naljakaas ja üli odav UAV

See on koht, kus rääkida kõigest mudelitega seonduvast, mis teiste teemade alla ei lähe.
Post Reply
motokrosser
Posts: 142
Joined: Wed Apr 12, 2006 17:05

naljakaas ja üli odav UAV

Post by motokrosser »

Üli odav UAV http://www.hobby-lobby.com/predator.htm .
Kas on mõtte osta või ei ole sellga midagi teha?
daapn
Posts: 300
Joined: Mon May 28, 2007 12:48

Post by daapn »

72MHz sagedus ei ole Eestis raadio teel juhitavatele lennumudelitele ette nähtud.

Seega ei tasu osta.


daapn
Even
Posts: 66
Joined: Tue Apr 17, 2007 18:22
Location: Tallinn

Post by Even »

<TEKST KUSTUTATUD>
motokrosser
Posts: 142
Joined: Wed Apr 12, 2006 17:05

Post by motokrosser »

to daapn; Ega saatja ja vastuvõtja saab ju ära vahetada
User avatar
mart63
Posts: 2508
Joined: Mon Jul 24, 2006 16:44
Location: Tallinn,Mustamäe

Post by mart63 »

Asjal pole vist UAV-ga muud pistmist kui välimus ja digikaamera :D
User avatar
Oehh
Posts: 1196
Joined: Thu Jul 12, 2007 1:23
Location: Tallinn

Post by Oehh »

motokrosser kirjutas
to daapn; Ega saatja ja vastuvõtja saab ju ära vahetada
kuna selle sagedusega pole eestis midagi peale ahakata võib
seega aparatuuri komplekti nimekirjast juba maha võtta

http://www.rcgroups.com/forums/attachme ... id=1437118
tegemist siiski väga kidura pildikvaliteediga fotokaga - tõmba ka komplektsusest maha.

Laadija on 110 Voldine - mis Sa sellega peale hakkad?

Mootor Speed 400 - kollektormootor - jälle nagu suht väärtusetu?

Aku NiHm 8-cell 9.6V 1000 mAh - jällegi raske, väike ja vananenud asi!?

Mis Sul siis üldse selle raha eest reaalselt (väärtuslikku) pihku Jääb?


Ma ei ütle, et tegemist oleks täiesti väärtusetu asjaga.

Aga kas see ikka on seda raha väärt.?
Last edited by Oehh on Tue Oct 02, 2007 20:56, edited 1 time in total.
motokrosser
Posts: 142
Joined: Wed Apr 12, 2006 17:05

Post by motokrosser »

Ees märks ei ole pildistada. Lennata on.Aga nt ilmselt Kyosho Clipped Wing oleks selles osas asjalikum.
User avatar
Oehh
Posts: 1196
Joined: Thu Jul 12, 2007 1:23
Location: Tallinn

Post by Oehh »

Aga millega lennata?

Elektriga või piiritusega?

Või hoopis http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=1369
- ilma mootorita?
User avatar
Kuno
Posts: 1436
Joined: Tue Apr 11, 2006 18:03
Location: Tallinn

Post by Kuno »

Millega lennata - eelkõige sõltub see sellest,kuidas ja kui palju lennata.Ka sõltub sellest,kus lennata (platsi suurus ja kaugus kodust).Kui nendele küsimustele mõtled,siis on valik lihtne tulema.Selline UAV moodi lennuk ilmselt vigurlennu jaoks väga sobiv ei ole,samas niisama põristamiseks kõlbab küll.Piiritusega käiv mudel oleks ehk kõige sobivam,kui vigurlend on elu eesmärk,plaaner on nagu selline rahulikum vaba aja veetmise vorm.
Niiet,kõigepealt mõtle- mida tahad teha,siis kus asub lennutamisplats ja kui palju on sul aega selle lennukiga lennata ja lõpuks kui palju on raha võimalik oma hobisse paigutada (ka jooksvad kulud hiljem - kütused,akud,võimalik remont) -siis on juba lihtne valida.
motokrosser
Posts: 142
Joined: Wed Apr 12, 2006 17:05

Post by motokrosser »

Plats on ca 7km kaugel.Mingid vigurlendu ei taha.Lendama tahaks õppida esialgu.St praeguse niko lennukiga (mootoriga pöörab) suudan 5min ikka lennata.
daapn
Posts: 300
Joined: Mon May 28, 2007 12:48

Post by daapn »

motokrosser wrote:Plats on ca 7km kaugel.Mingid vigurlendu ei taha.Lendama tahaks õppida esialgu.St praeguse niko lennukiga (mootoriga pöörab) suudan 5min ikka lennata.
Nikkol on I-plane see mootoriga pöörav. T-tähega algav vist pöörab muud moodi.

Ma arvan, et Sul oleks palju pulli mingist EasyStar laadsest asjast või siis nendest samadest Kyosho Piperitest ja Cessnadest. Ja mingi Elektro-UHU jutt käis veel.

Ja siis on loomulikult veel Silverlit-i tehtud X-plane või mis ta nimi oligi.

See viimane on sula pask, ma lugesin manuali läbi.

Easystar on vaikse suveõhtu rõõm. Kyosho vidinad on natuke keerulisemad ja neid on lihtsam lõhkuda, kui paanika tekib.

Ma muidugi ei tea, mis hinnaklassis asja Sa otsid.


daapn
motokrosser
Posts: 142
Joined: Wed Apr 12, 2006 17:05

Post by motokrosser »

praegu on mull Nikko Tusabasa.
Hinna klass on 2-3 tuhat.Ilmselt oleks Gnauperi UHU ka selles hinnaklassis hea asi.
[J]
Posts: 2776
Joined: Sun Aug 28, 2005 22:42
Location: Tallinn

Post by [J] »

Esmalt võiks hankida normaalse saatja ja pardakomplekti, edasi oleks võimalused odava lennuki leidniseks väga suured ja aparatuur kõlbaks igale riistale.
User avatar
ak
Posts: 552
Joined: Fri Jul 20, 2007 17:16
Location: Tallinn
Contact:

Post by ak »

Hei,

natuke asjalikum asi: http://www.nitroplanes.com/4eluavrqprra.html
natsa suurem ja kit, mis on mõeldud brushless mootori jaoks.

Samas, tal on olulised detailid muudetud, näiteks saba ei ole enam pööratud allapoole. See lubab ratastest loobuda, aga samas, ta pole enam päris see.

Iseasi, et miks Predatori saba üleüldse allpool on? Kas see annab midagi juurde stabiilsusele õhus? Või on siiski põhjus ainult see:
The tail is swept down because the emergency landing parachute deploys from the bottom of the aircraft causing it to land upside-down. This inverted crash landing protects expensive optics and, because the tail is swept down, does not damage the tail.

Andrus
Post Reply