13-14dal lennutamised

Teavita toimuvatest võistlustest ja kokkusaamistest ning treeningutest.

Moderators: Marek, mart63

Post Reply
Marek
Posts: 2912
Joined: Tue Jul 26, 2005 15:43

13-14dal lennutamised

Post by Marek »

ilmaprognoos soosib vist lennuks laupäeva pärastlõunat? Kes kuhu? Mina vast 1500ks Piibele. Nii et uustulnukad arvestage sellega ;)

PS! Võiks üles lugeda palju on see aasta uusi mudellendureid juurde tulnud vanale seltskonnale. Kahe viimase nädalaga on nt 3 keda mina tean :? - täitsa pööraselt äge ju :)

3-4 aastat tagasi oli hea kui 3-4 lennukit põllul oli :D, 2 nädalat tagsi oli Hüürus tosin autot pargitud lennuplatsi kõrvale :?

Homme siis koos lendama!!!
Last edited by Marek on Sun Oct 14, 2007 10:47, edited 1 time in total.
User avatar
Keks
Posts: 325
Joined: Thu Oct 04, 2007 19:59
Location: Loo
Contact:

Post by Keks »

Mina lähen täna nädalavahetuseks tartumaale, panen lennuki autosse kaasa, kui ilma peaks olema siis tahaks homme raadi vanale lennuväljale lendama minna.
YAK 54
T-REX 700
kanal: 2,4G

Maksim Keks 5228035
User avatar
Kuno
Posts: 1436
Joined: Tue Apr 11, 2006 18:03
Location: Tallinn

Post by Kuno »

Kui ilm lubab,siis Hüüru ja ilmselt pühapäeval,kuna laupäev on seekord tööpäev ja ilmselt peale kella 1700 pole enam põllul suurt midagi teha.
User avatar
Submarin
Posts: 826
Joined: Sun Aug 27, 2006 17:49
Location: Tln

Post by Submarin »

Kui veab siis tulen aga mitte lennukiga,vaid vaatama ja tähtsat nägu tegema :)
Futaba T8FG
TBS Discovery
GoPro 3 BE +

51980760
User avatar
mart63
Posts: 2508
Joined: Mon Jul 24, 2006 16:44
Location: Tallinn,Mustamäe

Post by mart63 »

Miks Piibe?
Kollasele oleks mul palju parem minna, tingimused ka meeldivamad.
Muidu olen tuleja nii või naa, üksi Hüürusse minna ka jama :)
Marek
Posts: 2912
Joined: Tue Jul 26, 2005 15:43

Post by Marek »

No keegi ei keela ju Hüüru sul minna?
Ega ma ise ka lähen Hüüru kui Piibele üldse kedagi ei tule.
vana
Posts: 676
Joined: Tue Sep 05, 2006 11:43
Location: Tallinn, Õismäe

Post by vana »

Hei Kuno!
Tule parem kollasele, pealegi oled Sa ropka tabelis "sees" :D
User avatar
Trixt
Posts: 142
Joined: Mon Jun 11, 2007 0:07
Location: Tallinn

Post by Trixt »

Meie ka Piibele kui vähegi ilma...sai kütustki juurde ostetud ja puha... :shock:
----------------------------------------------------------
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
User avatar
mart63
Posts: 2508
Joined: Mon Jul 24, 2006 16:44
Location: Tallinn,Mustamäe

Post by mart63 »

Lähen keskpäeva paiku kollasele.
User avatar
Ervin2
Posts: 1787
Joined: Thu Mar 23, 2006 23:24
Location: tallinn & harjumaa
Contact:

Post by Ervin2 »

Kui ikka vähegi ilma on üritan ka ,kui töölt saan ära viilida.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Marek
Posts: 2912
Joined: Tue Jul 26, 2005 15:43

Post by Marek »

hetkel on suht rõve jäine põhjatuul aga peale lõunat peaks asi paranema, pigem vist ilmutan end Hüürus, sest nagunii sinnapoole asja ja teekond oleks sama pikk kui Piibele.
User avatar
mart63
Posts: 2508
Joined: Mon Jul 24, 2006 16:44
Location: Tallinn,Mustamäe

Post by mart63 »

Tulen ka, kuskil 3 paiku.
User avatar
Trixt
Posts: 142
Joined: Mon Jun 11, 2007 0:07
Location: Tallinn

Post by Trixt »

Meie hakkame varsti piibele suunduma....
----------------------------------------------------------
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
Morgan
Posts: 50
Joined: Sun Sep 09, 2007 15:31
Location: Tallinn

Post by Morgan »

mina kahjuks ei saa see NV tulla :(
kui jägmine NV ilm on hea siis tulen kindlasti :wink:
Lancair 360 / MK2 ( MÜÜA)
Calmato 40 trainer
mootorid: Os 46 AX ( MÜÜA ) , GX 40
Marek
Posts: 2912
Joined: Tue Jul 26, 2005 15:43

Post by Marek »

Huhh, käidud ja isegi lennatud (küll võõra lennukiga aga siiski), külm põhjatuul tegi säru ja värinad sees siiani (võibolla ka Eesti koondise mäng selles süüdi :D ), aga samas ikka parem kui kodus mökutada. Piibel käisid vist ainsana Trixti & Co, oleks isegi nendega ühinenud aga oli linna asja. Piibel on hetkel ikka mõned suured plussid, auto jääb puhtaks :D ja ei pea vette maanduma (Mart täna tegi veidi allveelaeva) + sile jne.
Hüürus olid Maxim, Mart isaga, mina, Tarvo, Mati ja Robert, Jaan, Cuprum ja Submarine brüneti iludusega (mitte C2 ei mõtle) ning keegi veel tundmatu mees lapsega.
Kõik jäid vist terveks ja said põsed punaseks. Maxim näitas kuidas I Maailmasõja lennuk pommi alla viskas, kahjuks veidi kaugel ja ilma plahvatuseta, kuigi pidanuks plahvatama :D
Mart tegi kestvuslennu rekordit oma uue F3...C?( No see käest heitmise plaaner), kuid tuulise ilmaga on see suht raske.
Kui homme on soojem siis võiks mõelda ju jälle lennutamistele?
User avatar
mart63
Posts: 2508
Joined: Mon Jul 24, 2006 16:44
Location: Tallinn,Mustamäe

Post by mart63 »

[quote="Marek"]Mart tegi kestvuslennu rekordit oma uue F3...C?( No see käest heitmise plaaner), kuid tuulise ilmaga on see suht raske.[/quote]

F3K :) Päeva rekordiks jäi 1.24, sellise tuulega ei leia eriti tõusvaid õhuvoole.

Edit: Quote ei tööta :?
arne
Posts: 467
Joined: Thu Aug 11, 2005 23:07
Location: Tallinn
Contact:

Post by arne »

1.24 täna on väga hea tulemus. Liivimaa meistrivõistlustel noorte arvestuses oleks sa päris kõva koha pälvinud.

Arne
User avatar
mart63
Posts: 2508
Joined: Mon Jul 24, 2006 16:44
Location: Tallinn,Mustamäe

Post by mart63 »

:)
Ise ka täitsa rahul lennukiga, aga starti tuleb veel palju lihvida ja leida see optimaalne tõusunurk et saada kõige kõrgemale, seda parim vaikse ilmaga katsetada.
Marek
Posts: 2912
Joined: Tue Jul 26, 2005 15:43

Post by Marek »

Kuno on Hüürus ja kutsub kõiki seltsi!
User avatar
Trixt
Posts: 142
Joined: Mon Jun 11, 2007 0:07
Location: Tallinn

Post by Trixt »

Meie jälle Piibele...ja stardime kohe...
----------------------------------------------------------
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
User avatar
Kuno
Posts: 1436
Joined: Tue Apr 11, 2006 18:03
Location: Tallinn

Post by Kuno »

Sai kollasel päris usinalt lennatud.Kohal olid lisaks minule Kolja,Vana,Tola555,korra külastas meid ka Peep.Ilm oli super,kõik laabus,oleksin hooletuse tõttu peaaegu oma Ekstra Vana Audi katusesse sõidutanud aga õnneks andsid nii lennuk kui ka piloot lõpuks endast parima ja olukord lahenes positiivselt,kuigi vahepeal lennuki tiivaots peaaegu maad puudutas.Üritasin pöörisest väljuda allatuult,aga lennuk ei olnud kohe päris kindel,et ta seda manöövrit teha suudab-ja kogu teema lahenes positiivselt väga maa lähedal ja mitte eriti kaugel Vana autost!
Koljal tekkis küsimus-mis toimub Nordic 2007 kavas peale õhkutõusmist,kas jägneb tagasipöördele tühi ots ja mis manöövriga pööratakse esimesele vigurile-kas siis pool kuuba kaheksat või immelmanniga.Äkki on kellelgi säilinud PDF failina see kava (mitte lihtsate joontega,vaid skemaatiline variant).
daapn
Posts: 300
Joined: Mon May 28, 2007 12:48

Post by daapn »

Kas nendest midagi ei sobi, mis vigurlennu alafoorumis on teema "F3A reeglid ja F3A Sport kava koos juhendiga" esimeses postituses?

Telefonitsi ma linki siia manada ei suuda.

daapn
User avatar
Kuno
Posts: 1436
Joined: Tue Apr 11, 2006 18:03
Location: Tallinn

Post by Kuno »

Probleem ongi selles,et need vanad lingid ei tööta enam,aitaks vaid,kui kellelgi on see kava kirjutatud oma arvutisse PDF-ina.
User avatar
lauri
Administrator
Posts: 3057
Joined: Wed Jul 20, 2005 23:13
Location: Tallinn, Estonia
Contact:

Post by lauri »

Kuno, panin infot F3A alateemasse... Aga vastuseks KÕIGILE küsimustele on FAI reeglistik, mille leiad siit: http://www.fai.org/aeromodelling/documents/sc4

Ja F3A kohta siit (kõikide vigurite kirjeldused!):
ftp://www.fai.org/sporting_code/sc4/sc4.f3a.07.zip

Stardi kohta on öledud järgmist:
P-05.01 Take-off sequence: Place the model aircraft on the runway, and take off. Soon after reaching a safe
height, turn 90 degrees toward the line defined by the upwind and downwind markers. When
approximately over this line, turn 270 degrees in the opposite direction for a downwind trim pass with the
model aircraft upright. When approaching the downwind marker, perform a 180-degree turn, reversal, or
other turn-around manoeuvre of the competitor’s choice.
Judging notes:
Take-off sequence not followed, zero points.
Model aircraft passes behind the judges' line (zero line), zero points.
Model aircraft is flown very far past the left-hand and/or right-hand marker flags, zero points.
Only two scores, a zero or a 10, may be awarded for the take-off sequence.


Ehk siis start täpselt see, mida me Spordis lennanud oleme... Või saan ma millestki valesti aru?
Lauri Laidna - www.pistik.com
User avatar
Kuno
Posts: 1436
Joined: Tue Apr 11, 2006 18:03
Location: Tallinn

Post by Kuno »

Esialgu pilt selge.
Post Reply