Samuti märkus vanadele tegijatele olge veidi tolerantsemad uute suhtes - teie huvi on ju et harraastajaid tuleks juurde, mitte et kohe nad ära hirmutada. Ei ole olemas lolle küsimusi on lollid vastused!
TÄNUD ETTE.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
See sõltub üsna suuresti mudelist, mida ehitada. On olemas mudelid, mis sobivad mõlema varjandi peale, samas on olemas ka mudeleid, mida ühelt energiatüübilt teisele suht raske ehitada on - põhjuseks siin peamiselt raskuskeskme paiknemine. Kui ikka mudeli kere juures on arvestatud, et ninna tuleb suht suure massiga nitro/bensu-õgard, siis võib "kergekaalulise" elektrimootoriga raskuskeskme paika ajamine olla tõeline PITA.dellll wrote:küsiks seda et kas on vahet kui ehitan lennukid ja plaanin sinna panna nitro mootori kuna ei sa üle oma leiutamisest.
Ülatiivaline suht stabiilne peaks tulema, samas aga kere tundub suht lühike olema, tõotab elevaatori järgi suht hüppama hakata.dellll wrote: Lennuk on üla tiivaline,tiiva sirutus 115 cm laius tiival 17,3 cm,kere 59 cm pikk ,ja plaanin kasutada vineeri ,paksust ei tea veel ,aga arvan et 2-3 mm. Olen uurind et on olemas (palsa puu) või midagi taolist, ise tean et on olemas 6mm ümar puitu aga kas on olemas peenemat ja 4 kanti ?
dellll wrote:No nii kuna olen saanud kere nii kaugele et tuleb tellida juppe aga väike abi on tere tulnud.
Mootor 2 taktiline. Engine / 2 stroke. 40, 4 stroke. 48~53 class engine, on ette nähtud aga kas saan kasutada seda mootorit kuna on kõik olemas seal .
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=61018
Propeller / D12×P6~8 GP propeller ehk saab ka selle kohta infi.
Kas küünal on ka kaasas või ei ole.
Ja kuna tellin siis võtaks ka kohe starteri et ei jääks näppudest ilma.
Ehk tuleb soovitusi.