KAS KOLLASE PLATSI KUULSUSETU LÕPP?
Kuskil lehes oli hiljuti artikkel eramaal viibimise kohta. Kui eramaa piirid pole selgelt eristatavad, tohib sellel viibida sisuliselt päris vabalt. Variant oleks stardi-maandumisala eramaa siltidega ja muude tähistega ära piirata (omaniku loa olemasolu puhul) ning siis on ka võimalus kõigil lennutajatel viidata sildile ja öelda, et võõrad siin viibida ei tohi!
Lauri Laidna - www.pistik.com
Järgmine ja edasilükkamatu samm meie poolt on läbirääkimine tolle sinise auto omanikega.
Üks läbirääkijaist võiks olla Aleksandr, kes pole küll papist mees, kuid oskaks kindlasti kontakti leida.
Alustuseks tuleb püüda aru saada, mis neid vaevab. Äkki saame neile lihtsalt vastu tulla?
Alles siis saab edasisi kiireloomulisi samme ette võtta.
PS. Tülliminek küla elnikega on halvim, mida juhtuda võib.
Üks läbirääkijaist võiks olla Aleksandr, kes pole küll papist mees, kuid oskaks kindlasti kontakti leida.
Alustuseks tuleb püüda aru saada, mis neid vaevab. Äkki saame neile lihtsalt vastu tulla?
Alles siis saab edasisi kiireloomulisi samme ette võtta.
PS. Tülliminek küla elnikega on halvim, mida juhtuda võib.
vana wrote:Järgmine ja edasilükkamatu samm meie poolt on läbirääkimine tolle sinise auto omanikega.
Üks läbirääkijaist võiks olla Aleksandr, kes pole küll papist mees, kuid oskaks kindlasti kontakti leida.
Alustuseks tuleb püüda aru saada, mis neid vaevab. Äkki saame neile lihtsalt vastu tulla?
Alles siis saab edasisi kiireloomulisi samme ette võtta.
PS. Tülliminek küla elnikega on halvim, mida juhtuda võib.
Minuarust tuleb tüli alati ja igaühega kes selleks soovi avaldab ... ja see et me püüame jälle mõista ...aru saada...vastu tulla ... vabandada... ühist keelt ei leia me nagunii nendega kes lihtsalt ei salli kas siis lennukeid...lendamist ...või kasvõi piloodi konnaprille ... midaiganes...
Alustama peaks sellest et tuleb kõigepealt
1. tegema lihtkirjaliku lepingu maa omanikuga
2. plakatite või siltidega märgistama ära maandumistrajektoorid koos hoiatava jutuvadaga võõraste kohta käiva lähenemiskeelu osas
ja lõpuks samasuguste probleemide ilmnemisel hoopis ise teavitama ja välja kutsuma võimuesindajad ehk siis politsei kes olukorra kohapeal fikseeriks ja lahendaks.
----------------------------------------------------------
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
Hei,
ma arvan, et me ei saa pidada noid sinise auto omanikke külaelanike esindajaiks. Võib-olla on nad hoopis ise kõikide teistega riius. Kui kellegagi läbi rääkida täiendavalt, siis ikka maaomanikega, kui seda vaja on.
Siin on seda korratud, aga paneks omalt poolt kah südamele: konflikti korral oleks abiks, kui vastaspool tunnistajate juuresolekul kas
1. lõhuks midagi ära - sõidaks näiteks autoga üle lennuki. Tähtis on fikseerida fakt, et lõhkumine toimus - hiljem võib alati öelda, et lennuki sees oli 40k eest tehnikat, mis lennuki lõhkumisel riknes.
2. ründaks kedagi - kasvõi tõukaks või müksaks. Jälle, asja toimumise fakt on oluline fikseerida.
Kui see toimub, siis tuleb kindlasti politseisse kohe helistada ja avaldus teha. See kõik - kõnede toimumise fakt, avaldused - läheb menetlemisel arvesse. Ise maandumisel oma lennuki lõhkumine ma arvan et ei kvalifitseeru, kuna pole üheselt selge kelle süül kahju toimus, äkki oleks lennuk anyway puruks kukkunud. Menetlemise fakt ja ka otsus aga piirab kindlasti olevate ja tulevate ründajate kuraasi. Sildid, piirded aitavad ehk nende vastu kellel pole kurje kavatsusi.
EDIT: Tegelikult, Trixt'i on allpool hea point siltide vajalikkuse kohta ka ründajate käsitlemisel.
Andrus
ma arvan, et me ei saa pidada noid sinise auto omanikke külaelanike esindajaiks. Võib-olla on nad hoopis ise kõikide teistega riius. Kui kellegagi läbi rääkida täiendavalt, siis ikka maaomanikega, kui seda vaja on.
Siin on seda korratud, aga paneks omalt poolt kah südamele: konflikti korral oleks abiks, kui vastaspool tunnistajate juuresolekul kas
1. lõhuks midagi ära - sõidaks näiteks autoga üle lennuki. Tähtis on fikseerida fakt, et lõhkumine toimus - hiljem võib alati öelda, et lennuki sees oli 40k eest tehnikat, mis lennuki lõhkumisel riknes.
2. ründaks kedagi - kasvõi tõukaks või müksaks. Jälle, asja toimumise fakt on oluline fikseerida.
Kui see toimub, siis tuleb kindlasti politseisse kohe helistada ja avaldus teha. See kõik - kõnede toimumise fakt, avaldused - läheb menetlemisel arvesse. Ise maandumisel oma lennuki lõhkumine ma arvan et ei kvalifitseeru, kuna pole üheselt selge kelle süül kahju toimus, äkki oleks lennuk anyway puruks kukkunud. Menetlemise fakt ja ka otsus aga piirab kindlasti olevate ja tulevate ründajate kuraasi. Sildid, piirded aitavad ehk nende vastu kellel pole kurje kavatsusi.
EDIT: Tegelikult, Trixt'i on allpool hea point siltide vajalikkuse kohta ka ründajate käsitlemisel.
Andrus
Last edited by ak on Tue Apr 15, 2008 22:30, edited 1 time in total.
Siltide ja piirete olemasoluga oleme me teadlikult juba ette ära lahendanud hilisema probleemi meie jaoks teemal "aga kust mina teadsin et nad seal omal maal lennutavad jne."
Ja AK..l on igati õigus, et kui vähegi võimalust siis selliseid probleeme võrdlemisi maksimum võimaluste piirdes jäädvustada - kas siis pildistada ja veelkord pildistada...ja ka filmida ja veelkord filmida, sest see on otsene tõestusmaterjal mida aksepteerib vaieldamatult igasugune õigusorgan.
Ja AK..l on igati õigus, et kui vähegi võimalust siis selliseid probleeme võrdlemisi maksimum võimaluste piirdes jäädvustada - kas siis pildistada ja veelkord pildistada...ja ka filmida ja veelkord filmida, sest see on otsene tõestusmaterjal mida aksepteerib vaieldamatult igasugune õigusorgan.
----------------------------------------------------------
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
Ärme nüüd kütame end ja teisi üles. See võis olla ka ühe pere hetkeemotsioon seal piirkonnas 10 aasta jooksul. Pealegi on meil ju maaomaniku luba olemas, seega kõik õigused kaitstud, kui me lennutame väljaspool inimeste uneaega. Varsti kolitakse nagunii valmivale platsile ja sealt ei kostu küll ükski hääl küla piirideni.
PS! Aga Kuno peaks ikkagi summutiga lendama. Selline ilma summutiga lendamine kahjustab kõigi meie kõrvasid. Sellepärast on ka välja mõeldud FAI poolt max lubatud mootori müra tekitamine.
PS! Aga Kuno peaks ikkagi summutiga lendama. Selline ilma summutiga lendamine kahjustab kõigi meie kõrvasid. Sellepärast on ka välja mõeldud FAI poolt max lubatud mootori müra tekitamine.
Tegelikult kostub päris kaugele ka praegu. Ise elan 1.4 km kaugusel ja üldiselt ei ole kuulda midagi. Ainult mingi väikse aja tagant kui keegi ajab pöördesse (tuleb nokk maa poole), siis riivab küll kõrva. Eriti just 2 taktilised kostavad kaugele. Bensukas nagu ei ole nii häiriv, tavaline võrri hääl ja ei ole kõvem 2 taktilisest.Marek wrote:Varsti kolitakse nagunii valmivale platsile ja sealt ei kostu küll ükski hääl küla piirideni.
PS! Aga Kuno peaks ikkagi summutiga lendama. Selline ilma summutiga lendamine kahjustab kõigi meie kõrvasid. Sellepärast on ka välja mõeldud FAI poolt max lubatud mootori müra tekitamine.
Kui mina olen 1.4 Km kaugusel, siis enamus maju on 600m ... 1.2Km. Eelmisel suvel juhtusin olema platsist 700m kaugusel majade vahel ja oli küll tunne nagu keegi niidaks muru peakohal. Teiste inimeste nägudest sai kah nii mõndagi lugeda.

Summutiga bensuka puhul küll, aga ilma summutajata teeb ikka väga koledat mürinat. Siuke praksuv ja terav hääl. Eriti rõve on see siis kui maapeale lennukit käivitatakse ja siis soojendatakse. Aga minul on kõrvatropid juba standarvarustuses, nii et mind enam ei häiri. Aga ümbruskonda võib häirida küll.
Ma ei püüa summutita lendamist propageerida,aga teemaks ei olnud konkreetne juhtum,vaid tegevus kui selline üldse.See selleks....
Tegelikult oleks tõesti sildid vaja teha.Kes valdab teemat?Need peaks olema ilmselt korrektselt metallile või plastile trülitud või kleepsuga tehtud.Peaks varuma ka punast linti,kui on vaja maanduda tee kõrvale,siis oleks vaja koridor ära tähistada.Aga uuele rajale tuleks siiski pääs vähemalt tee poolt kraaviga tõkestada,usun,et see on ainuke enam-vähem efektiivnne kaitsevariant.Ja muidugi oleks vaja mingi kiri maaomanikult,kasvõi,et luban oma maad kasutada mudellennukite lennutamiseks.
PS!Kelle poole pöörduda,et valmistada summuti.Siiani kasutatud tehasevariandid ei kõlba,sellest ka ilma summutita lendamine (ega te ometi arva,et mulle see hääl koledasti meeldib?).
Tegelikult oleks tõesti sildid vaja teha.Kes valdab teemat?Need peaks olema ilmselt korrektselt metallile või plastile trülitud või kleepsuga tehtud.Peaks varuma ka punast linti,kui on vaja maanduda tee kõrvale,siis oleks vaja koridor ära tähistada.Aga uuele rajale tuleks siiski pääs vähemalt tee poolt kraaviga tõkestada,usun,et see on ainuke enam-vähem efektiivnne kaitsevariant.Ja muidugi oleks vaja mingi kiri maaomanikult,kasvõi,et luban oma maad kasutada mudellennukite lennutamiseks.
PS!Kelle poole pöörduda,et valmistada summuti.Siiani kasutatud tehasevariandid ei kõlba,sellest ka ilma summutita lendamine (ega te ometi arva,et mulle see hääl koledasti meeldib?).
Selles külas elab üks minu kaasatöötaja (mitte rusikas) ja päris tihti küsib ta mu käest, et jälle sina käisid lendama? Ei käinud? Kes siis seal lendas?
Juhu siis - HÄIRIB!
Aga meile on kõik ju lubatud kella 8 kuni 23 - tahan puurin, tahan muusikat kuulan, tahan Harley Devidsoniga sõidan või lendan! LUBATUD!
Ehitame aeda, kaevame kraavi laseme vett täis! Mis siis et kellegil laps ei saa magada või pea valutab või lihtsalt peale tööpäeva tahab puhata.
Naabritel on kah oma õigused! Meid on 15 ja umbes 30 toetajaid, aga neid on palju rohkem.
Juhu siis - HÄIRIB!

Aga meile on kõik ju lubatud kella 8 kuni 23 - tahan puurin, tahan muusikat kuulan, tahan Harley Devidsoniga sõidan või lendan! LUBATUD!
Ehitame aeda, kaevame kraavi laseme vett täis! Mis siis et kellegil laps ei saa magada või pea valutab või lihtsalt peale tööpäeva tahab puhata.
Naabritel on kah oma õigused! Meid on 15 ja umbes 30 toetajaid, aga neid on palju rohkem.
no nii ka ei saa-mind häirib ka miljon asja ja iga jumala päev-küll sõidab keegi mingisuguse asjaga tänaval,küll räuskab keegi tänaval,küll pargib oma autot kus meeldib jne.Ega me ju ka 24 t ööpäevas seal platsil lenda-vaid mõned tunnid päevas ja ka mitte iga päev.Samas,keegi meie hulgast ei ole vastu,et kehtestada mingisugused päevad,mil seal mootorlennukitega lennatakse-muul ajal kas ei lennata üldse,või siis kasutatakse müra mittetekitavaid aparaate.Küsimus on vaid heas tahtes kokku leppida.Selles külas elab üks minu kaasatöötaja (mitte rusikas) ja päris tihti küsib ta mu käest, et jälle sina käisid lendama? Ei käinud? Kes siis seal lendas?
Juhu siis - HÄIRIB!
Tuleb kohalikega läbi rääkida. Kuulata ära nende pretensioonid, teha omalt poolt kompromissettepanekuid jne. nii, nagu läbirääkimised käivad.
Alustuseks tuleb sinise auto omanikud üles leida ja nendest alustada. Aleksandr on nõus osalema.
Oma sõprade aadressi on lihtsaim leida asjaosalistel - Kunol ja Raitsil.
Seda tuleb teha KOHE.
Alustuseks tuleb sinise auto omanikud üles leida ja nendest alustada. Aleksandr on nõus osalema.
Oma sõprade aadressi on lihtsaim leida asjaosalistel - Kunol ja Raitsil.
Seda tuleb teha KOHE.
Last edited by vana on Wed Apr 16, 2008 14:54, edited 1 time in total.
Minu naaber hakkab igal LAUPÄEVA hommikul kreissaega puid lõikama ja seda IGAL LAUPÄEVAL alates kella 7.45 kuni 11.00 olenemata aastaajast ja ilmast. Peale 11.00 korjab ta oma higised sokid kokku ja läheb õlut lürpima...mis te arvate kas see mulle või kogu ümbruskonna elanikonnale meeldib või mitte....
Samas tuleb postiljon kusagil 7.30 oma arveid postkastidesse sokutama mille peale kogu eramute koertekoor nagu RAMi meeskoor võtab kuulekalt SIBEMOLLIS oma hääled üles ja plõksivad niimoodi kuni küll saab...
Kolm korda võite arvata mis mõtted mul vahest peas liiguvad...
Siit moraal - ma ei lähe ju haubitsaga koertele selgeks tegema et uneajast jäi jälle puudu või midaiganes....
Samas tuleb postiljon kusagil 7.30 oma arveid postkastidesse sokutama mille peale kogu eramute koertekoor nagu RAMi meeskoor võtab kuulekalt SIBEMOLLIS oma hääled üles ja plõksivad niimoodi kuni küll saab...
Kolm korda võite arvata mis mõtted mul vahest peas liiguvad...
Siit moraal - ma ei lähe ju haubitsaga koertele selgeks tegema et uneajast jäi jälle puudu või midaiganes....
----------------------------------------------------------
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
Eks seda tüüpi panne sealt tõesti sõidab aga konkreetselt ei oska küll kedagi nimetada. Tuleb lihtsalt läbi sõita kõik kohad.Kuno wrote:huvitav,et Tolal pole õnnestunud seda autot seal auulivahel näha-äkki olid Lasnamäelt palgatud provokaatoridSee auto ei ole eestimaal väga levinud-peaks kohe silma torkama.
100-meetrine ohulint turvaala piiramiseks, veekindel 80. 00 EEK
Kui selle paneks sinna ümber,siis ei ole peale lennutajate sinna platsile kellegil asja.+2 märki Eramaa.Mõlemale poole tee otsa.
Ülejäänud tuleks ainult ootada, et sinna keegi võõras tuleb. Ja kui tuleb ,siis teha pilt ja kutsuda politsei. Ei ole vaja kedagi taga ajada.
Kui inimene tuleb rahus ,siis seletada ja rääkida millega tegu.
NB: Autode parkimis koht tuleb selgelt tähistada.
Kui selle paneks sinna ümber,siis ei ole peale lennutajate sinna platsile kellegil asja.+2 märki Eramaa.Mõlemale poole tee otsa.
Ülejäänud tuleks ainult ootada, et sinna keegi võõras tuleb. Ja kui tuleb ,siis teha pilt ja kutsuda politsei. Ei ole vaja kedagi taga ajada.
Kui inimene tuleb rahus ,siis seletada ja rääkida millega tegu.
NB: Autode parkimis koht tuleb selgelt tähistada.
Kopteri valik super! Kui ainult rahakott kannatab.
Ma arvan,et neid inimesi pole mõtet otsida,nad leiavad ise meid kui neil on mingi tõsine tahtmine meid "korrale kutsuda".Käisin täna CAP-iga lendamas,polnd kedagi näha.Asi on ilmselt ikkagi liiga lärmakate lennukite probleem,mis vaikse ilmaga eriti palju häirib.Ma arvan kui me ise lollusi ei tee siis meil väga palju vaenlasi ei ole.Uuele platsile jäävad lähemale hoopis teised elamud,mis on teisel pool maanteed.Ennemini peaks tulevikus just sealsete inimestega arvestama.