Lennuõhtu 13. märts

Teavita toimuvatest võistlustest ja kokkusaamistest ning treeningutest.

Moderators: Marek, mart63

Post Reply
User avatar
cuprum
Posts: 1548
Joined: Fri Mar 09, 2007 22:16
Location: EEKE

Lennuõhtu 13. märts

Post by cuprum »

Seda, et ilm tundub ilusaks minema ning kui ma suudan kell 16 algava telefonikonverentsi kontrolli all hoida (loe: kiiresti lõpetada) siis plaan suunduda Piibele
Marek
Posts: 2912
Joined: Tue Jul 26, 2005 15:43

Post by Marek »

8)
User avatar
Ropka
Posts: 1450
Joined: Mon Jun 12, 2006 16:47
Location: Tallinn

Post by Ropka »

läks ikkagi ilusaks vihmaks :)
kogun vanu vene lennukimootoreid
User avatar
Raits
Posts: 560
Joined: Thu Aug 31, 2006 18:39
Location: Keila

Post by Raits »

Käisin kl 15.00 kollasel.Tegin oma uue Swallow-90 esimese proovilennu.Swallow-90 on F-3A 168 cm varjant.Mõeldud 4t. OS-MAX-le.Kaalub u. 4 kgMootor jõuab vedada küll.Lendas enam -vähem normaalselt.Raskuskeset peab taha poole nihutama,on teine muidu liiga tuimade liigutustega.Kaasas oli pakendiga lisa,mida ma kohe ei märganud.Seal soovitati F-3A lendamiseks rasluskeskmele teisi numbreid.Põhiõpetus oli vist algaja jaoks liialt ees oleva CG-ga.Muudatused tehtud ,tahaks varsti uuele katsele minna.
Last edited by Raits on Thu Mar 13, 2008 20:36, edited 1 time in total.
User avatar
cuprum
Posts: 1548
Joined: Fri Mar 09, 2007 22:16
Location: EEKE

Post by cuprum »

Ropka wrote:läks ikkagi ilusaks vihmaks :)
Nu ju Sa siis ei osanud õiget kohta valida ;)
Ainus häda, mis Piibel täna õhtupoolikul esines, oli kari mente, kes seal kiirendusharjutusi tegid.
User avatar
Raits
Posts: 560
Joined: Thu Aug 31, 2006 18:39
Location: Keila

Post by Raits »

Kui homme ilm lubab ,lähen mingi aeg Kollasele,arvatavasti kella kolme paiku.
Marek
Posts: 2912
Joined: Tue Jul 26, 2005 15:43

Post by Marek »

Reivole häbi!!! :P

Meie lendasime kuni silm seletas.

Image
Marek
Posts: 2912
Joined: Tue Jul 26, 2005 15:43

Post by Marek »

Nagu pildilt näha lendasime eile seal lennuplatsi ja deltaplaanerite hangaaride vahelisel muruplatsil, mis on hämmastavalt sile. Ninarattaga lennukile küll veidi künklik aga hakkama saab - hädajuhul. Seal on ka sujuvad pikad nõgusused ja tõusud, mis maandumisele vürtsi lisavad, kas siis maapinna kadumisega rataste alt või hoopis tugeva potsatusega, kuna maapind tuleb liiga järsku lähedale.
Post Reply