naljakaas ja üli odav UAV
-
- Posts: 142
- Joined: Wed Apr 12, 2006 17:05
naljakaas ja üli odav UAV
Üli odav UAV http://www.hobby-lobby.com/predator.htm .
Kas on mõtte osta või ei ole sellga midagi teha?
Kas on mõtte osta või ei ole sellga midagi teha?
-
- Posts: 142
- Joined: Wed Apr 12, 2006 17:05
motokrosser kirjutas
seega aparatuuri komplekti nimekirjast juba maha võtta
http://www.rcgroups.com/forums/attachme ... id=1437118
tegemist siiski väga kidura pildikvaliteediga fotokaga - tõmba ka komplektsusest maha.
Laadija on 110 Voldine - mis Sa sellega peale hakkad?
Mootor Speed 400 - kollektormootor - jälle nagu suht väärtusetu?
Aku NiHm 8-cell 9.6V 1000 mAh - jällegi raske, väike ja vananenud asi!?
Mis Sul siis üldse selle raha eest reaalselt (väärtuslikku) pihku Jääb?
Ma ei ütle, et tegemist oleks täiesti väärtusetu asjaga.
Aga kas see ikka on seda raha väärt.?
kuna selle sagedusega pole eestis midagi peale ahakata võibto daapn; Ega saatja ja vastuvõtja saab ju ära vahetada
seega aparatuuri komplekti nimekirjast juba maha võtta
http://www.rcgroups.com/forums/attachme ... id=1437118
tegemist siiski väga kidura pildikvaliteediga fotokaga - tõmba ka komplektsusest maha.
Laadija on 110 Voldine - mis Sa sellega peale hakkad?
Mootor Speed 400 - kollektormootor - jälle nagu suht väärtusetu?
Aku NiHm 8-cell 9.6V 1000 mAh - jällegi raske, väike ja vananenud asi!?
Mis Sul siis üldse selle raha eest reaalselt (väärtuslikku) pihku Jääb?
Ma ei ütle, et tegemist oleks täiesti väärtusetu asjaga.
Aga kas see ikka on seda raha väärt.?
Last edited by Oehh on Tue Oct 02, 2007 20:56, edited 1 time in total.
-
- Posts: 142
- Joined: Wed Apr 12, 2006 17:05
Aga millega lennata?
Elektriga või piiritusega?
Või hoopis http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=1369
- ilma mootorita?
Elektriga või piiritusega?
Või hoopis http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=1369
- ilma mootorita?
Millega lennata - eelkõige sõltub see sellest,kuidas ja kui palju lennata.Ka sõltub sellest,kus lennata (platsi suurus ja kaugus kodust).Kui nendele küsimustele mõtled,siis on valik lihtne tulema.Selline UAV moodi lennuk ilmselt vigurlennu jaoks väga sobiv ei ole,samas niisama põristamiseks kõlbab küll.Piiritusega käiv mudel oleks ehk kõige sobivam,kui vigurlend on elu eesmärk,plaaner on nagu selline rahulikum vaba aja veetmise vorm.
Niiet,kõigepealt mõtle- mida tahad teha,siis kus asub lennutamisplats ja kui palju on sul aega selle lennukiga lennata ja lõpuks kui palju on raha võimalik oma hobisse paigutada (ka jooksvad kulud hiljem - kütused,akud,võimalik remont) -siis on juba lihtne valida.
Niiet,kõigepealt mõtle- mida tahad teha,siis kus asub lennutamisplats ja kui palju on sul aega selle lennukiga lennata ja lõpuks kui palju on raha võimalik oma hobisse paigutada (ka jooksvad kulud hiljem - kütused,akud,võimalik remont) -siis on juba lihtne valida.
-
- Posts: 142
- Joined: Wed Apr 12, 2006 17:05
Nikkol on I-plane see mootoriga pöörav. T-tähega algav vist pöörab muud moodi.motokrosser wrote:Plats on ca 7km kaugel.Mingid vigurlendu ei taha.Lendama tahaks õppida esialgu.St praeguse niko lennukiga (mootoriga pöörab) suudan 5min ikka lennata.
Ma arvan, et Sul oleks palju pulli mingist EasyStar laadsest asjast või siis nendest samadest Kyosho Piperitest ja Cessnadest. Ja mingi Elektro-UHU jutt käis veel.
Ja siis on loomulikult veel Silverlit-i tehtud X-plane või mis ta nimi oligi.
See viimane on sula pask, ma lugesin manuali läbi.
Easystar on vaikse suveõhtu rõõm. Kyosho vidinad on natuke keerulisemad ja neid on lihtsam lõhkuda, kui paanika tekib.
Ma muidugi ei tea, mis hinnaklassis asja Sa otsid.
daapn
-
- Posts: 142
- Joined: Wed Apr 12, 2006 17:05
Hei,
natuke asjalikum asi: http://www.nitroplanes.com/4eluavrqprra.html
natsa suurem ja kit, mis on mõeldud brushless mootori jaoks.
Samas, tal on olulised detailid muudetud, näiteks saba ei ole enam pööratud allapoole. See lubab ratastest loobuda, aga samas, ta pole enam päris see.
Iseasi, et miks Predatori saba üleüldse allpool on? Kas see annab midagi juurde stabiilsusele õhus? Või on siiski põhjus ainult see:
The tail is swept down because the emergency landing parachute deploys from the bottom of the aircraft causing it to land upside-down. This inverted crash landing protects expensive optics and, because the tail is swept down, does not damage the tail.
Andrus
natuke asjalikum asi: http://www.nitroplanes.com/4eluavrqprra.html
natsa suurem ja kit, mis on mõeldud brushless mootori jaoks.
Samas, tal on olulised detailid muudetud, näiteks saba ei ole enam pööratud allapoole. See lubab ratastest loobuda, aga samas, ta pole enam päris see.
Iseasi, et miks Predatori saba üleüldse allpool on? Kas see annab midagi juurde stabiilsusele õhus? Või on siiski põhjus ainult see:
The tail is swept down because the emergency landing parachute deploys from the bottom of the aircraft causing it to land upside-down. This inverted crash landing protects expensive optics and, because the tail is swept down, does not damage the tail.
Andrus