Kas nina või saba?
Kas nina või saba?
Milline versioon oleks parem,kas nina või sabarattaga ?
Tegemist oleks ülatiivalise mudeliga,nagu cessna,piper ja muud taolised.
Tegemist oleks ülatiivalise mudeliga,nagu cessna,piper ja muud taolised.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
See oleneb väga paljudest asjadest. Kui tahad kiirelt mootorlennukiga lendama õppida ja seda nt asfalti või väga hea murukattega rajal siis vast pigem ninarattaga; need ruleerivad maas paremini ja hoovõtt on mugavam. Sabaratta eelis on vast see, et ei ole nii kapriisne maastiku suhtes, kuid ruleerimine on jama ja hoovõtul kipuvad vänderdama rajal.
Hakkama saab mõlemaga.
Maitse asi vast kah rohkem.
Hakkama saab mõlemaga.
Maitse asi vast kah rohkem.
Saades natuke innustust Viljandi päevadest,mõtlesin asjale tõsisemalt lähenema hakata,ehk siis korralikumat sorti traineri muretseda.
Kuna muud vidinad(mootor,akud,servod)vedelevad riiulil,siis miks ka mitte.
Sõelale jäid:
http://www.der-schweighofer.at/pics/64690.jpg
http://www.der-schweighofer.at/pics/74193.jpg
Kuna muud vidinad(mootor,akud,servod)vedelevad riiulil,siis miks ka mitte.
Sõelale jäid:
http://www.der-schweighofer.at/pics/64690.jpg
http://www.der-schweighofer.at/pics/74193.jpg
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
A miks mitte Multiplex Magister? Ülatiivaline EPP vahust vastupidav trainer.
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... d=P1060227
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... d=P1060226
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... d=P1060227
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... d=P1060226
Lauri Laidna - www.pistik.com
Olemasolev tehnika (mootor) võimaldaks pisut suuremat,st tiib 1,8m.
Pealegi pidi ka suuremaga pisut parem lennata olema.
Muidugi vaht on ka ok ja multiplexil on Mentor ka päris ok.
Pealegi pidi ka suuremaga pisut parem lennata olema.
Muidugi vaht on ka ok ja multiplexil on Mentor ka päris ok.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
EPP vaht on lahe... mudel on üleni ühest jupist ja kui on õigesti projekteeritud, siis nõrki kohti sisuliselt nagu ei tohikski olla! Ei ole ribisid, tugevdusi ja ühendusi mis saavad liimist lahti tulla. Kui lähebki katki, siis liimi vahele, veidi teipi peale ja kestab jälle. Balsakonstruktsiooniga mudel selles osas kuidagi vastu ei saa. Keerulise balsakonstruktsiooniga mudeli remont peale vähegi suuremat crashi on ju tihtipeale pea-aegu mõttetu.
Pilotaazhi õppimiseks veel üks variant on depron-lauast lennuk. Sellist lõhkuda on ka päris raske ja remontida lihtne. Kuna lennuk ise on "kipakas" ja ei lenda stabiiselt, siis õpetabki juhtimist, vaja teda koguaeg kangide otsas talitada. F3A Sport võistlusel näiteks Mardile, kes ongi vist enamasti selliseid väikeseid lennukeid lennutanud öeldi korduvalt, et tehniliselt väga hästi juhib mudelit ja kasutab pöördetüüri õigesti Sealt see tulebki tõenäoliselt, harjutad reflekse ja kangide liigutamist... suure stabiilse mudeliga saab lennatud ainult kald- ja kürgustüüridega ja pöördetüüri kasutamist peab eraldi harjutama. Lennatud saab ka ilma ning tulemuseks on see, et pöördetüüri ei oskagi kasutada! Tean seda omast käest, kui nägin kurja vaeva, et pöördetüüriga õppida: selililennus korrigeerimist õigesti, sõlme ajal pöördetüüriga korrigeerimist, keerise ajal külili olles automaatselt õigesti korrigeerimist. See õppimine siiani pooleli ja automaatne kahjuks veel pole...
Balsamudeliga väga ei kipu niimodi harjutama ja lendama esialgu http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... d=P1010281
Pilotaazhi õppimiseks veel üks variant on depron-lauast lennuk. Sellist lõhkuda on ka päris raske ja remontida lihtne. Kuna lennuk ise on "kipakas" ja ei lenda stabiiselt, siis õpetabki juhtimist, vaja teda koguaeg kangide otsas talitada. F3A Sport võistlusel näiteks Mardile, kes ongi vist enamasti selliseid väikeseid lennukeid lennutanud öeldi korduvalt, et tehniliselt väga hästi juhib mudelit ja kasutab pöördetüüri õigesti Sealt see tulebki tõenäoliselt, harjutad reflekse ja kangide liigutamist... suure stabiilse mudeliga saab lennatud ainult kald- ja kürgustüüridega ja pöördetüüri kasutamist peab eraldi harjutama. Lennatud saab ka ilma ning tulemuseks on see, et pöördetüüri ei oskagi kasutada! Tean seda omast käest, kui nägin kurja vaeva, et pöördetüüriga õppida: selililennus korrigeerimist õigesti, sõlme ajal pöördetüüriga korrigeerimist, keerise ajal külili olles automaatselt õigesti korrigeerimist. See õppimine siiani pooleli ja automaatne kahjuks veel pole...
Balsamudeliga väga ei kipu niimodi harjutama ja lendama esialgu http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... d=P1010281
Lauri Laidna - www.pistik.com
Tere.
Kas selliste lennukite kohta on kellegil mingitki infot või kogemust:
http://www.arcmodelfly.it/en/shop/ready-mk2
Meeldima hakkas teine just oma kuju ja materjali pärast. Midagi teistsugust kui puust karbid.Paraku leidsin suht vähe tagasisidet selle isendi kohta.
Või on siiski elektrikas parem valik?
Kas selliste lennukite kohta on kellegil mingitki infot või kogemust:
http://www.arcmodelfly.it/en/shop/ready-mk2
Meeldima hakkas teine just oma kuju ja materjali pärast. Midagi teistsugust kui puust karbid.Paraku leidsin suht vähe tagasisidet selle isendi kohta.
Või on siiski elektrikas parem valik?