puldi mode 1, mode 2 ...

Kõigest mis teiste alateemade alla ei mahu
Post Reply
User avatar
tola555
Posts: 348
Joined: Thu Mar 15, 2007 13:24

puldi mode 1, mode 2 ...

Post by tola555 »

http://www.rc-airplane-world.com/rc-tra ... modes.html

millist mode't kasutatakse meil Eestis? Millist kasutad sina?
Võsalendur
Posts: 258
Joined: Tue Aug 02, 2005 9:45
Location: Tartu

Post by Võsalendur »

Mode 1, vahepeal simus proovisin mode 2 liiga palju kordi ja tänu sellele tapsin oma mudeli ära:P
User avatar
mart63
Posts: 2508
Joined: Mon Jul 24, 2006 16:44
Location: Tallinn,Mustamäe

Post by mart63 »

M0d3 "2" f0r L1f3 :lol: :lol:
User avatar
tola555
Posts: 348
Joined: Thu Mar 15, 2007 13:24

Post by tola555 »

mul tundub just mode 2 reaalsem päris elule. Täpsus küll kannatab
Võsalendur
Posts: 258
Joined: Tue Aug 02, 2005 9:45
Location: Tartu

Post by Võsalendur »

No reaalsuses ei ole sul nagunii 2 kangi näppudevahel.
User avatar
striker13
Posts: 135
Joined: Tue Mar 20, 2007 19:50
Location: Põlva city

Post by striker13 »

mode 1 minu puhul.
Kristjan
Posts: 577
Joined: Thu Aug 24, 2006 17:45
Location: Tallinn
Contact:

Post by Kristjan »

Hakkab pihta.

Kui päris lennukitega midagi võrrelda siis peab ühe kangiga suutma lennukit juhtida - olgu siis kopter või lennuk, on põhiline juhtkang jalgevahel või armatuuri küljes ning sellega juhitakse lennuvahendi kaldeid. Just täpselt nii on ka MODE 2 puhul.

Mismoodi saab täpsus kannatada? Kui ei suuda erinevaid tüüre eraldi liigutada siis on vaja lihtsalt rohkem praktikat.

Paljud noored Tartu kutid lennutavad MODE1 vanade kalade eeskujul.

K.
User avatar
tola555
Posts: 348
Joined: Thu Mar 15, 2007 13:24

Post by tola555 »

Kristjan wrote:Hakkab pihta. [...]
Mismoodi saab täpsus kannatada? Kui ei suuda erinevaid tüüre eraldi liigutada siis on vaja lihtsalt rohkem praktikat.


K.
Selles mõttes saab täpsus kannatada, et elevator ja aileronid on sama nupu all ja elevaatorit tõmmates kipub ikka ailerone natuke kohalt sättima. Mode 1 puhul on elevator ja aileronid eraldi ja ei "sega" üksteist. Täpsuse poolest on ehk hea mode 1 aga vigurlennu jaoks on mode 2 nagu loomulik, vähemalt peale mõnda tundi simulaatoris.

Aga jah, praktika külge ja mode 2 :)
Kristjan
Posts: 577
Joined: Thu Aug 24, 2006 17:45
Location: Tallinn
Contact:

Post by Kristjan »

Sellisel juhul ostke omale nelja kangiga pult.
Iga tüüri jaoks eraldi kang ja asi on ülitäpne.

K.
User avatar
tola555
Posts: 348
Joined: Thu Mar 15, 2007 13:24

Post by tola555 »

Kristjan wrote:Sellisel juhul ostke omale nelja kangiga pult.
Iga tüüri jaoks eraldi kang ja asi on ülitäpne.

K.
kus neid müüakse ? :lol:
User avatar
Ervin2
Posts: 1787
Joined: Thu Mar 23, 2006 23:24
Location: tallinn & harjumaa
Contact:

Post by Ervin2 »

Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
mart
Posts: 498
Joined: Tue Aug 15, 2006 16:53
Location: Wermelskirchen

Post by mart »

Kasutan Mode 1 seadistust.
User avatar
mart63
Posts: 2508
Joined: Mon Jul 24, 2006 16:44
Location: Tallinn,Mustamäe

Post by mart63 »

tola555 wrote:
Kristjan wrote:Hakkab pihta. [...]
Mismoodi saab täpsus kannatada? Kui ei suuda erinevaid tüüre eraldi liigutada siis on vaja lihtsalt rohkem praktikat.


K.
Selles mõttes saab täpsus kannatada, et elevator ja aileronid on sama nupu all ja elevaatorit tõmmates kipub ikka ailerone natuke kohalt sättima. Mode 1 puhul on elevator ja aileronid eraldi ja ei "sega" üksteist. Täpsuse poolest on ehk hea mode 1 aga vigurlennu jaoks on mode 2 nagu loomulik, vähemalt peale mõnda tundi simulaatoris.

Aga jah, praktika külge ja mode 2 :)


Loll jutt :evil:

Harjutamine teeb meistriks, just on palju parem sama kangi alt liigutada elerone ja kõrgustüüri, sest siis ühe kangi alt kallutad, ja teisega muudad kiirust ja mingil määral ka lennu suunda. Tunnetus palju parem...
User avatar
tola555
Posts: 348
Joined: Thu Mar 15, 2007 13:24

Post by tola555 »

mart63 wrote: Loll jutt :evil:

Harjutamine teeb meistriks, just on palju parem sama kangi alt liigutada elerone ja kõrgustüüri, sest siis ühe kangi alt kallutad, ja teisega muudad kiirust ja mingil määral ka lennu suunda. Tunnetus palju parem...
Ära ärritu, see pole mingi ühe algaja väljamõeldis, et eraldi kangide alt on täpsus parem. Harjutamine teeb loomulikult meistriks jne.

http://www.rc-airplane-world.com/rc-transmitter-modes.html wrote: No mode is better than another one, but there are pros and cons to each setup.
Take mode 1 for example; the two primary controls (elevator & ailerons) are on separate sticks. This is good because if you move each control independently then there is no chance of you inadvertently changing one while moving the other.
But mode 2 has both these primary controls on the same stick, which replicates the joystick, or yoke, of a real airplane making the control of your model more true to life.
Pealegi, ma ei vaidle, et üks on parem kui teine. Tekkis mõte mode 2 peale üle minna kuna tundub rohkem elutruu.
User avatar
striker13
Posts: 135
Joined: Tue Mar 20, 2007 19:50
Location: Põlva city

Post by striker13 »

maitse asi...
User avatar
mart63
Posts: 2508
Joined: Mon Jul 24, 2006 16:44
Location: Tallinn,Mustamäe

Post by mart63 »

Ühe kangiga saab täpselt sama täpselt lennata. (kui mitte täpsemalt.)
[J]
Posts: 2776
Joined: Sun Aug 28, 2005 22:42
Location: Tallinn

Post by [J] »

Muide mingid aastad tegasi olid müügil puldid, kus kõik 4 kanalit käisid ühe kangi pealt. Lisaks tavalisele sai nuppu, nagu rooli pöörata ja liikus veel ka üles-alla. Kang nägigi välja veidi nagu autopultide rool.
Õnneks, või õnnetuseks ei löönud see variant läbi.
Image
Ka Eestimaal on midagi sellist lennanud. 4 trimmerit antenniga sama kasti külje peal.
User avatar
Kuno
Posts: 1436
Joined: Tue Apr 11, 2006 18:03
Location: Tallinn

Post by Kuno »

Huvitav lennuk seal pildil..
Ise kasutan mode 2,see nagu loogilisem.Kunagi lendasin plaaneriga,puldil oli 2 kanalit,ei mäletagi kumb liigutus kumma käe all oli.Üldiselt ei mäleta,et see oleks kuidagi hea olnud.Tundub kuidagi loogilisem ühe käega kontrollida kõiki lennuki liikumissuundi - ühelt poolt jõuab mõte lennukini läbi ühe käe kiiremini,teisest küljest juhuslikud liigutused (käevärin)mõjutab lennuki liikumist rohkem.Eks ta rohkem tunde küsimus,ja kuidas on juhtimist alustatud - ümber õppida küll mõtet pole,kui lendamine juba käes.
Post Reply