puldi mode 1, mode 2 ...
puldi mode 1, mode 2 ...
http://www.rc-airplane-world.com/rc-tra ... modes.html
millist mode't kasutatakse meil Eestis? Millist kasutad sina?
millist mode't kasutatakse meil Eestis? Millist kasutad sina?
-
- Posts: 258
- Joined: Tue Aug 02, 2005 9:45
- Location: Tartu
-
- Posts: 258
- Joined: Tue Aug 02, 2005 9:45
- Location: Tartu
Hakkab pihta.
Kui päris lennukitega midagi võrrelda siis peab ühe kangiga suutma lennukit juhtida - olgu siis kopter või lennuk, on põhiline juhtkang jalgevahel või armatuuri küljes ning sellega juhitakse lennuvahendi kaldeid. Just täpselt nii on ka MODE 2 puhul.
Mismoodi saab täpsus kannatada? Kui ei suuda erinevaid tüüre eraldi liigutada siis on vaja lihtsalt rohkem praktikat.
Paljud noored Tartu kutid lennutavad MODE1 vanade kalade eeskujul.
K.
Kui päris lennukitega midagi võrrelda siis peab ühe kangiga suutma lennukit juhtida - olgu siis kopter või lennuk, on põhiline juhtkang jalgevahel või armatuuri küljes ning sellega juhitakse lennuvahendi kaldeid. Just täpselt nii on ka MODE 2 puhul.
Mismoodi saab täpsus kannatada? Kui ei suuda erinevaid tüüre eraldi liigutada siis on vaja lihtsalt rohkem praktikat.
Paljud noored Tartu kutid lennutavad MODE1 vanade kalade eeskujul.
K.
Selles mõttes saab täpsus kannatada, et elevator ja aileronid on sama nupu all ja elevaatorit tõmmates kipub ikka ailerone natuke kohalt sättima. Mode 1 puhul on elevator ja aileronid eraldi ja ei "sega" üksteist. Täpsuse poolest on ehk hea mode 1 aga vigurlennu jaoks on mode 2 nagu loomulik, vähemalt peale mõnda tundi simulaatoris.Kristjan wrote:Hakkab pihta. [...]
Mismoodi saab täpsus kannatada? Kui ei suuda erinevaid tüüre eraldi liigutada siis on vaja lihtsalt rohkem praktikat.
K.
Aga jah, praktika külge ja mode 2
Vaata ka : http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=933
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
tola555 wrote:Selles mõttes saab täpsus kannatada, et elevator ja aileronid on sama nupu all ja elevaatorit tõmmates kipub ikka ailerone natuke kohalt sättima. Mode 1 puhul on elevator ja aileronid eraldi ja ei "sega" üksteist. Täpsuse poolest on ehk hea mode 1 aga vigurlennu jaoks on mode 2 nagu loomulik, vähemalt peale mõnda tundi simulaatoris.Kristjan wrote:Hakkab pihta. [...]
Mismoodi saab täpsus kannatada? Kui ei suuda erinevaid tüüre eraldi liigutada siis on vaja lihtsalt rohkem praktikat.
K.
Aga jah, praktika külge ja mode 2
Loll jutt
Harjutamine teeb meistriks, just on palju parem sama kangi alt liigutada elerone ja kõrgustüüri, sest siis ühe kangi alt kallutad, ja teisega muudad kiirust ja mingil määral ka lennu suunda. Tunnetus palju parem...
Ära ärritu, see pole mingi ühe algaja väljamõeldis, et eraldi kangide alt on täpsus parem. Harjutamine teeb loomulikult meistriks jne.mart63 wrote: Loll jutt
Harjutamine teeb meistriks, just on palju parem sama kangi alt liigutada elerone ja kõrgustüüri, sest siis ühe kangi alt kallutad, ja teisega muudad kiirust ja mingil määral ka lennu suunda. Tunnetus palju parem...
Pealegi, ma ei vaidle, et üks on parem kui teine. Tekkis mõte mode 2 peale üle minna kuna tundub rohkem elutruu.http://www.rc-airplane-world.com/rc-transmitter-modes.html wrote: No mode is better than another one, but there are pros and cons to each setup.
Take mode 1 for example; the two primary controls (elevator & ailerons) are on separate sticks. This is good because if you move each control independently then there is no chance of you inadvertently changing one while moving the other.
But mode 2 has both these primary controls on the same stick, which replicates the joystick, or yoke, of a real airplane making the control of your model more true to life.
Muide mingid aastad tegasi olid müügil puldid, kus kõik 4 kanalit käisid ühe kangi pealt. Lisaks tavalisele sai nuppu, nagu rooli pöörata ja liikus veel ka üles-alla. Kang nägigi välja veidi nagu autopultide rool.
Õnneks, või õnnetuseks ei löönud see variant läbi.
Ka Eestimaal on midagi sellist lennanud. 4 trimmerit antenniga sama kasti külje peal.
Õnneks, või õnnetuseks ei löönud see variant läbi.
Ka Eestimaal on midagi sellist lennanud. 4 trimmerit antenniga sama kasti külje peal.
Huvitav lennuk seal pildil..
Ise kasutan mode 2,see nagu loogilisem.Kunagi lendasin plaaneriga,puldil oli 2 kanalit,ei mäletagi kumb liigutus kumma käe all oli.Üldiselt ei mäleta,et see oleks kuidagi hea olnud.Tundub kuidagi loogilisem ühe käega kontrollida kõiki lennuki liikumissuundi - ühelt poolt jõuab mõte lennukini läbi ühe käe kiiremini,teisest küljest juhuslikud liigutused (käevärin)mõjutab lennuki liikumist rohkem.Eks ta rohkem tunde küsimus,ja kuidas on juhtimist alustatud - ümber õppida küll mõtet pole,kui lendamine juba käes.
Ise kasutan mode 2,see nagu loogilisem.Kunagi lendasin plaaneriga,puldil oli 2 kanalit,ei mäletagi kumb liigutus kumma käe all oli.Üldiselt ei mäleta,et see oleks kuidagi hea olnud.Tundub kuidagi loogilisem ühe käega kontrollida kõiki lennuki liikumissuundi - ühelt poolt jõuab mõte lennukini läbi ühe käe kiiremini,teisest küljest juhuslikud liigutused (käevärin)mõjutab lennuki liikumist rohkem.Eks ta rohkem tunde küsimus,ja kuidas on juhtimist alustatud - ümber õppida küll mõtet pole,kui lendamine juba käes.