aces 2014 Estonia
aces 2014 Estonia
03.05.2014 Kivioli 1 etapp
25.05.2014 Narva ( euro cup) 2 etapp
8 -13.07.2014 Wasg 2014 Austria
16.08.2014 Narva 3 etapp
20.09.2014 Kivioli 4 etapp
25.05.2014 Narva ( euro cup) 2 etapp
8 -13.07.2014 Wasg 2014 Austria
16.08.2014 Narva 3 etapp
20.09.2014 Kivioli 4 etapp
1 etapp Kivioli, Estonia 59.36634,26.956242
http://goo.gl/maps/cQ9if
http://goo.gl/maps/cQ9if
1. etapini ainult loetud päevad veel jäänud.
Originaal pildi asukoht:
http://cyklop.planet.ee/13.08.2011_aces ... ndex2.html
Originaal pildi asukoht:
http://cyklop.planet.ee/13.08.2011_aces ... ndex2.html
Käidud!
Järgnevalt natuke hooaja avaetapist. Võistluspaik jättis väga positiivse mulje. See asus Tuhamäe Hosteli ja seikluskeskuseks kujundatud tuhamäe kõrval. Ilm oleks võinud parem olla. Temperatuur oli ca 6-7 kraadi, vahepeal tekkis vihma tõttu paar pausi. Võistluste lõppedes võttis üks seltskond siiski ka grilli välja. Tuul oli suhteliselt tugev ja stardiliini suhtes selja tagant ning vasakult. Taganttuulega startimisel erilisi probleeme ei olnud, enamik nässu läinud startide põhjuseks tundus olevat mootori seiskumine. Võistlejaid oli kokku 10 ja lennutati kahes grupis, kui finaal välja arvata. Tehti viis tuuri ja kokkuvõttes nende parimad said finaali.
Ise võtsin kaasa ühe mudeli, milleks oli Ki-61. Proovisin seekord eelmise hooaja esimese etapi vigadest õppust võtta ja lennutada suht rahulikult. Hoidsin suuremast lennukite segapuntrast eemale ja üritasin omale vastaseid välja valida ja neile sappa manööverdada. See osutus päris keeruliseks, vaja oleks paremat reaktsiooni. Terve võistluse jooksul lõigati minul lint ära ühel korral, neljandas tuuris. Sama lennu jätkudes üritasin vastutasuks meeleheitlikult mõnelt teiselt linti ära lõigata. Ühel mudelil tekkis mootoriga mingi probleem ja see tahtis vist maanduma minna. Nägin oma võimalust, aga läksin liiga julgelt rünnakule. Tulemuseks oli päris kõva matakas vastu maad pikeest välja tulekul. Õnneks oli ainuke kahju üks murdunud klappiva propi laba. Kõik muu jäi lennukõlblikuks. Järgmises tuuris õnnestus ka minul üks lint ära lõigata ja see jäi ka ainukeseks, sest finaalis ei õnnestunud lõigata. Stabiilne lennutamine tõi mulle siiski auhinnalise kolmanda koha karika. Olen rahul, võimalik on ka ühe mudeliga terve võistluse vastu pidada, kuigi oleks parem võtta rohkem mudeleid kaasa. Akusid oli mul kaasas neli tükki ja neist kahte laadisin võistluste jooksul väikesest plii UPS akust.
Kohal käis ka üks päris "õhuvõitleja", kes mudelite lennutamisega muidugi ei ühinenud.
Rohkem pilte mudelitest ja varustusest:
https://picasaweb.google.com/1048798391 ... stonia0305
Pildid on suures osas tehtud enne võistluse algust ja seetõttu on seal palju kokkupanemata lennukeid. Võistluste ajal polnud eriti aega pildistada. Tegin ka paar videot, aga fotoka filmimise kvaliteet on nii halb, et ei hakka vast neid üles laadima.
Tulemused:
https://drive.google.com/file/d/0B4-oFg ... sp=sharing
Järgnevalt natuke hooaja avaetapist. Võistluspaik jättis väga positiivse mulje. See asus Tuhamäe Hosteli ja seikluskeskuseks kujundatud tuhamäe kõrval. Ilm oleks võinud parem olla. Temperatuur oli ca 6-7 kraadi, vahepeal tekkis vihma tõttu paar pausi. Võistluste lõppedes võttis üks seltskond siiski ka grilli välja. Tuul oli suhteliselt tugev ja stardiliini suhtes selja tagant ning vasakult. Taganttuulega startimisel erilisi probleeme ei olnud, enamik nässu läinud startide põhjuseks tundus olevat mootori seiskumine. Võistlejaid oli kokku 10 ja lennutati kahes grupis, kui finaal välja arvata. Tehti viis tuuri ja kokkuvõttes nende parimad said finaali.
Ise võtsin kaasa ühe mudeli, milleks oli Ki-61. Proovisin seekord eelmise hooaja esimese etapi vigadest õppust võtta ja lennutada suht rahulikult. Hoidsin suuremast lennukite segapuntrast eemale ja üritasin omale vastaseid välja valida ja neile sappa manööverdada. See osutus päris keeruliseks, vaja oleks paremat reaktsiooni. Terve võistluse jooksul lõigati minul lint ära ühel korral, neljandas tuuris. Sama lennu jätkudes üritasin vastutasuks meeleheitlikult mõnelt teiselt linti ära lõigata. Ühel mudelil tekkis mootoriga mingi probleem ja see tahtis vist maanduma minna. Nägin oma võimalust, aga läksin liiga julgelt rünnakule. Tulemuseks oli päris kõva matakas vastu maad pikeest välja tulekul. Õnneks oli ainuke kahju üks murdunud klappiva propi laba. Kõik muu jäi lennukõlblikuks. Järgmises tuuris õnnestus ka minul üks lint ära lõigata ja see jäi ka ainukeseks, sest finaalis ei õnnestunud lõigata. Stabiilne lennutamine tõi mulle siiski auhinnalise kolmanda koha karika. Olen rahul, võimalik on ka ühe mudeliga terve võistluse vastu pidada, kuigi oleks parem võtta rohkem mudeleid kaasa. Akusid oli mul kaasas neli tükki ja neist kahte laadisin võistluste jooksul väikesest plii UPS akust.
Kohal käis ka üks päris "õhuvõitleja", kes mudelite lennutamisega muidugi ei ühinenud.
Rohkem pilte mudelitest ja varustusest:
https://picasaweb.google.com/1048798391 ... stonia0305
Pildid on suures osas tehtud enne võistluse algust ja seetõttu on seal palju kokkupanemata lennukeid. Võistluste ajal polnud eriti aega pildistada. Tegin ka paar videot, aga fotoka filmimise kvaliteet on nii halb, et ei hakka vast neid üles laadima.
Tulemused:
https://drive.google.com/file/d/0B4-oFg ... sp=sharing
Tänud õnnitluste eest. Mulle saadeti järgmise võistluse plakat. Loodan, et sain õigesti aru, et võin seda siia üles panna.
Igal juhul siin ta on:
Lehekülge saab siis suuremaks ja väiksemaks teha hoides Ctrl klahvi all ning liigutades samal ajal hiire scroll ratast. Vasakule ja paremale saab suurendatud pilti vaadata nooleklahvide abil.
Vaatan, et kvaliteet on originaaliga võrreldes tsipa halb. All paremas ääres olevad kirjad on päris uduseks läinud. Kui keegi oskab öelda, kuhu saab suurema resolutsiooniga pilti üles riputada, siis võite teada anda.
Igal juhul siin ta on:
Lehekülge saab siis suuremaks ja väiksemaks teha hoides Ctrl klahvi all ning liigutades samal ajal hiire scroll ratast. Vasakule ja paremale saab suurendatud pilti vaadata nooleklahvide abil.
Vaatan, et kvaliteet on originaaliga võrreldes tsipa halb. All paremas ääres olevad kirjad on päris uduseks läinud. Kui keegi oskab öelda, kuhu saab suurema resolutsiooniga pilti üles riputada, siis võite teada anda.
Narva lähedal Olgina lennuväljal toimunud Euro Cup/teine etapp osutus osavõtjate poolest Eesti mõistes küllaltki populaarseks. Võistlejaid oli kokku 13 ja lennutati kahes grupis, kui finaal välja arvata. Tehti viis tuuri ja kokkuvõttes said seitse paremat finaali. Kui ma ei eksi, siis kolm osavõtjat sõitsid külla piiri tagant. Ilm oli palav ja päikesepaisteline. Temperatuur oli ca 27 kraadi või rohkem. Tuul oli alguses külje pealt, aga päeva jooksul keeras selja taha. Taganttuulega startimisel jällegi erilisi probleeme ei olnud. Meeldiv oli ka see, et osalejatele oli tasuta kolmekäiguline välilõuna.
Ka seekord võtsin kaasa ainult ühe mudeli. Muidugi manööverdasin esimese lennu neljandal minutil vastu maad, nii et kere ja tiib erinevatesse suundadesse edasi põrkasid. Propeller ja teised komponendid jäid kõik terveks, foam safe kiirliim aitas ning teiseks tuuriks oli mudel juba parandatud. Kolmandas tuuris õnnestus teha kaks lõikamist, aga ohutusjoone ületamine neljandas lennus andis -200 punkti ehk sisuliselt nullis eelnevad lõikamised. Pääsesin viimasena ka finaali, kus parandasin tulemust ühe koha võrra kuuendaks. Oma võistlusdebüüdi tegi ka võistleja foorumi kasutajanimega kyylik, kes võttis osa esimestest tuuridest ja sai kokkuvõttes 10 koha. Kolmanda koha karika võitis Raits, esimesed kaks auhinda rändasid piiri taha.
Veel pilte mudelitest ja varustusest, mida esimesel etapil ei näinud. Mõned mudelid olid samad, need jätsin välja.
https://picasaweb.google.com/1048798391 ... onia250514
Tulemused riputatakse üles hiljem.
Ka seekord võtsin kaasa ainult ühe mudeli. Muidugi manööverdasin esimese lennu neljandal minutil vastu maad, nii et kere ja tiib erinevatesse suundadesse edasi põrkasid. Propeller ja teised komponendid jäid kõik terveks, foam safe kiirliim aitas ning teiseks tuuriks oli mudel juba parandatud. Kolmandas tuuris õnnestus teha kaks lõikamist, aga ohutusjoone ületamine neljandas lennus andis -200 punkti ehk sisuliselt nullis eelnevad lõikamised. Pääsesin viimasena ka finaali, kus parandasin tulemust ühe koha võrra kuuendaks. Oma võistlusdebüüdi tegi ka võistleja foorumi kasutajanimega kyylik, kes võttis osa esimestest tuuridest ja sai kokkuvõttes 10 koha. Kolmanda koha karika võitis Raits, esimesed kaks auhinda rändasid piiri taha.
Veel pilte mudelitest ja varustusest, mida esimesel etapil ei näinud. Mõned mudelid olid samad, need jätsin välja.
https://picasaweb.google.com/1048798391 ... onia250514
Tulemused riputatakse üles hiljem.
Kuna mulle pole veel tulemusi meili peale saadetud, tegin foto põhjal ise tulemuste tabeli. Loodan, et vigu ei ole.
Euro Cupi/ teise etapi tulemused:
https://drive.google.com/file/d/0B4-oFg ... sp=sharing
Euro Cupi/ teise etapi tulemused:
https://drive.google.com/file/d/0B4-oFg ... sp=sharing
Järjekordne võistlus läbi. Narva lähedal Olgina lennuväljal toimunud kolmandale etapile tuli kohale 11 võistlejat. Nagu ikka lennutati kahes grupis ja seitse paremat said finaali. Ilm oli soe, vahelduva pilvisusega. Vihma tõttu tuli teha üks paus. Temperatuur oli ca 18 kraadi. Tuul oli muutliku suunaga rohkem külje pealt ja selja tagant.
Kuna eelneval nädalavahetusel lennutasin ühe mudeli vastu maad, olin jällegi ühe mudeliga platsis. Võistluste alguses toimus minu Ki-61e ja teise samasuguse mudeli vahel kokkupõrge. Pääsesin terve mudeliga, ainult kapott oli natuke lahti. Teine kokkupõrkes osalenud mudel kahjuks edasi ei lennanud. Kokkupõrkeid ja maasse lendamisi juhtus võistluste käigus ka teistelgi. Seekord õnnestus konkurentidel minu mudeli lint tervelt neljal korral ära lõigata, ise ei lõiganud ühtegi. Siiski jõudsin napilt finaali, kus parandasin tulemust, kahe koha võrra viiendaks. Oma iseehitatud Bf-109 lennusalgaga oli kohal ka võistleja foorumi kasutajanimega kyylik, kes sai kokkuvõttes diplomi väärilise neljanda koha. Esimese koha auhind läks tuntud külalisele Venemaalt.
Veel pilte mudelitest, varustusest ja uuendustest, mida eelnevatel etappidel ei näinud. Bf-109 lennusalga pildid on vastavas iseehitamise teemas.
https://picasaweb.google.com/1048798391 ... nia160814#
Tulemusi ei saa kahjuks praegu üles riputada, sest oma kaamerast ma neid ei leidnud. Loodetavasti ei lähe kaua aega.
Kuna eelneval nädalavahetusel lennutasin ühe mudeli vastu maad, olin jällegi ühe mudeliga platsis. Võistluste alguses toimus minu Ki-61e ja teise samasuguse mudeli vahel kokkupõrge. Pääsesin terve mudeliga, ainult kapott oli natuke lahti. Teine kokkupõrkes osalenud mudel kahjuks edasi ei lennanud. Kokkupõrkeid ja maasse lendamisi juhtus võistluste käigus ka teistelgi. Seekord õnnestus konkurentidel minu mudeli lint tervelt neljal korral ära lõigata, ise ei lõiganud ühtegi. Siiski jõudsin napilt finaali, kus parandasin tulemust, kahe koha võrra viiendaks. Oma iseehitatud Bf-109 lennusalgaga oli kohal ka võistleja foorumi kasutajanimega kyylik, kes sai kokkuvõttes diplomi väärilise neljanda koha. Esimese koha auhind läks tuntud külalisele Venemaalt.
Veel pilte mudelitest, varustusest ja uuendustest, mida eelnevatel etappidel ei näinud. Bf-109 lennusalga pildid on vastavas iseehitamise teemas.
https://picasaweb.google.com/1048798391 ... nia160814#
Tulemusi ei saa kahjuks praegu üles riputada, sest oma kaamerast ma neid ei leidnud. Loodetavasti ei lähe kaua aega.
Last edited by tikka on Wed Aug 20, 2014 21:28, edited 1 time in total.
Väga vinge oli jh! muidugi minu neljas koht oli lambikas,lollil lihtsalt vedas! ehk siis esimene ja viimane kord:D tglt kõige suurem tänu hoopis minu nn.mehaanikule raivo,kes aitas stardis jne.Ning lohutuseks lennukile kes vedas mind kenasti 4vooru ja siis alla kukkus:saadud kleepekas nüüd kaunistab teda.
Kohtume 20.09.2014 Kivioli 4 etapp!
Kohtume 20.09.2014 Kivioli 4 etapp!
Kolmanda etapi tulemused:
https://drive.google.com/file/d/0B4-oFg ... sp=sharing
Kui muidu on dokument suurendades liiga udune, saab selle samalt leheküljelt alla laadida ja näiteks Foxit Readeriga avada.
https://drive.google.com/file/d/0B4-oFg ... sp=sharing
Kui muidu on dokument suurendades liiga udune, saab selle samalt leheküljelt alla laadida ja näiteks Foxit Readeriga avada.
-
- Posts: 347
- Joined: Tue Feb 08, 2011 21:52
kiviqli 20.09.2014
https://www.youtube.com/watch?v=q5mD2Xq ... TIP2yd_6Ug
https://www.youtube.com/watch?v=JCMEA21 ... TIP2yd_6Ug
https://www.youtube.com/watch?v=q5mD2Xq ... TIP2yd_6Ug
https://www.youtube.com/watch?v=JCMEA21 ... TIP2yd_6Ug
Andres-Andrei
Päris hea üritus oli jälle..äitähh kõigile! pole 100% kindel,aga vist oli 10-nes koht.(aasta kohta ei tea)ühe minu lennukiga toimus 4minutil ka pisikene mats,lohutuseks:teine osapool oli korralikult katki.aga ml nagu mingi needus.üks lennuk kestab 1-2-3 lendu ja siis mats,järgmine 4-5-6 .eelmine kord oli sama:D
Muideks! tiiva otsa sain suht algul katki..see nn.suurem mats tuli hiljem,aga lennuk lendas sellise tiivaga nii nagu oleks kõik korras olnud..ml oli suuured silmad kui nägin tiiba:D
aga need armid lapin ära ja jälle lendu! Järgmine aasta siis jälle!!!!
Muideks! tiiva otsa sain suht algul katki..see nn.suurem mats tuli hiljem,aga lennuk lendas sellise tiivaga nii nagu oleks kõik korras olnud..ml oli suuured silmad kui nägin tiiba:D
aga need armid lapin ära ja jälle lendu! Järgmine aasta siis jälle!!!!
Ma jäin ka tänase hooaja viimase võistlusega väga rahule, kuigi algus polnud kõige parem. Sarnaselt esimesele etapile oli asukohaks Tuhamäe Hosteli tagune plats. Temperatuur oli ca 7-8 kraadi ja puhus vaikne taganttuul. Võistlejaid oli kokku 12 ja võistluste ülesehitus oli nagu ikka. Minu jaoks oli lõppenud hooaeg selles suhtes huvitav, et kõikidel võistlustel osalesin ainsa ühe ja sama mudeliga. Nii et võimalik ka ühe mudeliga terve suvi hakkama saada, kuigi päris lõpuni ma ei jõudnud. Finaalile eelneval lennul toimus mudeliga õhus kokkupõrge ning seda poleks saanud enam võistluste jooksul ära parandada. Finaali mul polekski asja olnud, sest sain kaheksanda koha. Tegelikult olen rahul, et üldse lennutada sain. Võistluste eelse mootori proovimise käigus lendas propeller eest ära otse vastu raudposti, murdes ühe laba. Varulabad jäid muidugi koju. Suur tänu Mardile, kes laenas ühelt oma varulennukilt adapteri ja propelleri.
Aasta kokkuvõttes osales õhuvõitluse võistlustel 15 võistlejat, kellest mina jäin oma ühe mudeliga kuuendale kohale.
Ajal, kus meie mudeleid lennutasime, toimus selja taga pidev mägiautodega rallitamine.
Ki-61 pärast kokupõrget
Karikas ja ASP 0.25 mootor igale poodiumikohale aasta kokkuvõttes ning esikohale veel lisaks kanister kütust.
Veel pilte:
https://picasaweb.google.com/1048798391 ... nia200914#
Viimase ja eelnevate võistluse tulemused leiab rahvusvaheliselt netilehelt "Contest Results" alt: http://www.aircombat.eu/Core/
Aasta kokkuvõttes osales õhuvõitluse võistlustel 15 võistlejat, kellest mina jäin oma ühe mudeliga kuuendale kohale.
Ajal, kus meie mudeleid lennutasime, toimus selja taga pidev mägiautodega rallitamine.
Ki-61 pärast kokupõrget
Karikas ja ASP 0.25 mootor igale poodiumikohale aasta kokkuvõttes ning esikohale veel lisaks kanister kütust.
Veel pilte:
https://picasaweb.google.com/1048798391 ... nia200914#
Viimase ja eelnevate võistluse tulemused leiab rahvusvaheliselt netilehelt "Contest Results" alt: http://www.aircombat.eu/Core/