13-14dal lennutamised
13-14dal lennutamised
ilmaprognoos soosib vist lennuks laupäeva pärastlõunat? Kes kuhu? Mina vast 1500ks Piibele. Nii et uustulnukad arvestage sellega
PS! Võiks üles lugeda palju on see aasta uusi mudellendureid juurde tulnud vanale seltskonnale. Kahe viimase nädalaga on nt 3 keda mina tean - täitsa pööraselt äge ju
3-4 aastat tagasi oli hea kui 3-4 lennukit põllul oli , 2 nädalat tagsi oli Hüürus tosin autot pargitud lennuplatsi kõrvale
Homme siis koos lendama!!!
PS! Võiks üles lugeda palju on see aasta uusi mudellendureid juurde tulnud vanale seltskonnale. Kahe viimase nädalaga on nt 3 keda mina tean - täitsa pööraselt äge ju
3-4 aastat tagasi oli hea kui 3-4 lennukit põllul oli , 2 nädalat tagsi oli Hüürus tosin autot pargitud lennuplatsi kõrvale
Homme siis koos lendama!!!
Last edited by Marek on Sun Oct 14, 2007 10:47, edited 1 time in total.
Huhh, käidud ja isegi lennatud (küll võõra lennukiga aga siiski), külm põhjatuul tegi säru ja värinad sees siiani (võibolla ka Eesti koondise mäng selles süüdi ), aga samas ikka parem kui kodus mökutada. Piibel käisid vist ainsana Trixti & Co, oleks isegi nendega ühinenud aga oli linna asja. Piibel on hetkel ikka mõned suured plussid, auto jääb puhtaks ja ei pea vette maanduma (Mart täna tegi veidi allveelaeva) + sile jne.
Hüürus olid Maxim, Mart isaga, mina, Tarvo, Mati ja Robert, Jaan, Cuprum ja Submarine brüneti iludusega (mitte C2 ei mõtle) ning keegi veel tundmatu mees lapsega.
Kõik jäid vist terveks ja said põsed punaseks. Maxim näitas kuidas I Maailmasõja lennuk pommi alla viskas, kahjuks veidi kaugel ja ilma plahvatuseta, kuigi pidanuks plahvatama
Mart tegi kestvuslennu rekordit oma uue F3...C?( No see käest heitmise plaaner), kuid tuulise ilmaga on see suht raske.
Kui homme on soojem siis võiks mõelda ju jälle lennutamistele?
Hüürus olid Maxim, Mart isaga, mina, Tarvo, Mati ja Robert, Jaan, Cuprum ja Submarine brüneti iludusega (mitte C2 ei mõtle) ning keegi veel tundmatu mees lapsega.
Kõik jäid vist terveks ja said põsed punaseks. Maxim näitas kuidas I Maailmasõja lennuk pommi alla viskas, kahjuks veidi kaugel ja ilma plahvatuseta, kuigi pidanuks plahvatama
Mart tegi kestvuslennu rekordit oma uue F3...C?( No see käest heitmise plaaner), kuid tuulise ilmaga on see suht raske.
Kui homme on soojem siis võiks mõelda ju jälle lennutamistele?
Sai kollasel päris usinalt lennatud.Kohal olid lisaks minule Kolja,Vana,Tola555,korra külastas meid ka Peep.Ilm oli super,kõik laabus,oleksin hooletuse tõttu peaaegu oma Ekstra Vana Audi katusesse sõidutanud aga õnneks andsid nii lennuk kui ka piloot lõpuks endast parima ja olukord lahenes positiivselt,kuigi vahepeal lennuki tiivaots peaaegu maad puudutas.Üritasin pöörisest väljuda allatuult,aga lennuk ei olnud kohe päris kindel,et ta seda manöövrit teha suudab-ja kogu teema lahenes positiivselt väga maa lähedal ja mitte eriti kaugel Vana autost!
Koljal tekkis küsimus-mis toimub Nordic 2007 kavas peale õhkutõusmist,kas jägneb tagasipöördele tühi ots ja mis manöövriga pööratakse esimesele vigurile-kas siis pool kuuba kaheksat või immelmanniga.Äkki on kellelgi säilinud PDF failina see kava (mitte lihtsate joontega,vaid skemaatiline variant).
Koljal tekkis küsimus-mis toimub Nordic 2007 kavas peale õhkutõusmist,kas jägneb tagasipöördele tühi ots ja mis manöövriga pööratakse esimesele vigurile-kas siis pool kuuba kaheksat või immelmanniga.Äkki on kellelgi säilinud PDF failina see kava (mitte lihtsate joontega,vaid skemaatiline variant).
Kuno, panin infot F3A alateemasse... Aga vastuseks KÕIGILE küsimustele on FAI reeglistik, mille leiad siit: http://www.fai.org/aeromodelling/documents/sc4
Ja F3A kohta siit (kõikide vigurite kirjeldused!):
ftp://www.fai.org/sporting_code/sc4/sc4.f3a.07.zip
Stardi kohta on öledud järgmist:
P-05.01 Take-off sequence: Place the model aircraft on the runway, and take off. Soon after reaching a safe
height, turn 90 degrees toward the line defined by the upwind and downwind markers. When
approximately over this line, turn 270 degrees in the opposite direction for a downwind trim pass with the
model aircraft upright. When approaching the downwind marker, perform a 180-degree turn, reversal, or
other turn-around manoeuvre of the competitor’s choice.
Judging notes:
Take-off sequence not followed, zero points.
Model aircraft passes behind the judges' line (zero line), zero points.
Model aircraft is flown very far past the left-hand and/or right-hand marker flags, zero points.
Only two scores, a zero or a 10, may be awarded for the take-off sequence.
Ehk siis start täpselt see, mida me Spordis lennanud oleme... Või saan ma millestki valesti aru?
Ja F3A kohta siit (kõikide vigurite kirjeldused!):
ftp://www.fai.org/sporting_code/sc4/sc4.f3a.07.zip
Stardi kohta on öledud järgmist:
P-05.01 Take-off sequence: Place the model aircraft on the runway, and take off. Soon after reaching a safe
height, turn 90 degrees toward the line defined by the upwind and downwind markers. When
approximately over this line, turn 270 degrees in the opposite direction for a downwind trim pass with the
model aircraft upright. When approaching the downwind marker, perform a 180-degree turn, reversal, or
other turn-around manoeuvre of the competitor’s choice.
Judging notes:
Take-off sequence not followed, zero points.
Model aircraft passes behind the judges' line (zero line), zero points.
Model aircraft is flown very far past the left-hand and/or right-hand marker flags, zero points.
Only two scores, a zero or a 10, may be awarded for the take-off sequence.
Ehk siis start täpselt see, mida me Spordis lennanud oleme... Või saan ma millestki valesti aru?
Lauri Laidna - www.pistik.com