Kajakas
http://et.wikipedia.org/wiki/Kajakas
http://en.wikipedia.org/wiki/Seagull
Alates 120g 29cm
Kuni 1750g 76cm
http://en.wikipedia.org/wiki/Seagull
Alates 120g 29cm
Kuni 1750g 76cm
Lauri Laidna - www.pistik.com
Kajakat ei ole näinud, küll aga on mingid vennad teinud päris seksika "suitsupääsukese" - taga pusher voldib end ilusti "käärideks" kokku kah, niiet päris ehtne tundub lendamas.Ropskar wrote:Ma ei saa nüüd aru. Kajakal servod ja vastuvõtja peal?
Käib jutt mingist spetsiifilisest plaanerist või mudelitüübist vms?
No algselt ma kirjutasin lihtsalt paar tobedat mõtet. Nagu vaja, Off-topic osakonda.
Jälgige nüüd mängu.
Õismäe tornmaja viimase (16) korruse aknast viskad välja saiatüki. Ja mängukaaslane viskab ka. Võidab see, kelle saiatükk käib läbi rohkema arvu kajakate nokast, enne kui maha kukub.
Kui kajakaid pole, lähed ostad turult (Õismäe 48 torni juures näiteks) mingi kala ja viskad selle esimesena.
Kuidas aga saavutada, et saiatükk ei lendaks esimese kajaka nokas minema?
Sai tuleb hambapastaga kokku määrida.
Eesti MV esimene etapp korraldatakse märts-mai-aprill-veebruar 2008. head harjutamist!
daapn
Jälgige nüüd mängu.
Õismäe tornmaja viimase (16) korruse aknast viskad välja saiatüki. Ja mängukaaslane viskab ka. Võidab see, kelle saiatükk käib läbi rohkema arvu kajakate nokast, enne kui maha kukub.
Kui kajakaid pole, lähed ostad turult (Õismäe 48 torni juures näiteks) mingi kala ja viskad selle esimesena.
Kuidas aga saavutada, et saiatükk ei lendaks esimese kajaka nokas minema?
Sai tuleb hambapastaga kokku määrida.
Eesti MV esimene etapp korraldatakse märts-mai-aprill-veebruar 2008. head harjutamist!
daapn
Muidugi sellest, et kajakas muudab dünaamiliselt tiiva kuju, kasutades ära ka kõige väiksemad soosivad õhuvoolud. Samuti on kajaka tiib tema lennuülesande jaoks ideaalkujuline. Kindlasti mängib siin veel rolli tiiva ehk sulestiku peenstruktuur. Väiksem hõõrdejõud ja vähem pööriseid. Evolutsioon on toiminud miljoneid aastaid ja on olnud aega valida parimad kujud, materjalid, mootorid/servod ja juhtimiselektroonika.
Kajakas läbinud evolutsiooni sadu tuhandeid ja miljoneid aastaid. Inimene lennukit täiustanud veidi rohkem kui sada aastat
Vaadake F1 autot 5 aastat tagasi ja sellel aastal. Aerodünaamika komponendid, erinevad tiivad on ikka meeletult muutunud. Niiet arenguruumi on kõvasti.
Vaadake F1 autot 5 aastat tagasi ja sellel aastal. Aerodünaamika komponendid, erinevad tiivad on ikka meeletult muutunud. Niiet arenguruumi on kõvasti.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Kopter tegelikult ei lenda ju.AndresO wrote:Paljud linnud suudavad ka kohapeal lennata. Selleks ei pea olema kopter.tola555 wrote:kui kajakas on nii mitu miljonit aasta arenenud, siis miks on tal tiivad ja mitte propeller nagu kopteril
Ta peksab lihtsalt kaigastega õhku maapinna poole, mille peale ärritunud maapind inetu aparaadi endast eemale tõukab.
daapn
Minu teadmiste kohaselt need 2 asja omavahel jäigalt seotud peaksid olema ja lõppkokkuvõttes ikka sõber Impulsi ja tema jäävuse seaduse pikad ning karvased kõrvad kogu selle süsteemi tagant välja paistavad.Marek wrote:kas see ei ole mitte veidi vale, eks ta pritsib õhku allapoole küll aga tõstejõud tekib ikkagi labade kohale tekkivast alarõhust...onju - nagu lennuki tiibki lennukit tõstab. Allapritsitav õhk mängib vähe rolli.
Vaadeldes lokaalset süsteemi, siis võid jah kujutada jõuvektoreid, mis tekkivad pindala korda rõhkude vahe baasil. Samas aga seesama rõhkude vahe paratamatult ühtlustub ühel hetkel, ning tulemuseks ongi allapoole liikuv õhumass ühes oma impulsiga ning teistpidist impulssi omav ja sellega gravitatsiooniseaduse rikkumise eest türmi minev koperdis.
Tüüp on tal tegelikult Larus marinus ja välja näeb see mudel umbes selline...Ropskar wrote:Ma ei saa siiani aru, misasi või kesasi see "kajaks" siis siin teemast on. On see siis mingil kindel mudellennuki tüüp või tehakse siin teemas ainult nalja? Kui see on mingi mudellennuki tüüp, siis paluks et postitataks ka pilt, saaks asi vähe selgemaks.
Mis teemasse puutub, siis selles teemas polegi teist nigu õieti ( Off-Topic'is jaurame ju ).
Kuigi, kuigi - igas naljas tera tõtt ja tões nalja. Nii ka siin on siiski märgata häirivalt mudellennunduslikku lähenemist eriti varisemiskiiruse osas näiteks