Hüüru <-> Alliku = sageduskonflikt!
Hüüru <-> Alliku = sageduskonflikt!
Kuno märkus (pärit eelmistest topicutest) sageduskonfliktide võimalikkusest on täiesti asjakohane: Hüürus käiakse üsna tihti lennutamas, niiet seoses Alliku kasutuselevõtuga muutuvad ilmselt mõlemad kohad suhteliselt riskantseteks. Kohtade omavaheline kaugus on enam-vähem 2 km piiril autoga mööda teed jõnksutadeski, aga kui mõõta linnulennult, on kaugus ilmselt oluliselt väiksem.
Kui otsida neutraalset pinda, siis kvartsipuu võiks ju tekitada Hüüru Veskisse , aga ma kardan, et purjus naljavennad ja hajameelsed piloodid kokku muudavad selle suht kiiresti mõttetuks.
Niiet, mis oleks lahenduseks?
Kuna kõik ei loe seda foorumit siin samuti mitte, peaks lahenduse välja panema vähemalt Hüüru platsile, ilmselt mngi suure ja silmapaistva sildi kujul.
Terv,
Indrek
Kui otsida neutraalset pinda, siis kvartsipuu võiks ju tekitada Hüüru Veskisse , aga ma kardan, et purjus naljavennad ja hajameelsed piloodid kokku muudavad selle suht kiiresti mõttetuks.
Niiet, mis oleks lahenduseks?
Kuna kõik ei loe seda foorumit siin samuti mitte, peaks lahenduse välja panema vähemalt Hüüru platsile, ilmselt mngi suure ja silmapaistva sildi kujul.
Terv,
Indrek
Mõlemal platsil lennutamine ei oma tegelikult sügavamat mõtet. Võiks ikkagi välja kujuneda üks põhiline plats, poleks konflikti sagedustega ja järgmisel aastal peaks ka "risti" maha niitma mootorlennukite/helikopterite tarvis.
Ise pooldan Hyyru platsi, kui see alles jääb ja omanikuga üle rääkida, et võib veidi niita-tasandada maad. Hyyru platsil pole muret sellega, et päris-lennuk võib maanduma tulla, kuigi seda ma ka ei tea, kas Allikule üldse lennukid see aasta maandunud on?! Igatahes on õigem mitte kahte asja kokku viia, kui VÄHEGI võimalik.
Regio kaardilt sain linnulennult platside vahelise kauguse 3 - 3.5km - mootor-lennuki puhul vast ei teki probleeme, aga plaanerit kõrgel pilve all lennutades võib ehk probleeme tekkida?!
Ise pooldan Hyyru platsi, kui see alles jääb ja omanikuga üle rääkida, et võib veidi niita-tasandada maad. Hyyru platsil pole muret sellega, et päris-lennuk võib maanduma tulla, kuigi seda ma ka ei tea, kas Allikule üldse lennukid see aasta maandunud on?! Igatahes on õigem mitte kahte asja kokku viia, kui VÄHEGI võimalik.
Regio kaardilt sain linnulennult platside vahelise kauguse 3 - 3.5km - mootor-lennuki puhul vast ei teki probleeme, aga plaanerit kõrgel pilve all lennutades võib ehk probleeme tekkida?!
Lauri Laidna - www.pistik.com
Alliku platsi omanik on hea tuttav, usun et tal poleks midagi selle vastu, kui te seal maandumisraja sisse niidaksite. Kui muu poolest on plats sobiv, siis andke teada, räägin kodanikuga. Lisanduda võivad muidugi kõiksugused erinevad piirangud, ent eks need tulevad välja juba asja käigus.
Rando
(Lauril on mu number)
Edit: Signatuuril on ka
Rando
(Lauril on mu number)
Edit: Signatuuril on ka
Mulle on jäänud mulje,et on nagu kaks seltskonda,plaanerimehed ja mootorlennukimehed.
Mõlemale seltskonnale vist sama plats ei pruugi sobida,kuna nõudmised erinevad vist,ma mudugi ei tea kas see täpselt nii on,olen ise väga vähe koos teistega käinud,kuna suurema osa ajast olen seal Kuusalu ja Loksa kandis,kus käin mulle lähedalolevatel platsidel,mis tegelikult ei vasta üleüldse mingitele tingimustele,lihtsalt heinamaa,mere ääres ja võsa ka veel peal kohati.
Oktoobrist olen aga Tallinnas ja tahaks kindlasti seltskonnaga tuttavamaks saada ja ühineda,mudellenunduse kuluka aga huvitava hobiga tegelejatega,olgu siis ükskõik kummal platsil,valik on kogemustega meeste teha.
Oi kui raske(ja kallis) on algus!
Kui mõistust pole siis kannatab rahakott!
Mõlemale seltskonnale vist sama plats ei pruugi sobida,kuna nõudmised erinevad vist,ma mudugi ei tea kas see täpselt nii on,olen ise väga vähe koos teistega käinud,kuna suurema osa ajast olen seal Kuusalu ja Loksa kandis,kus käin mulle lähedalolevatel platsidel,mis tegelikult ei vasta üleüldse mingitele tingimustele,lihtsalt heinamaa,mere ääres ja võsa ka veel peal kohati.
Oktoobrist olen aga Tallinnas ja tahaks kindlasti seltskonnaga tuttavamaks saada ja ühineda,mudellenunduse kuluka aga huvitava hobiga tegelejatega,olgu siis ükskõik kummal platsil,valik on kogemustega meeste teha.
Oi kui raske(ja kallis) on algus!
Kui mõistust pole siis kannatab rahakott!
Last edited by Ervin2 on Wed Oct 04, 2006 0:41, edited 1 time in total.
Ise järgmine hooaega nii motoorlennukit kui plaanerit lennutan. Sobib mõlema jaoks nii Hüüru kui Alliku plats, mootorlennukite jaoks on vaja lihtsalt "rist" maha teha - rullida ja niita et saaks maast õhku tõusta.
Mudelistidele sobib see (seal olema käinud) kõige Laagri poolsem osa, ehk siis stardiraja alguse "tagune" mis on eemal kõigist majadest ja muust.
Mudelistidele sobib see (seal olema käinud) kõige Laagri poolsem osa, ehk siis stardiraja alguse "tagune" mis on eemal kõigist majadest ja muust.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Kindlasti tuleb uurida,kuna hetkel minu meelest Tallinna lähiümbruses parimat võimalust annab otsida.Kõige tähtsam antud hetkel on see,mis saab sellest platsist edasi,kas see jääb lennuväljaks,või hakatakse seal järgmisel aastal ehitustegevust arendama või midagi sellist.Kui jääb lennuväljaks,siis tuleks võimalust mööda seda tagumist nurka kujundama hakata.Seal on vahva ka asjaolu,et kui maa on pehme,siis ei pea muru peale sõitma,saab autod jätta ka teele.Keilas Aadu Salumäe platsil on näha,mis tulemus on pehmele murule sõitmisel.
PANEME LUKKU, et uurime Alliku lennuvälja diili - ja Kuno võiks sel teemal mudelistide esindaja olla, kuna tema leitud see Alliku lennuväli ja asjaga vist kõige enam kursis!
Mudelistid rulliksid siis mingis osas maa siledamaks ja niidaksid ära, et oleks kuni 1cm kõrgune hein-muru. Mingit platsi rikkumist pole, vaid teeme selle just ühes osas siledamaks...
Mudelistid rulliksid siis mingis osas maa siledamaks ja niidaksid ära, et oleks kuni 1cm kõrgune hein-muru. Mingit platsi rikkumist pole, vaid teeme selle just ühes osas siledamaks...
Lauri Laidna - www.pistik.com