.aga mis kandi mees ülts?

Posted: Sat Dec 14, 2013 21:46
by K3ndu
kyylik wrote:ma vedasin ome bixule takja ribad tiibadele.aga mis kandi mees ülts?
Endal ka plaan need nüüd vedada, kuna magnetid ilmselt vedasid alt. Kusjuures teip ilmselt päästis nina hävingust.

Unustanud profiili lisada, aga Kuressaare kandi mees muidu.

Posted: Sat Dec 14, 2013 22:09
by Silversass
K3ndu wrote:Minu teine nädalavahetus lennukiga ja tulemuseks oli see, et tiib tuli kuidagi õhus küljest ära. Tegemist oli esimese pikema lennuga kui 5 sekundit. Ilmselt magnetid vedasid alt...kuna Bixler 2 kruve nii tüütu alt kruvida, panin magnetid asemele.

Image
Kas keskmist toru ei olnud või? Kuidas muidu tiib ära sai tulla.
Aga sellest lennukist saab asja küll. Kas aku jäi terveks?

Posted: Sat Dec 14, 2013 22:32
by K3ndu
Silversass wrote:
K3ndu wrote:Minu teine nädalavahetus lennukiga ja tulemuseks oli see, et tiib tuli kuidagi õhus küljest ära. Tegemist oli esimese pikema lennuga kui 5 sekundit. Ilmselt magnetid vedasid alt...kuna Bixler 2 kruve nii tüütu alt kruvida, panin magnetid asemele.

Image
Kas keskmist toru ei olnud või? Kuidas muidu tiib ära sai tulla.
Aga sellest lennukist saab asja küll. Kas aku jäi terveks?
Aku jäi ilmselt terveks, see oli ninaosas. Liimisin juba kokku, eks näeb kuidas koos hoiab. Keskmine toru oli, aga ma kruve ei kasutanud. Tiivad hoidsid üksteisest magnetitega kinni, aga see süsteem ilmselt ei töötanud väga hästi.

On kellelgi ideid, millega kõige parem penoplasti omavahel liimida on?

Posted: Sun Dec 15, 2013 10:53
by Climatix
K3ndu wrote:
Silversass wrote:
K3ndu wrote:Minu teine nädalavahetus lennukiga ja tulemuseks oli see, et tiib tuli kuidagi õhus küljest ära. Tegemist oli esimese pikema lennuga kui 5 sekundit. Ilmselt magnetid vedasid alt...kuna Bixler 2 kruve nii tüütu alt kruvida, panin magnetid asemele.

Image
Kas keskmist toru ei olnud või? Kuidas muidu tiib ära sai tulla.
Aga sellest lennukist saab asja küll. Kas aku jäi terveks?
Aku jäi ilmselt terveks, see oli ninaosas. Liimisin juba kokku, eks näeb kuidas koos hoiab. Keskmine toru oli, aga ma kruve ei kasutanud. Tiivad hoidsid üksteisest magnetitega kinni, aga see süsteem ilmselt ei töötanud väga hästi.

On kellelgi ideid, millega kõige parem penoplasti omavahel liimida on?
Uhu por liim.

Posted: Sun Dec 15, 2013 11:50
by ik
Uhu-por kerkib jah sellistel puhkudel esile, ise pole aru saanud,mis eelised tal püstoliliimi ees on..

Posted: Sun Dec 15, 2013 12:09
by Silversass
Täiesti erinevad on. See nö. püstoliliim ei sobi mitmesse kohta, kuna on
termoplastiline: külmas läheb rabedaks ja kuumenevad asjad laseb lahti,
pealegi paljude materjalidega ei nakku korralikult. Kuumalt jääb mulje,
et on kinni aga kui ära jahtub, tuleb lahti. Kuuma liimiga jääb
liimimiskoht harilikult raskem kui vedela liimiga (kontaktliimiga).
UHU por ei ole ka parim liim - liiga nätske ja jääb pärast ärakuivamist
tugevalt kleepivaks. Eelis teiste kontaktliimide ees: ei lahusta muid
vahtplasti liike, nagu EPS, depron jne. (erinevad tootjad nimetavad sarnast
ainet erineva nimega) EPO-vahtu, Bixleri materjali, võib väga edukalt ka aerosool Momendiga liimida.

Posted: Sun Dec 15, 2013 13:12
by K3ndu
Silversass wrote:Täiesti erinevad on. See nö. püstoliliim ei sobi mitmesse kohta, kuna on
termoplastiline: külmas läheb rabedaks ja kuumenevad asjad laseb lahti,
pealegi paljude materjalidega ei nakku korralikult. Kuumalt jääb mulje,
et on kinni aga kui ära jahtub, tuleb lahti. Kuuma liimiga jääb
liimimiskoht harilikult raskem kui vedela liimiga (kontaktliimiga).
UHU por ei ole ka parim liim - liiga nätske ja jääb pärast ärakuivamist
tugevalt kleepivaks. Eelis teiste kontaktliimide ees: ei lahusta muid
vahtplasti liike, nagu EPS, depron jne. (erinevad tootjad nimetavad sarnast
ainet erineva nimega) EPO-vahtu, Bixleri materjali, võib väga edukalt ka aerosool Momendiga liimida.
Kust seda Aerosool Momenti leida võib, pole kuskil silma hakanud selline asi, vähemalt Saaremaal.

Posted: Sun Dec 15, 2013 13:28
by Silversass
Ostsin Rakvere Bauofist paar kuud tagasi aga nüüd ei ole Momenti näha,
on mingi teine bränd aga eks see on sama toode:
http://www.bauhof.ee/kontaktliim-pattex ... 400ml.html

Posted: Sun Dec 15, 2013 13:52
by trebla
pohjakas wrote:. minu lend lõppes seekord siis kuralt :( . sain ühe aku kopteril peaaegu tühjaks lennatud ja peale vahemaandumist,õhku tõustmisel oli sabaots maase kinni jäänud ja vedas kopteri liiga halba asendisse millest teda välja tuua ei suutnud. esmavaatlusel tuleb üks pealaba hoidjad ära vahetada. peab veel veenduma,et post sirgeks jäi.
Kui pealaba hoidja puru läheb, siis tavaliselt ka labavõll (feathering shaft) kõver ja labahoidja kuullaagrid tuksis. Labavõll peab täiesti sirge olema, muidu sa labade trackingut enam paika ei saa, painutamine ka ei aita, pead uue panema.
Peavõll kõveraks ei tarvitse minna, mõned on küll pehmemad, näiteks Esky Belt omad mis iga väikse kõksuga kohe kõveraks lähevad.

Posted: Mon Dec 16, 2013 8:20
by pohjakas
trebla wrote:
pohjakas wrote:. minu lend lõppes seekord siis kuralt :( . sain ühe aku kopteril peaaegu tühjaks lennatud ja peale vahemaandumist,õhku tõustmisel oli sabaots maase kinni jäänud ja vedas kopteri liiga halba asendisse millest teda välja tuua ei suutnud. esmavaatlusel tuleb üks pealaba hoidjad ära vahetada. peab veel veenduma,et post sirgeks jäi.
Kui pealaba hoidja puru läheb, siis tavaliselt ka labavõll (feathering shaft) kõver ja labahoidja kuullaagrid tuksis. Labavõll peab täiesti sirge olema, muidu sa labade trackingut enam paika ei saa, painutamine ka ei aita, pead uue panema.
Peavõll kõveraks ei tarvitse minna, mõned on küll pehmemad, näiteks Esky Belt omad mis iga väikse kõksuga kohe kõveraks lähevad.
Image
Hoidja on ühet kohast murdunud jh ja ennast kõveraks väänanud Pole veel lahti kiskunud aga ilmselt tuleb ka kinnituspolt välja vahetada ja ka laager jh.
Tegelt ongi natukene küsimus ka,et mis nimetusega laager labahoidja sisse läheb?
poe list on siin: http://www.fasthobbies.eu/helikopterite ... u5en56utt7
Tundub,et need aga pole kindel kuna siin kõik kohad laagreid täis :) http://www.fasthobbies.eu/5x10x4-bearin ... -4744.html

Posted: Mon Dec 16, 2013 19:32
by Klots
Sai ka laupäeval üks mõnus lend tehtud glideriga (Topmodel Sport 2.35m).

Väike video ka..

http://www.youtube.com/watch?v=8DgKU_C9 ... e=youtu.be

Kaameraks Mobius actioncam. Peal oli gps logger ja mingit FPV värki pole.