Plaaneritevõistlus Riidaja 24.-25. mai 2008
Supra oli vist see, millel stardis saba ära tuli. Mingil hetkel pärast starti nägin, kuidas üks kiil ja stabikas laperdades allapoole heljusid. Kes selle lennuki aega võttis, räägib vast täpsemalt.
Ja ilma stabikata punane oli vist see, mis ühel vaheajal proovilendu tehes vähemalt 10 sekundiks flatterisse läks. Küll oleks hea õppevideo saanud...
Ja ilma stabikata punane oli vist see, mis ühel vaheajal proovilendu tehes vähemalt 10 sekundiks flatterisse läks. Küll oleks hea õppevideo saanud...
Võin mööda panna aga minumeelest põrkas supra kellegi teisega kokku. Ise samuti antud olukorda ei näinud.
Leeduka (Algimantas vist) Pike Perfecti flatter oli tõesti halvas mõttes heaks näiteks. Kogu olukord kestis kaua ja lennuki käitumine oli väga imelik. Töötama jäi vaid 1 klapiservo.
Ega enda õnnetus oli kah üpris nõmeda põhjusega, servo õlg hakkas servo peal üle libisema, mistõttu läks kõrgustüüri nullpunkt paigast.
Leeduka (Algimantas vist) Pike Perfecti flatter oli tõesti halvas mõttes heaks näiteks. Kogu olukord kestis kaua ja lennuki käitumine oli väga imelik. Töötama jäi vaid 1 klapiservo.
Ega enda õnnetus oli kah üpris nõmeda põhjusega, servo õlg hakkas servo peal üle libisema, mistõttu läks kõrgustüüri nullpunkt paigast.
Mis sul siis juhtus? Lennuk läks katki või said kuidagi maha? Nakotne's tundus olevat pilte kolmest katkisest lennukist - Aleksander, leedukas oma rippuva servoga ja siis veel üks leedukas kelle stabilisaator katki oli.
Aegu vaadates tundus, et ilm oli väga karm? Ilmateade lubas ~10m/s tuult - oli ka niipalju või?
Arne
Aegu vaadates tundus, et ilm oli väga karm? Ilmateade lubas ~10m/s tuult - oli ka niipalju või?
Arne
Jaak Tammemägi saatis just mudellend@googlegroups.com listi.
http://groups.google.com/group/mudellend
Sinna võid liikmeks kah subskribeeruda - kirju pole just koormavalt palju.
Arne
http://groups.google.com/group/mudellend
Sinna võid liikmeks kah subskribeeruda - kirju pole just koormavalt palju.
Arne
Tuult oli niipalju, et pidevalt oli kergelt jahe ja alles õhtul märkasin, et päikeseprillid näkku päevitasin.
Kuskil 10m/s oli kohati kindlasti, tuul oli külm ja mulli leidmine oli vähemalt esimeses 4-5 tuuris väga keeruline, liinid purunesid kah ikka paljudel.
Minu õnnetus oli ehk paljuski liigsest hasardist ja tähelepanematusest tulenev. Ükshetk märkasin, et stapp on liiga negatiivne, ajasin saatjast nullpunkti taas paika, kuid juba järgmises stardis oli nullpunkt rängalt positiivne -> tulin vintsi otsast kohe algul surmasõlmega lahti ja jäin kuidagi laperdades siiski õhku.
Mudel oli ikkagi piisavalt mitte-juhitav, et tulin alla ülesküntud põllu serva ca 300m allatuult, kõrvaots natuke puru, keres pikkupidi praod ja kiil kergelt katki.
Pean tunnistama, et servo õla ülelibisemist ei oleks osanud oodata, hiljem mudelit lahti võttes otsisin viga ikka päris kaua ja täiesti valest mudeli otsast.

Kuskil 10m/s oli kohati kindlasti, tuul oli külm ja mulli leidmine oli vähemalt esimeses 4-5 tuuris väga keeruline, liinid purunesid kah ikka paljudel.
Minu õnnetus oli ehk paljuski liigsest hasardist ja tähelepanematusest tulenev. Ükshetk märkasin, et stapp on liiga negatiivne, ajasin saatjast nullpunkti taas paika, kuid juba järgmises stardis oli nullpunkt rängalt positiivne -> tulin vintsi otsast kohe algul surmasõlmega lahti ja jäin kuidagi laperdades siiski õhku.
Mudel oli ikkagi piisavalt mitte-juhitav, et tulin alla ülesküntud põllu serva ca 300m allatuult, kõrvaots natuke puru, keres pikkupidi praod ja kiil kergelt katki.
Pean tunnistama, et servo õla ülelibisemist ei oleks osanud oodata, hiljem mudelit lahti võttes otsisin viga ikka päris kaua ja täiesti valest mudeli otsast.