lisaks kõigele sellele, et 4-taktilisel käib pauk iga kahe ringi kohta, siis ka kütusekulu on peaaegu 2x väiksem (töömahu kohta), mootori enda kiirus ka väiksem, kuluvus väiksem
2-taktilisel on momendikõver siuke vibalik, et jõud tekib tal alles siis kui pöörded põhjas on
4-taktilisel on jõud kohe olemas nii kui siibrit paotad, võrdeliselt pööretega
analoogiline võrdlus 3-4 silindriliste riisiautodega (japsid) ja usa V8 mootoritega möiratajad.
lisaks usakal on 100 km/h liikumisel mootori pöörded 1600-1800, riisiraketil 3000 ja siis ka enam jõudu möödasõiduks ei ole, kuigi passi järgi kõik vaatavad et noo rsk minu pisikesel punnil on ju kilovatte ikka rohkem
...ja kui on veel 2 inimest peale juhi ka peal, siis on kütusekulu juba suurem vaudest, vaul ei muutu üldse kulu
mitte et ma usa suuremootorilisi õigustaks, aga võrdlus on selline
selliste argumentidea on trikilennukitel ja rippujatel 4-taktilised või suisa bensukad.