Hakkaks otsast peale
Hakkaks otsast peale
Tere
Oleks soov hakata nullist pihta mingisuguse traineri(spm) lennutamisega. Eelmine lennuk purunes oskamatuse, kogenematuse ning kõigelelisaks hoolimatuse tõttu. Hobbi on huvitav ja ei tahaks veel käega lüüa, vaid prooviks veel korra.
Seega otsiksin inimest kes oleks instruktori eest, soovitavalt Tartust. Ostaks kere, kas siis calmato või graupneri oma. Laeks sinna näsa ümber ja oleks kes kontrolliks üle, jagaks näpunäiteid ning oleks lennutamisel abiks.
Kui keegi soovib aidata siis telliks lähiajal ära ja uuest aastast hakkaks nokitsema.
Andrias
Oleks soov hakata nullist pihta mingisuguse traineri(spm) lennutamisega. Eelmine lennuk purunes oskamatuse, kogenematuse ning kõigelelisaks hoolimatuse tõttu. Hobbi on huvitav ja ei tahaks veel käega lüüa, vaid prooviks veel korra.
Seega otsiksin inimest kes oleks instruktori eest, soovitavalt Tartust. Ostaks kere, kas siis calmato või graupneri oma. Laeks sinna näsa ümber ja oleks kes kontrolliks üle, jagaks näpunäiteid ning oleks lennutamisel abiks.
Kui keegi soovib aidata siis telliks lähiajal ära ja uuest aastast hakkaks nokitsema.
Andrias
targutamise maailmameister e. Annaks jumal häda, küll abi ikka saab.
Trainer Mex-S. Tigre 45
Kanal 70
Trainer Mex-S. Tigre 45
Kanal 70
Tartus aitab teema 911 ehk http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=911
Ja Tartu Mudellennu Klubis on ikka mootorlennukite lennutajaid ka.
Ja Tartu Mudellennu Klubis on ikka mootorlennukite lennutajaid ka.
Meil on homme 16.30 tund, kui tahad roni kohale.
Sesmõttes oleks klubis ehitamine hea, et saaksid kasutada klubi ruume ja tööriistu, omandaksid natuke sellealast haridust ja saad kogemusi ja teadmisi teistega jagada.
Miinus oleks muidugi see, et mudeli tegemine võtab arvatavasti natuke kauem aga kvaliteet tuleks vast parem.
Sesmõttes oleks klubis ehitamine hea, et saaksid kasutada klubi ruume ja tööriistu, omandaksid natuke sellealast haridust ja saad kogemusi ja teadmisi teistega jagada.
Miinus oleks muidugi see, et mudeli tegemine võtab arvatavasti natuke kauem aga kvaliteet tuleks vast parem.
Esimene lend:lasin puruks ja taastasin
Teine lend: lendas peaaegu perfektselt maandudes lõhkusin vaid propelleri(põhjuseks maandusin liiga kaugele ja künklikule pinnale idleva mootoriga)
Kolmas lend: ja viimane lend seega. Tõusul tundus lennuk ilmatuma raske olema ja lendas nagu vati sees, kuigi olin raskuskeset tahapoole viinud. Vb ka jahedast ilmast mootor veits jõuetu. Surus pöördel ikkagi nina alla(ei suutnud kuidagi enam nina üles saada), pööris ja otse maase.
Sihuke lugu
Teine lend: lendas peaaegu perfektselt maandudes lõhkusin vaid propelleri(põhjuseks maandusin liiga kaugele ja künklikule pinnale idleva mootoriga)
Kolmas lend: ja viimane lend seega. Tõusul tundus lennuk ilmatuma raske olema ja lendas nagu vati sees, kuigi olin raskuskeset tahapoole viinud. Vb ka jahedast ilmast mootor veits jõuetu. Surus pöördel ikkagi nina alla(ei suutnud kuidagi enam nina üles saada), pööris ja otse maase.
Sihuke lugu
targutamise maailmameister e. Annaks jumal häda, küll abi ikka saab.
Trainer Mex-S. Tigre 45
Kanal 70
Trainer Mex-S. Tigre 45
Kanal 70
Ok aga telliks siis lähiajal lennuki ära.Kumb oleks parem kas graupneri trainer 65(199eur.) või calmato 40(155eur). Mõlemal mootorid peal ja nende hinnavaheks u.50 euri. Graupneri oma on suurem, see on vist peamine eelis.
Paneksin lennuki kokku ja siis kevade poole tuleks vaatama kuidas lennatakse ja ehk veaks lennuki kohale ning äkki keegi hea inimene vaatab üle ja teeks proovilennu? Talve sisustaksin fms'iga, kui see on piisav.
Paneksin lennuki kokku ja siis kevade poole tuleks vaatama kuidas lennatakse ja ehk veaks lennuki kohale ning äkki keegi hea inimene vaatab üle ja teeks proovilennu? Talve sisustaksin fms'iga, kui see on piisav.
targutamise maailmameister e. Annaks jumal häda, küll abi ikka saab.
Trainer Mex-S. Tigre 45
Kanal 70
Trainer Mex-S. Tigre 45
Kanal 70
hmmm, stardist tuiskad minema ja paned 15 sekki sirgelt, siis on lennuk juba vaatevälja piiril või sellest väljas juba....liiga palju minu arust
proovi rohkem enda ees lennutada, selja taha, kaugele sattumist ja väga suuri kiiruseid katsu vältida
kaugel olles on lennuk väga pisike ja peab tugevasti pingutama, et selle lendu jälgida, samuti ei kuule enam mootori häält ka, võtad gaasi maha ja äkki mootor enam ei käigi, sa ei tea ka, siis lähed kalpsad rõõmsalt pool tundi ja otsid oma lennukit kesa pealt. ei saa ohutult maanduda ka kuna lennukit enam ei näe, eriti maa lähedalt
teine viga mis tehakse...lastakse lennuk kaugele väikseks mustaks kriipsuks ja tüürid on suure käiguga ehk lennuk väga äkiline, siis kaotad orientatsiooni ja paanika ja "prügikott" on kerge tulema
proovi neid asju esialgu vältida ja asi muutub iga lennuga põnevamaks;)
ahjaa lennuki kohta kehtib see, et mida suurem seda parem, rahulikum, sujuvam lendaja, aga samas kui sul juba kogu tehnika on olemas ja töötab, siis võid sama "40" mõõtu lennukiga edasi tegelda, pole vaja kohe suuri rahanumbreid tuulutada.
proovi rohkem enda ees lennutada, selja taha, kaugele sattumist ja väga suuri kiiruseid katsu vältida
kaugel olles on lennuk väga pisike ja peab tugevasti pingutama, et selle lendu jälgida, samuti ei kuule enam mootori häält ka, võtad gaasi maha ja äkki mootor enam ei käigi, sa ei tea ka, siis lähed kalpsad rõõmsalt pool tundi ja otsid oma lennukit kesa pealt. ei saa ohutult maanduda ka kuna lennukit enam ei näe, eriti maa lähedalt
teine viga mis tehakse...lastakse lennuk kaugele väikseks mustaks kriipsuks ja tüürid on suure käiguga ehk lennuk väga äkiline, siis kaotad orientatsiooni ja paanika ja "prügikott" on kerge tulema
proovi neid asju esialgu vältida ja asi muutub iga lennuga põnevamaks;)
ahjaa lennuki kohta kehtib see, et mida suurem seda parem, rahulikum, sujuvam lendaja, aga samas kui sul juba kogu tehnika on olemas ja töötab, siis võid sama "40" mõõtu lennukiga edasi tegelda, pole vaja kohe suuri rahanumbreid tuulutada.
kogun vanu vene lennukimootoreid
Hei, Andrias
Olen ise ilmselt Sinutaoline kärsitu, algaja (1,2a.) pohhuist. Oma mudeleid olen lasknud n korda vastu maad, kuid parandamine on aega võtnud max. 30 min.
Milles asi? Asi nimelt selline, et esimeseks mudeliks tuleb valida mitte kergelt purunev, kuid lihtsalt parandatav mudel. Kindlasti pole see balsa-kile...
Näit. Multiplexi toodangus on vähemalt 4 erinevat, mida saaks soovitada.
Kindlasti peab simulaatoriga lendamine enamvähem käppas olema.
Multiplexi Elaporist mudelitega lendamiseks piisab FMS´ist.
Olen ise ilmselt Sinutaoline kärsitu, algaja (1,2a.) pohhuist. Oma mudeleid olen lasknud n korda vastu maad, kuid parandamine on aega võtnud max. 30 min.
Milles asi? Asi nimelt selline, et esimeseks mudeliks tuleb valida mitte kergelt purunev, kuid lihtsalt parandatav mudel. Kindlasti pole see balsa-kile...
Näit. Multiplexi toodangus on vähemalt 4 erinevat, mida saaks soovitada.
Kindlasti peab simulaatoriga lendamine enamvähem käppas olema.
Multiplexi Elaporist mudelitega lendamiseks piisab FMS´ist.
võta parem nagu vana ütles. Minu esimene lennuk on kah multiplex easystar. Lendasin FMS tasuta simuga tunnikese ja sai minna juba päriselt lendama. Natuke liimipüstoliga vahuplasti augutäiteks ja asi parandatud. On kerge ja aeglane lendaja. Saad refleksid selges oluliselt odavamalt ja pingevabamalt.
Multiplexil on FMSi mudelid olemas (www.multiplex-rc.de, Downloads/Software/Data files for FMS...).
Kas FMSi proovisid ikka viimast versiooni, kus saab tuule ka sisse lülitada?
Kas FMSi proovisid ikka viimast versiooni, kus saab tuule ka sisse lülitada?
ei usu et kedagi nüüd solvasid SPM meeldib ka mulle ja ka paljudele teistele ja on ka mehi kes on jäänud elektri juurde. Maitse asi.
Kukkumis ja lõhkumist vältida soovitan 2 puldi treeningut tänu sellele on minul (ma ka suht algaja veel) kõik lennukid terveks jäänud. Ära üksi platsil proovima hakka
Kukkumis ja lõhkumist vältida soovitan 2 puldi treeningut tänu sellele on minul (ma ka suht algaja veel) kõik lennukid terveks jäänud. Ära üksi platsil proovima hakka
Futaba T8FG
TBS Discovery
GoPro 3 BE +
51980760
TBS Discovery
GoPro 3 BE +
51980760
Tegelikult hakkab enamus ränki kukkumisi tulema just siis, kui arvad endal juba kogemust olema - muutud hooletuks, lähed ülbeks ja riskid liialt.andrias wrote:jah vot ongi. Eelviimane lend oli juba enamvähem, seega hakkasingi rusikaga vastu rinda taguma, et mis see siis lendamine ära ei ole.
Ja nüüd on käes
Paarist kolmest lennust ei maksa veel järeldusi teha - see võib olla algaja õnn. Kunagi mäletan kellegi soovitust, et ennem pärislennukit ei maksaks näppida, kui simus vähemalt kümme lendu järjest ja korralikult tehtud.
Mis solvamisse puutub, siis mootori valik on minu arusaamise järgi kujunenud siinsel seltskonnal asjaks, mida aksepteeritakse. Kellele ema, kellele tütar, kes võtaks nad mõlemad korraga letti Loomulikult üritatakse teisi vahetevahel "oma usku põõrata", aga see rohkem siuke vaheldustegevus.
Mul küll mõlemad letis, mõlemal omad plussid ja omad miinused. Väikest paarisaja grammist 3d mudelit sisepõlekaga vast ei tee, aga suuri 33%jne mõõtkavas lennukeid elektrile ehitada on väga kulukas, ning praegusel hetkel suured elektrikad tulevad enamasti raskemad lõpp kokkuvõttes kui sisepõlekad.cuprum wrote:Tegelikult hakkab enamus ränki kukkumisi tulema just siis, kui arvad endal juba kogemust olema - muutud hooletuks, lähed ülbeks ja riskid liialt.andrias wrote:jah vot ongi. Eelviimane lend oli juba enamvähem, seega hakkasingi rusikaga vastu rinda taguma, et mis see siis lendamine ära ei ole.
Ja nüüd on käes
Paarist kolmest lennust ei maksa veel järeldusi teha - see võib olla algaja õnn. Kunagi mäletan kellegi soovitust, et ennem pärislennukit ei maksaks näppida, kui simus vähemalt kümme lendu järjest ja korralikult tehtud.
Mis solvamisse puutub, siis mootori valik on minu arusaamise järgi kujunenud siinsel seltskonnal asjaks, mida aksepteeritakse. Kellele ema, kellele tütar, kes võtaks nad mõlemad korraga letti Loomulikult üritatakse teisi vahetevahel "oma usku põõrata", aga see rohkem siuke vaheldustegevus.