Mai 2014
Minu Ki-61 mootor tundub olevat samamoodi kinnitatud ja pole olnud mingeid probleeme. Mootor kinnitub risti kujulise metallist osa külge peitpeaga metallikruvidega. Kruvi pea sobitub päris hästi metallis olevate kooniliste avadega. Metallist osa on puidust "tuleseina" küljes puidukruvidega. Niivisi on peitpea surutud metalli ja puidu vahele ning see ei saa kuidagi lahti kerida.kyylik wrote:Käisin antud lennukiga esimest lendu tegemas! peale mõnda lendamist käis üleval plaks ja mootori jäi rippuma,peab ikk hakkama mootori kruve kinni liimima vms.hea et terveks jäi!
selline jama on küll ml esimest korda.
Kyylik, sul ikka propp balanseeritud? Välimuselt sama propp, mis mul siin ümberlõigatuna hetkel vedeleb ja oli juba enne ümber lõikamist ikka ühe laba poolt nagu kiva vette. Mootori küljes on, siis hullem kui sääreväristaja. Korraliku vibraga krutib sul kruvid ilusti lahti keerata, hoolimata sellest, et seal taga tugipind olemas
The ground is the limit not the sky
- Eachine Racer 250
- KingKongSmart100
- Fox EPO Glider 2.32m
- Taranis ja FrSky kampott
- 1/10 SCT
- Camera: Runcam 2
Pisut juba offtoppic, seepärast minu poolt siia viimane selle teemaline....kyylik wrote: mida stardis ei olnud tunda.
Aga balanseeritakse tavaliselt ikka propeller *enne* nina alla kruvimist. Lisaks, teine siuke huvitav nähtus, mis sellega seostub on resonants. Võib olla niimoodu, et stardi täisgaasiga ei olegi miskit erilist tunda, aga leveli peal veerandist kolmveerandi gaasini kukub päris põhjalikult lõhkuma. Aga, kaugelt Saaremaalt on seda muidugi suht raske kuulda ning täpselt juhendada

Aga kui ikka korralikult lõhkuma kukub, siis on Saaremaale tunda jubacuprum wrote: Võib olla niimoodu, et stardi täisgaasiga ei olegi miskit erilist tunda, aga leveli peal veerandist kolmveerandi gaasini kukub päris põhjalikult lõhkuma. Aga, kaugelt Saaremaalt on seda muidugi suht raske kuulda ning täpselt juhendada

The ground is the limit not the sky
- Eachine Racer 250
- KingKongSmart100
- Fox EPO Glider 2.32m
- Taranis ja FrSky kampott
- 1/10 SCT
- Camera: Runcam 2
Täna oli väga hea lennuilm. Sai Lantel käidud koptereid tuulutamas.
Üle pika aja oli palju ruumi, sai kohe suurema kopteriga proovitud kiiret lendu ning järske kurve. Esimest korda sai kiirel lennul tehtud tagasipööre nii, et kopter oli maapinna suhtes 90 kraadise nurga all. Peaks mingil hetkel gps peale istutama, et kiirust hinnata
Üle pika aja oli palju ruumi, sai kohe suurema kopteriga proovitud kiiret lendu ning järske kurve. Esimest korda sai kiirel lennul tehtud tagasipööre nii, et kopter oli maapinna suhtes 90 kraadise nurga all. Peaks mingil hetkel gps peale istutama, et kiirust hinnata

T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne
; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )

Kas selline kurv tuli? http://youtu.be/jOlVJv7jAHgRiff wrote:Täna oli väga hea lennuilm. Sai Lantel käidud koptereid tuulutamas.
Üle pika aja oli palju ruumi, sai kohe suurema kopteriga proovitud kiiret lendu ning järske kurve. Esimest korda sai kiirel lennul tehtud tagasipööre nii, et kopter oli maapinna suhtes 90 kraadise nurga all. Peaks mingil hetkel gps peale istutama, et kiirust hinnata
The ground is the limit not the sky
- Eachine Racer 250
- KingKongSmart100
- Fox EPO Glider 2.32m
- Taranis ja FrSky kampott
- 1/10 SCT
- Camera: Runcam 2
Suured tänud kyylik-le, oli täna minu mentor lennukiga lendamise juures - esimene lend üldse. Valevile ka tänud, et sai mind nii kaugele oma optimismiga ja kihutuskõnega ning laenas oma lennukit 
Täna sai järgi proovitud ka uus trikk kopteriga - lendad kopteriga nina ees endast eemale, tõstad nina üles nii, et jalused on üleval ning lendad enda juurde tagasi ning uuesti nina üles, jalused uuesti alla poole ja endast eemale... Simus on see trikk suhteliselt lihtne, nüüd sai ka õhus järgi proovitud. Järgmine eesmärk on teha jalused üleval kurv.

Täna sai järgi proovitud ka uus trikk kopteriga - lendad kopteriga nina ees endast eemale, tõstad nina üles nii, et jalused on üleval ning lendad enda juurde tagasi ning uuesti nina üles, jalused uuesti alla poole ja endast eemale... Simus on see trikk suhteliselt lihtne, nüüd sai ka õhus järgi proovitud. Järgmine eesmärk on teha jalused üleval kurv.
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne
; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )

Mind kihutasid mu oma lapsed täna põlla pääle Fox'i pöördesse ajama ja ise tulid ka kaasa. Sai 3 lendu tehtud, kokku veetsime aega pea 2 tundi platsil.
Tehase seadistusega on ikka jama selle lennuki puhul, mootor lahja - DT750 ja 12x6 propp. Vastu tuult tekib punnitamise effekt ja pikema ülestõusuga kisub regu kole kuumaks. Max temp, mille puldi ekraan mällu jättis, oli +83C. Rõõmu ei valmista see, video pealt vaatasin üle selle temperatuuriga käitumise - regu hakkas hooti pöördeid vähendama. Hea seegi, muidu oleks maha põlenud.
Täna õhtul, kui vabast ajast vaba aega üle jääb, vahetan mootori laagrid ära. Originaalid on kaks pauku saanud ja pole enam hea seisus.
Tehase seadistusega on ikka jama selle lennuki puhul, mootor lahja - DT750 ja 12x6 propp. Vastu tuult tekib punnitamise effekt ja pikema ülestõusuga kisub regu kole kuumaks. Max temp, mille puldi ekraan mällu jättis, oli +83C. Rõõmu ei valmista see, video pealt vaatasin üle selle temperatuuriga käitumise - regu hakkas hooti pöördeid vähendama. Hea seegi, muidu oleks maha põlenud.
Täna õhtul, kui vabast ajast vaba aega üle jääb, vahetan mootori laagrid ära. Originaalid on kaks pauku saanud ja pole enam hea seisus.
The ground is the limit not the sky
- Eachine Racer 250
- KingKongSmart100
- Fox EPO Glider 2.32m
- Taranis ja FrSky kampott
- 1/10 SCT
- Camera: Runcam 2
riff küll erilist abi ei vajanud.lennuk püsis ilusti õhus jne.sa siuke äkiline mees(kopter voolab sl soontes)ehk teinekord 3d lennukit pead proovima!
aga minu juhtimise ajal pääsesime napilt crashist! minu kõrval seisnud inimesel helises telefoon! aga just siis sattus olema selline muster täpselt ühel joonel!: mina-2meetrit-helisev telefoon-7meetrit-lennuk-cr400meetrit-mobiili mast.lennuk kaotas 2-3sekundiks kõik tüürid.keeras nina alla,pööras end kummuli jne.(nutine oli veel lennuki kõrgus siis,mitte rohkem kui 6-7meetrit)paanika hoos rebisin kõrgus tüüri ja lõin gaasi põhja,õnneks reageeris lennuk tüürile enne maad.mootor ärkas ellu natukene peale lennuki paika saamist.
aga minu juhtimise ajal pääsesime napilt crashist! minu kõrval seisnud inimesel helises telefoon! aga just siis sattus olema selline muster täpselt ühel joonel!: mina-2meetrit-helisev telefoon-7meetrit-lennuk-cr400meetrit-mobiili mast.lennuk kaotas 2-3sekundiks kõik tüürid.keeras nina alla,pööras end kummuli jne.(nutine oli veel lennuki kõrgus siis,mitte rohkem kui 6-7meetrit)paanika hoos rebisin kõrgus tüüri ja lõin gaasi põhja,õnneks reageeris lennuk tüürile enne maad.mootor ärkas ellu natukene peale lennuki paika saamist.
See mootor ja tehase regu kannatb vabalt 13x7 labasid,ilma probleemidetta.nemo wrote:Mind kihutasid mu oma lapsed täna põlla pääle Fox'i pöördesse ajama ja ise tulid ka kaasa. Sai 3 lendu tehtud, kokku veetsime aega pea 2 tundi platsil.
Tehase seadistusega on ikka jama selle lennuki puhul, mootor lahja - DT750 ja 12x6 propp. Vastu tuult tekib punnitamise effekt ja pikema ülestõusuga kisub regu kole kuumaks. Max temp, mille puldi ekraan mällu jättis, oli +83C. Rõõmu ei valmista see, video pealt vaatasin üle selle temperatuuriga käitumise - regu hakkas hooti pöördeid vähendama. Hea seegi, muidu oleks maha põlenud.
Täna õhtul, kui vabast ajast vaba aega üle jääb, vahetan mootori laagrid ära. Originaalid on kaks pauku saanud ja pole enam hea seisus.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Eks see sõltu ka lennustiilist, mul on see midagi muud kui liuglemine kõrgustesse a'la 0.5m sekundis. Ikka ruttu üles ja siis igas asendis alla ja üles ja tont teab kuhu veel - kui ma ainult liuelda sooviks, siis FOX Acrobatic Glider ei sobiks selleks mitte. Tehase regu kinkisin ära, asemele sai HK 30A UBEC, mind on see hästi teeninud.Ervin2 wrote:See mootor ja tehase regu kannatb vabalt 13x7 labasid,ilma probleemidetta.nemo wrote:Mind kihutasid mu oma lapsed täna põlla pääle Fox'i pöördesse ajama ja ise tulid ka kaasa. Sai 3 lendu tehtud, kokku veetsime aega pea 2 tundi platsil.
Tehase seadistusega on ikka jama selle lennuki puhul, mootor lahja - DT750 ja 12x6 propp. Vastu tuult tekib punnitamise effekt ja pikema ülestõusuga kisub regu kole kuumaks. Max temp, mille puldi ekraan mällu jättis, oli +83C. Rõõmu ei valmista see, video pealt vaatasin üle selle temperatuuriga käitumise - regu hakkas hooti pöördeid vähendama. Hea seegi, muidu oleks maha põlenud.
Täna õhtul, kui vabast ajast vaba aega üle jääb, vahetan mootori laagrid ära. Originaalid on kaks pauku saanud ja pole enam hea seisus.
Laagrid said vahetatud ja regu temp ka rahunes.
The ground is the limit not the sky
- Eachine Racer 250
- KingKongSmart100
- Fox EPO Glider 2.32m
- Taranis ja FrSky kampott
- 1/10 SCT
- Camera: Runcam 2

Sa ikka veel julged Kollasel käia?usamees wrote:Kollasel jube tuul kuid väga palav.: http://youtu.be/pRtQPFbW1JI
Vaata, osadel inimestel on nii riskantne töö, et vabal ajal püüavad nad kõiki riske minimeerida. Teise inimese elu jälle nii igav, et peab vägisi riske otsima ja kuskile ronima või alla hüppamaRopka wrote:minu arust oli täitsa ok tuul, lennukid lendasid küll
tavaliselt on võistluste ajal palju kõvem tuul ja kindlasti valest suunast

TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Kpe wrote:Sa ikka veel julged Kollasel käia?usamees wrote:Kollasel jube tuul kuid väga palav.: http://youtu.be/pRtQPFbW1JI


