Page 1 of 1

puldi mode 1, mode 2 ...

Posted: Sat Apr 21, 2007 22:30
by tola555
http://www.rc-airplane-world.com/rc-tra ... modes.html

millist mode't kasutatakse meil Eestis? Millist kasutad sina?

Posted: Sat Apr 21, 2007 22:40
by Võsalendur
Mode 1, vahepeal simus proovisin mode 2 liiga palju kordi ja tänu sellele tapsin oma mudeli ära:P

Posted: Sat Apr 21, 2007 23:18
by mart63
M0d3 "2" f0r L1f3 :lol: :lol:

Posted: Sun Apr 22, 2007 0:01
by tola555
mul tundub just mode 2 reaalsem päris elule. Täpsus küll kannatab

Posted: Sun Apr 22, 2007 8:55
by Võsalendur
No reaalsuses ei ole sul nagunii 2 kangi näppudevahel.

Posted: Sun Apr 22, 2007 10:18
by striker13
mode 1 minu puhul.

Posted: Sun Apr 22, 2007 10:21
by Kristjan
Hakkab pihta.

Kui päris lennukitega midagi võrrelda siis peab ühe kangiga suutma lennukit juhtida - olgu siis kopter või lennuk, on põhiline juhtkang jalgevahel või armatuuri küljes ning sellega juhitakse lennuvahendi kaldeid. Just täpselt nii on ka MODE 2 puhul.

Mismoodi saab täpsus kannatada? Kui ei suuda erinevaid tüüre eraldi liigutada siis on vaja lihtsalt rohkem praktikat.

Paljud noored Tartu kutid lennutavad MODE1 vanade kalade eeskujul.

K.

Posted: Sun Apr 22, 2007 10:30
by tola555
Kristjan wrote:Hakkab pihta. [...]
Mismoodi saab täpsus kannatada? Kui ei suuda erinevaid tüüre eraldi liigutada siis on vaja lihtsalt rohkem praktikat.


K.
Selles mõttes saab täpsus kannatada, et elevator ja aileronid on sama nupu all ja elevaatorit tõmmates kipub ikka ailerone natuke kohalt sättima. Mode 1 puhul on elevator ja aileronid eraldi ja ei "sega" üksteist. Täpsuse poolest on ehk hea mode 1 aga vigurlennu jaoks on mode 2 nagu loomulik, vähemalt peale mõnda tundi simulaatoris.

Aga jah, praktika külge ja mode 2 :)

Posted: Sun Apr 22, 2007 10:34
by Kristjan
Sellisel juhul ostke omale nelja kangiga pult.
Iga tüüri jaoks eraldi kang ja asi on ülitäpne.

K.

Posted: Sun Apr 22, 2007 10:46
by tola555
Kristjan wrote:Sellisel juhul ostke omale nelja kangiga pult.
Iga tüüri jaoks eraldi kang ja asi on ülitäpne.

K.
kus neid müüakse ? :lol:

Posted: Sun Apr 22, 2007 10:58
by Ervin2

Posted: Sun Apr 22, 2007 11:05
by mart
Kasutan Mode 1 seadistust.

Posted: Sun Apr 22, 2007 14:04
by mart63
tola555 wrote:
Kristjan wrote:Hakkab pihta. [...]
Mismoodi saab täpsus kannatada? Kui ei suuda erinevaid tüüre eraldi liigutada siis on vaja lihtsalt rohkem praktikat.


K.
Selles mõttes saab täpsus kannatada, et elevator ja aileronid on sama nupu all ja elevaatorit tõmmates kipub ikka ailerone natuke kohalt sättima. Mode 1 puhul on elevator ja aileronid eraldi ja ei "sega" üksteist. Täpsuse poolest on ehk hea mode 1 aga vigurlennu jaoks on mode 2 nagu loomulik, vähemalt peale mõnda tundi simulaatoris.

Aga jah, praktika külge ja mode 2 :)


Loll jutt :evil:

Harjutamine teeb meistriks, just on palju parem sama kangi alt liigutada elerone ja kõrgustüüri, sest siis ühe kangi alt kallutad, ja teisega muudad kiirust ja mingil määral ka lennu suunda. Tunnetus palju parem...

Posted: Sun Apr 22, 2007 16:20
by tola555
mart63 wrote: Loll jutt :evil:

Harjutamine teeb meistriks, just on palju parem sama kangi alt liigutada elerone ja kõrgustüüri, sest siis ühe kangi alt kallutad, ja teisega muudad kiirust ja mingil määral ka lennu suunda. Tunnetus palju parem...
Ära ärritu, see pole mingi ühe algaja väljamõeldis, et eraldi kangide alt on täpsus parem. Harjutamine teeb loomulikult meistriks jne.

http://www.rc-airplane-world.com/rc-transmitter-modes.html wrote: No mode is better than another one, but there are pros and cons to each setup.
Take mode 1 for example; the two primary controls (elevator & ailerons) are on separate sticks. This is good because if you move each control independently then there is no chance of you inadvertently changing one while moving the other.
But mode 2 has both these primary controls on the same stick, which replicates the joystick, or yoke, of a real airplane making the control of your model more true to life.
Pealegi, ma ei vaidle, et üks on parem kui teine. Tekkis mõte mode 2 peale üle minna kuna tundub rohkem elutruu.

Posted: Sun Apr 22, 2007 18:03
by striker13
maitse asi...

Posted: Sun Apr 22, 2007 18:23
by mart63
Ühe kangiga saab täpselt sama täpselt lennata. (kui mitte täpsemalt.)

Posted: Sun Apr 22, 2007 18:34
by [J]
Muide mingid aastad tegasi olid müügil puldid, kus kõik 4 kanalit käisid ühe kangi pealt. Lisaks tavalisele sai nuppu, nagu rooli pöörata ja liikus veel ka üles-alla. Kang nägigi välja veidi nagu autopultide rool.
Õnneks, või õnnetuseks ei löönud see variant läbi.
Image
Ka Eestimaal on midagi sellist lennanud. 4 trimmerit antenniga sama kasti külje peal.

Posted: Sun Apr 22, 2007 19:52
by Kuno
Huvitav lennuk seal pildil..
Ise kasutan mode 2,see nagu loogilisem.Kunagi lendasin plaaneriga,puldil oli 2 kanalit,ei mäletagi kumb liigutus kumma käe all oli.Üldiselt ei mäleta,et see oleks kuidagi hea olnud.Tundub kuidagi loogilisem ühe käega kontrollida kõiki lennuki liikumissuundi - ühelt poolt jõuab mõte lennukini läbi ühe käe kiiremini,teisest küljest juhuslikud liigutused (käevärin)mõjutab lennuki liikumist rohkem.Eks ta rohkem tunde küsimus,ja kuidas on juhtimist alustatud - ümber õppida küll mõtet pole,kui lendamine juba käes.