Page 1 of 1

TAXI II

Posted: Mon Apr 30, 2007 11:11
by Ervin2
Korralikku lihtsat treeningmudelit asusin ehitama.
Pildid: http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... me=album35

Siin ka näide Cycloni mootorist,millega esialgu väga rahul olen.

Image

Taxi ninaosa tuleb pisut ümber ehitada.
Kardan,ainult et mootor on sama raske kui sisepõlekas ja seepärast tuleb aku(d) ilmselt kergem ja väiksema võimsusega,esialgu plaanis LIPO 2x1500 14.8v.(panen kaks paralleeli)

Posted: Mon Apr 30, 2007 11:56
by mart
Hei!

Milline mootor täpsemalt on, kui raske ja kui vöimas?

Posted: Wed May 02, 2007 14:20
by Ervin2
Tegemist cycloniga
Image

The sensational development from cyclon brushless . The motor has an integrated electronic speed controller and can be mounted on motorplanes directly at the spant without any extra parts.

Useable for motorplanes up to 2,5 Kg , 500-600W , 1000 rpm/min , 220g , 30-40 A , 5mm shaft , 44x58mm.
Andmeid veel,treenigmasinat veab üles kuni 3 kg,toide 14,8 LIPO(eelseadistatud,teised akutüübid ei sobi)
http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=802

Posted: Wed Nov 21, 2007 20:02
by Ervin2
Pime aeg jälle käes,ehk saan kevadeks valmis!
Asusin usinasti tiibade kallale,mootoriraami ehitasin ka juba ümber.
Suurim leiutamine tuleb ilmselt eleronide kallal!?
Algselt on ju mudel ilma eleronideta.



Image

Posted: Wed Nov 21, 2007 20:20
by mart63
Image

Posted: Thu Nov 22, 2007 0:14
by Ervin2
Täpselt selline plaan ongi,homme loodan lõikamiseni jõuda.

vt. http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... me=album35

Posted: Tue Mar 04, 2008 0:45
by Ervin2
Täna üle pika aja jälle pisut kleepisin lihvisin,mõni mudel kohe ei edene.
Sain tiivaotsad kumeraks ja ribidele tugevdused,lihvis ka eleronid enamvähem õigeks.
Loodan et mingi ime aitab mul selle mudeli märtsi jooksul valmis saada.

Image

Image